Subkulturni Fanzin,
Underground
portal... o
Slobodi, Individualizmu, Avanturi... izmenjenim stanjima na svest...


Maniac Shop

| Maniac Shop | Underground On - Line | Sex | Drugs | Rock'n'Roll | Film | Politics | Maniac Music | Concerts | Maniac Links | Games | Kolumna | Bekanismi | Dijabolik | Maniac Photo | Bez Dlake na jeziku | New Report |


28.07.2006., petak

Aerodrom, aerodrom!

Ciste pantalone!

VOZOVI PROLAZE, A I KARAVANI PROLAZE, PSI LAJU NA KARAVANE A LJUDI UJEDAJU VOZOVE, I STA SE TU JOS DESAVA OSIM STO JE I LETO STIGLO U NASE MALO BEOGRADSKO IGLO!

MA UDARILA NEKA VRUCINA U GLAVE, UPALIO SE ASFALT, PA SEMAFORI GORE U TRI BOJE PLAVE, TOPI SE RUDA U VISOKIM PECIMA NOVOBEOGRADSKIH SOLITERA, PO KOJIMA GLOMAZNE REKLAME SVETLE I NEBODERIMA SVOJIM OBLAKODARE!

JA NISAM IMAO KUD PA SAM RODOM OTUD!

STRCAO SAM NIZ SVOJE STEPENISTE I DOK NA ULICI ALARMI PISTE, SEO SAM U SVOJE PREVOZISTE, I DA NE BIH ISPAO OBICAN SOM, SEBI SAM NAREDIO, PRAVAC – NA AERODROM, AERODROM!

OKRENUO SAM KLJUC, ZAPEVAO JE STROJ, POGLEDAO U RETROVIZOR I UGLEDAO BROJ, 8 U SVOJIM OCIMA!

PLJUNUO SAM NA BETON, I TO OBRISAO PETOM, STISNUO SAM GAS JER ZIVOT NE VREDI ZETON, POMISLIH SA SETOM!

ZIVOT VREDI KO PISLJIVA BOBA TAKO NAM JE GOVORIO SLOBA!

PROSAO SAM TRI ULICE, VIDEO SAM I NEKE GLUMICE A JEDNOG GLUMCA BIH SIGURNO I ZGAZIO DA NISAM PAZIO!

A POLITICARE NISAM BIRAO DOK SAM IH ESKIVIRAO!

CAK SAM I JEDNU POZNATU STRIPTIZETU ZAKACIO MALO PO DUPETU!

CEO NAROD MI SE SMESIO DOK SAM JA GRESIO!

A DA SAM NEKOG I POGODIO, NEKO SE NE BI NI RODIO!

MADA I DA SE MALO GAZILO, NE BI SE MNOGO NA ZIVOT ODRAZILO!

A KAD SAM NAPOKON NA AERODROM, AERODROM STIGAO, MOJ AVION SE VEC BIO DIGAO, I DOK SAM SE JA TOGA SETIO, MOJ AVION JE VEC BIO ODLETIO!

PA AKO ZELITE SAMNOM DA GLEDATE AVIONE, PRIDRUZITE MI SE I OBUCITE CISTE PANTALONE!

Aleksandar Todorović Bekan

- 22:36 - Komentari (1) - Print - # - Forum - top - uslovi komentarisanja -

20.07.2006., četvrtak

Zooloski vrt

zoo_ulaz

Ma dozlogrdilo mi je bre vise da posmatram razne majmune po televizijama i “malim ekranima tv prijemnika”, preko glave mi je vise takvog drustva, te sam, na sopstveni zahtev, vecinom glasova, (a posto je bio i vikend), odlucio da odem malo u…, tamo gde je priroda jos uvek u vecini, gde je u majorizaciji i gde jos uvek moze da bude dovoljno divlja i da je u stanju da formira vladu vlada u senci borova borovi, ako su to uopste borovi, a nisu, i jele. jela

I da ne bih previse razmisljao gde cu sa sobom, jer mi je soba ipak jos uvek nepokretna imovina, a i da se ne bih previse umorio od procesa samorazmisljanja (koje je gore i od samog samosagorevanja), i da ne bih dugo lupao tvrdom glavom o meku mi stolicu, zaputio sam se u beogradski zooloski vrt u susret pravim covekolikim majmunima, (jer mi je bilo dosta necovekolikih ljudi), istinskim zmijama i ostalim divljim a pitomim i pitoresknim zivotinjicama.

