I want the night just to colour the day, the morning to chase all my nightmares away... Don’t you deny that we're all human beings, we all have our flaws that can make us obscene...
Image and video hosting by TinyPic

subota, 01.12.2007.

post jedne ponosne plavuše...

Dakle, ja nisam imala namjeru pisati novi post još ali budući da sam ucjenjena od meni veoma drage osobe kojoj sam i obećala da ću ga napisati čim nađem vremena, evo pišem ga. U nedostatku ikakve inspiracije ili makar ideje o čem da pišem pisat ću o novoj udruzi koja se rodila u Hrvatskoj i koja očekuje velik uspjeh ubuduće. zubo

Žene u Plavom!!!!!
Udruga koja se bori za prava plavuša!!!! Nastala prije nekoliko dana u jednom veoma plavom razgovoru između mene i osobe od koje sam ucjenjena. Naravno, odmah smo počeli širiti na ostale plave ljude koji su bili online u to vrijeme. Imamo veoma jasne ciljeve-reklamirati se među onima koji nisu upoznati sa našom iznimnom inteligencijom (khm da XD) i izboriti se za svoja prava(a koja su to prava nemojte me pitati jer neznam što ću vam odgovoriti).
Danas su nas neke osobe pokušale nagovoriti da ih primimo u udrugu jer su plave u duši ali ne-mi primamo sam ČRU plavuše!!!! Imamo nekoliko savršenih primjeraka naše vrste koji vas svojom glupošću i provalama tjeraju istovremeno u smijeh i u plač. Da, ljudi, Žene u Plavom!!! Novi članovi su svakako dobrodošli(nemoraju nužno biti žene, imamo zasad i jednog muškog člana).

Znam koliko je ovo glup post ali obećanje je obećanje. Nadam se da će ovdje uskoro osvanuti i nešto malo inteligentnije iako-ne nadajte se baš previše dead

Martina, sutra očekujem novi post kod tebe!!!

Pozdrav! hvala na čitanju! XD nut

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.