I want the night just to colour the day, the morning to chase all my nightmares away... Don’t you deny that we're all human beings, we all have our flaws that can make us obscene...
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 11.11.2007.

marš! ti bi se samo u čmar!

Evo, ja sam odlučila vratiti blog...Neznam kolko često ću pisat postove al trudit ću se :D

Odlučila sam ovaj post posvetiti osobi koju poznam bolje nego samu sebe i koja mene poznaje bolje nego što se sama poznajem. Tu osobu znam cijeli svoj život i nekako sumnjam da ćemo se ikada rastati. :D
Njeno ime je Dora i rođena je prije nešto više od 14 godina na datum 26.8. što znači da je po horoskopu djevica, ali ja mislim da joj taj znak nikako ne odgovara. Vesela je osoba koja se više od svega voli zabavljati i uživati(a za to su joj dovoljne sitnice). Mislim da je dobra i poštena osoba, ali nekada zna biti pokvarena i okrutna(i slučajno i namjerno). Voli se zajebavati i kuriti ljude, i jako puno to radi, ali to nikada ne misli ozbiljno zato jer ono što misli ozbiljno nikada ne govori na taj način. Ne smeta joj kada se drugi zajebavaju na njen račun(osim kada netko stvarno pretjera). Lijena je i to priznaje, iako to ne smatra dobrim nemože to promjeniti. Ne smatram ju nimalo škrtom, a niti umišljenom ili išta slično. Voli pričati, smijati se i jako, jako se voli grliti. Također obožava vesele i otvorene ljude, i obožava kada se ljudi oko nje smiju i kada su sretni. Voli piti :D. Jako je znatiželjna i voli postavljati jako puno pitanja iako se nekada suzdržava, također voli da se nju ispituje(osim ako su pitanja glupa). Vrijeme najviše provodi slušajući glazbu i viseći na msnu(umrla bi bez interneta XD). Plavuša je(da, da, čistokrvna, vidi se po njoj :P). Zna nekada ispasti prilično glupa i ponekad joj malo dulje (khm malo khm) treba da shvati nešto (ljudi jj nerijetko gledaju sa sažaljenjem XD). Smotana je, snalaženje u prostoru joj je nikakvo, a stvari gubi naveliko. Ponekad se možda čini malo tupasto XD. Živciraju ju ljudi bez svoga stava i oni prepuni predrasuda prema svima. Smatram da je za svoje godine prilično zrela, al opet ne tolko da bude ozbiljna stalno(daleko je ona od ozbiljne).
Mislim da je dobra osoba, ne savršena, daleko od savršene, ali stvarno mi je drago što ju pozanjem. Naravno da je bilo razdoblja kada ju nisam nešto voljela, ali to je sada iza mene i super smo si i odlično se zabavljamo. Ne znam zašto, ali nekako sam uvjerena da će ona ostati samnom do kraja života. :D

Ljudi, nisam poludjela, vjerujte mi laze XD
Ajde, idem ja sada! Pozdrav!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.