Stigao sam pred kapiju zoo vrta na kojima je zlatnim slovima pisalo:
“PLATI KARTU I UDJI U SVET DIVLJINE DA BI VIDEO ODAKLE SI POTEKAO!”
Platio sam punu cenu karte za odrasle i vise nije bilo kud a od kusura kupio kesicu kokica i secernu vunu i usao u svet divljine tako plisano naoruzan, iz koje sam, kazu, i potekao.

Usavsi i prosavsi uzduz i popreko malo tom svojom divljinom, tim svojim rodnim krajem iz koga sam potekao, vrlo brzo sam ukapirao zasto sam iz nje tako brzo i utekao u, jednom trenu, (vise je to bio kao neki mali odmor), sopstvene evolucije, mene, coveka gordog! gordi covek

Jer, prvo mi se jedan majmun kezio potpuno bezveze, a kezio mi se kao mlad majmun, mlad majmun pa me je jedna zmija zmija ujela za debelo meso jer sam joj, dobrocinetiljski, ponudio kokicu, kokice a ona je neizrecivo zelela secernu vunu secer koju nisam hteo da joj dam, pa me je jedan dambo dambo ljutito zgazio jer je trazio kokicu a imao sam samo secernu vunu, pa me je o istom trosku i zviznuo surlom jer nisam bio previse kooperativan, pa me je jos i jedna lama pljunula, lama onako ljudski, posteno, iz cistog mira jer joj se, valjda, nisam bio dopao kao muskarac, otkud znam te prirodne odnose u ovakvom jednom drustvu.

I tako sam bio tako upljuvan kao kisa oko Kragujevca kragujevac koja se srucila na mene i spasila Kragujevac poplave! Osecao sam se kao Jeti jeti sa Rajca rajac planine.

A onda, na kraju, pokusao sam da pomilujem i jos neke zute pilice, zuti pilici ali sam prekasno shvatio da ti pilici imaju po dve glave i da imaju zube i da nisu pilici uopste te sam pobegao glavom bez obzira ali sam pre toga ipak uspeo da pojedem svu onu svoju secernu vunu kico! Da mi ne propadnu pare ako vec jeste moje odelo.

Lepo je i korisno otici ponekad u divljinu, pa makar to bio i odlazak u zooloski vrt u centru Beograda, A vikendom je pravo vreme za to.

Piše: Aleksandar Todorovoć – Bekan

(za veći photo klikaj na slike)

