I want the night just to colour the day, the morning to chase all my nightmares away... Don’t you deny that we're all human beings, we all have our flaws that can make us obscene...
Image and video hosting by TinyPic

petak, 28.12.2007.

You do believe, so I can say that you are owned by me...

Fool
Dance with me again
I am your destiny
Mark my words, don't you ever disagree

Fool
Kneel for me again
I am your agony
Walk my way, I will never set you free

Image Hosted by ImageShack.us

.......................................................................
Nesložnost. Prvi kafić-zauzet. Drugi kafić-zauzet. Treći kafić-otišli nakon 5 minuta jel maloljetnici smiju sam do 9. Pola "ekipe" nas ne čeka nego samo odu, Razdavajanje(nasreću). Peti kafić-izlazak nakon 3 sekunde zbog nkih osoba u njemu. Odlazak do Žapca. Odlazak na Dolac. Rum sa ledenim čajom. Smrzavanje. Odlazak na željeznčki kolodvor. Razgovor. Tiho pričanje i pristojno ponašanje zbog kojeg nas je i policija ostavila na miru :). Razgovori. Odlazak doma. Padanje dvaput u 3 sekunde. XD

Nisam, više mogla gledat onaj post pa sam morala nešto napisat. :)

Jel to meni fali četvrti kafić? XD

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.