Blog Sadašnjeg trenutka

nedjelja, 04.03.2007.

Prekrasan planet

Jako volim ovaj naš planet i nadam se da će preživjeti ljudsku rasu koja je nažalost tehnološki došla puno dalje od svoje razine svjesti... Klikanjem za spas pluća tog planeta (prašuma) ja sam se postepeno "navukao" i na klikanje za ostale dobre svrhe što me je na kraju dovelo do Children International organizacije i mojih dviju curica na kojima sam jako zahvalan.
Eto, jedan od razloga zašto toliko volim ovaj prekrasni planet može se vidjeti i u priloženom video uratku...
Barem jednom tjednom planiram imati post u kojem neće biti toliko riječi već će glavni dio biti multimedija (video, zvuk ili slika) povezana sa tematikom ovog bloga. Ovo je prvi od postova takve vrste. Uživajte wave

prijavi hr.digg - 08:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com