Mr. Benedictus

18.10.2006., srijeda

Spoznaja

Najprvo trebamo razlikovati u spoznajnoj funkciji subjekt i objekt spoznaje. Prvi se, od sada, naziva "mediokr-subjekt". Njegovo značenje, u iskustveno praznovjernom smislu, još nije u potpunosti shvaćeno, barem ne do ovoga trenutka. Ovo što ću sada reći važno je toliko da to svi znaju i pamte kao najveće misli u zadnjih 10000430 godina.
Mediokr-subjekt u međusobnom odnosu sa objektom ne nalazi se na svakodnevnoj razini, kao "ti i ja", nego posebnoj "meta-razini". Unatoč tomu, mi spoznajemo i "meta(k u glavu)fizički" nivo društvenog konsenzusa. Ja kao apsolut, a ne ti, imam dva dijela: svakodnevni i meta-dio, posljednji je na meta-razini. Iz toga trebamo razlikovati Ja i "Ja" kao elektromagnetski val i kao sinus funkciju, koja liči na val. Ali što to stvarno ukazuje jest da se duh objektivizira kao Sartre.
"Nije 2 = 2 nego sam "ja" šest."
Taj moj poznati citat, obilježava naše cijelo stoljeće, a i s njim budućnost, koja u ovom slučaju nije slučajna ako već idemo putem svijesti predočiti spoznaju objekta. Teško je ovdje naći tko je kriv. Ali upitajmo se: " Tko je kriv?" najmanje pet puta.
Jeste li sad shvatili? Ako niste, onda sam stvarno ne shvaćen. Ne krivim sebe za to, već tebe koji čitaš. Spoznaja je krv koju ja prolijevam, a vi pijete. Dobro sročeno, ha? Zašto ste takva minorna govna, kozja? Svatko tko ovo čita mora biti govno, ali na transcendentnom planu, kužite li me?
Pozitivizam je pogriješio gdje ja nisam, i tu je sva razlika. Ako to niste dosad primjetili, ja ne krivim sebe. Razinu bitka na kojoj On je On sam. Bitak - to nije bog ni temelj svijeta. On je dalji nego svo biće...
Iz toga proizlazi spoznaja.


- 20:20 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je uzrok samoga sebe.

Linkovi