Blog Sadašnjeg trenutka

ponedjeljak, 19.02.2007.

Na koji način mislim evoluirati?

U postu Evolucija spomenuo sam svoj glavni cilj za 2007. No čak ako taj post čitatelju i ima smisla, puno je bitniji odgovor na pitanje kako ostvariti taj napredak sistema...
Prije odgovora na to pitanje, kratki osvrt na moju dosadašnju evoluciju:
22.4.1997 je bio službeni početak mojeg puta evolucije - tada sam pročitao knjigu "Možeš ako misliš da možeš" - i ona je imala snažni utjecaj na mene, izmijenila je smjer u kojem je moj život išao. Nakon toga me je to sve skupa zainteresiralo i u narednih 10 godina sam prošao razna iskustva: počeo meditirati (TM - Transcedentalna meditacija), aktivno se okušao u Amway/N21 mrežnom marketingu (vrlo korisno iskustvo), djelomično ili potpuno pročitao jako puno knjiga tematike samorazvoja (barem 500, a vrlo vjerojatno i više), završio razne tečajeve (Psihokibernetika Esena, Reiki, Shamballa, Pranic Healing, Tečaj Istine, NeoDance i razne druge stvari), ispisao stotine (vjerojatno i tisuće) stranice dnevnika, proveo razne eksperimente i upoznao silne ljude koji imaju te interese. I ako sam 21.4.1997 bio verzija 0.1, u trenutku pisanja ovog bloga sam uspio doći tek do verzije 0.5.1. Znači, nije uopće lagano napraviti neki značajni napredak. no

I nije sada uopće bitno zašto neke od gore navedenih stvari nisu za mene funkcionirale u tom trenutku. (to će možda biti jednom zasebni post). Bitno je pitanje kako ću u 2007. napredovati više nego li u proteklih 10 godina zajedno. O tome u sutrašnjem postu...

prijavi hr.digg - 08:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com