Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 06.03.2007.

LOA model

Napokon je došlo pravo vrijeme da progovorim malo više o LOA (Law of attraction) modelu.
Pri kraju sam čitanja Ask and it is given knjige, i želim sa vama podijeliti neka razmišljanja.
Inače, prvi put sam se sa LOA modelom susreo 1997. i to čitajući moju drugu knjigu na svojem putu istraživanja evolucije. Ta knjiga se je zvala Moć podsvjesti od J. Murphyija. Više puta sam u zadnjih 10 godina isprobao LOA i svaki put je to neslavno završilo.

Ukratko, moje razumjevanje tog modela je sljedeće:
Mi sa svojim mislima kreiramo svoju fizičku realnost. Ako nešto mislimo da će biti, tada to i bude. No budimo realni, tko od nas ne može nabrojati milijun primjera gdje se je ova prijašnja rečenica pokazala netočnom? Ja sigurno mogu, a vjerojatno možete i vi. Koliko puta sam mislio da će neki ljudi reagirati na način A, a onda kao po pravilu bi baš odreagirali na način B (koji čak nije ni logičan). Ili misliš da će biti tako i tako, a zapravo bude baš suprotno.
Čitajući knjigu Ask and it is given, došao sam do nekih informacija koje bi mogle biti vrlo zadovoljavajuće objašnjenje zašto LOA funkcionira, a i to što svatko od nas može nabrojati milijun primjera nije ništa drugo nego još jedan dokaz da LOA model funkcionira, ali zbog njegovog krivog korištenja dobivamo neočekivane rezultate.
Znači, nije problem u modelu, već u načinu kako ga se koristi. Očito, po tome, većina nas ga koristimo na krivi nači - što uopće nije ni čudno, jer većina ljudi nije ni svjesna postojanja tog modela, a kamoli koji je pravilni način korištenja.

Ovaj put, odlučio sam ga ponovo detaljno istestirati, ali ovaj put na jedan pametan način. 320 stranica knjige se bavi objašnjenjem tog modela i uputama kako ga na pravilan način upotrijebiti. Još nikad nisam naišao na tako kvalitetan i vrlo upotrebljiv prikaz LOA modela kao u toj knjizi.
Sretan sam jer imam savršeni način da vidim da li funkcionira - ako budem imao stvarno posebne rezultate tada znači da funkcionira. Za sada jedino mogu reći da mi sve ima jako smisla, a i Steve Pavlina tvrdi da LOA za njega funkcionira. (a on je faca koji definitivno ima stvarno posebne rezultate)

Ako kroz nekoliko mjeseci ovaj blog bude čitalo svaki dan na tisuće čitatelja, a mene budu doživljavali kao svog gurua, znači da sam pretjerao u isprobavanju tog modela. smijeh
Iz nekog razloga dok pišem ovaj post, dolazi mi na pamet stih meni omiljene pjesme od Daleke Obale: ja sam krenuo tamo gdje želim, i tamo gdje želim, ja ću tamo i doć...

prijavi hr.digg - 08:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com