- 09:13 - Komentari (0) - Print - # - Forum - top - uslovi komentarisanja -

10.07.2006., ponedjeljak

Bekanismi jednog Bekana

VIDEO SAM TITA 88 PUTA

Aleksandar Todorović - Bekan

“VIDEO SAM TITA 88 PUTA. SVAKI PUT SAM GA VIDEO. TAKO SU MI REKLI. JA SAM BIO DETE A ON JE BIO TITO I UVEK NAM JE MAHAO SA BELOM RUKAVICOM KROZ PROZOR. NEKO BI REKAO DA JE TO TITO I MI SMO VIKALI TITO TITO. STANOVAO SAM U BLIZINI PUTA KOJIM JE ON UVEK ISAO KUCI I DALJE STANUJEM. NA VRHU PUTA SAM STAJAO I GLEDAO GA. I ISAO SAM U SKOLU KOJA SE NALAZILA BLIZU VRHA PUTA I DALJE SE NALAZI. DRUG TITO JE UVEK ISAO TIM PUTEM ALI NIKAD NIJE TIM PUTEM ISAO PESKE VEC JE UVEK ISAO MERCEDESOM KOJI JE BIO CRN A JA JESAM. JA SAM ISAO PESKE JER MI JE BILO BLIZU KAD JE ON DOLAZIO IZ DALEKA, I GLEDAO SAM GA DUGO. A ON JE UVEK BRZO PROSAO PUTEM DOK SAM GA JA SPORO CEKAO SATIMA DA PRODJE. ALI NIJE ME MRZELO DA GA CEKAM DA DODJE PUTEM JER SU GA SVI CEKALI I NIKO NIJE MOGAO DA ODE KUCI JER JE PUT BIO ZATVOREN A POSLE SMO SE VRACALI U SKOLU DA ODGOVARAMO ISTIM TIM PUTEM. IMALI SMO ZASTAVICE OD PAPIRA NA STAPICU KOJIMA SMO MAHALI OKOLO PA SU SE UVEK BRZO SLOMILE A IMALI SMO I NEKO CVECE. JA CIM SAM GA VIDEO POCEO SAM DA GA GADJAM TIME JER SU MU I DRUGI SVI MAHALI I GADJALI GA TIME. A ONDA JE MENI TO ISPALO I AUTO GA JE PREGAZIO. A BILO JE PUNO LJUDI PORED PUTA PA NISAM VIDEO NISTA. SVAKE GODINE SAM NA ISTOM MESTU NA PUTU CEKAO TITA. TO JE TRAJALO 8 GODINA A ONDA SAM ZAVRSIO OSNOVNU SKOLU I NIKAD NISAM PONAVLJAO JER NISAM HTEO. A TITO JE I DALJE NASTAVIO DA UVEK IDE ISTIM PUTEM I SVE SE PONAVLJALO. A JEDNOM JE USAO U ZGRADU PREKO PUTA PUTA. TO JE BILA OPSTINA NOVI BEOGRAD. NE ZNAM STA JE TAMO RADIO JER SVUDA JE BILO PUNO LJUDI PA SAM BIO I JA. CEKALI SMO GA DA IZADJE NAPOLJE PA DA GA VIDIMO I DA MU VICEMO TITO TITO. CEKALI SMO GA CEO DAN. A ONDA KAD JE IZASAO USAO JE U AUTO I BRZO OTISAO PUTEM. POSLEDNJI PUT SAM GA VIDEO KADA JE UMRO PA SMO GA CEKALI DA DODJE IZ LJUBLJANE. TAMO SU MU SEKLI NOGU A I JA SAM IMAO OPERACIJU SAD U FEBRUARU SAMO SU MENI SEKLI NESTO DRUGO VEZANO ZA POTOMSTVO AKO SE JEDNOM BUDEM OZENIO I IMAO DECU SA NEKOM ZENOM KOJU BIH U MEDJUVREMENU NASAO. MI SMO GA CEKALI DUGO DA STIGNE VOZOM A ON JE BIO U MERCEDESU KOJI JE ISAO POLAKO I TADA NAM NIJE MAHAO. A MI SMO CUTALI I NISMO VIKALI TITO TITO OSIM JEDNOG COVEKA KOJI JE BIO LUD PA VIKAO ZIVEO. A KADA JE TITO STIGAO U SKUPSTINU, STEVAN DORONJSKI JE CITAO GOVOR 3 IPO SATA DA JE PAO MRAK I SVI SMO GA SLUSALI JER NAS NIJE MRZELO DA GA SLUSAMO JER NISMO MOGLI DA ODEMO KUCI JER PUT JE BIO ZATVOREN A POSLE SMO SE VRACALI U SKOLU DA ODGOVARAMO ISTIM TIM PUTEM. KASNIJE SAM TITA VIDEO JOS JEDNOM U MIMOHODU I JOS JEDNOM U KUCI CVECA I TAMO SAM GA VIDEO JOS NA JEDNOJ SLICI. DANAS IMAM 41 GODINU I VISE NE ZNAM GDE ZIVIM.”

Piše: Aleksandar Todorović - Bekan

- 20:35 - Komentari (4) - Print - # - Forum - top - uslovi komentarisanja -

Sljedeći mjesec >>



________________________


maniac arhiva 10'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April |
Arhiva
maniac arhiva 09'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar |
Arhiva
maniac arhiva 08'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar| Oktobar| Novembar| Decembar
Arhiva
maniac arhiva 07'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April| Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 06'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 05'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 04'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar


________________________

Idi na vrh strane >>


..About Us++++++++English
+++++
+++++
Knjiga utisaka
+++++
Upiši se u knjigu


Contact Us++++++++RSS



ne govorim

ne vidim
see full -->...........................




..
Srcelomac

BEKAN - kratki rezime!

Upoznao sam Aleksandra Todorovica davne 1971. godine, na dan sopstvenog rodjenja. Stajao je na vrhu materice i nije me pushtao da izadjem. Stajao je, onako sluzav i gnojav i vikao "Ja sam Bekan! Zapamti to mali!" Odvratan prizor...

No, zhivot takav kakav je, napravio je da se ponovo sretnemo 20-tak godina kasnije. I josh uvek se srecemo...potresno...

Nikada nisam video talentovanijeg choveka koji ne mozhe da se snadje u besmislenom okruzhenju. Da pije, sigurno bi bio alkoholichar, da se drogira, vec bi se overdozirao, da pije i da se drogira, vec bi bio ozhenjen.

Stoga, dragi posetioci ovog portala bekanizama, podrzhite velikog umetnika, kao shto ga i ja podrzhavam ovim tekstom. Zasluzhuje.

Igor BRAKUS

Polni organ u žena na svim (skoro svim) jezicima:
++++++








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Maniac BEKANISMI




| Home | Music | Photo Galleries | Download | Dijabolik | Bekanismi | Kolumna | YouTube | Facebook | MySpace | O nama | Kontakt | RSS | English |


Copyright © 2004-2010. MANIAC.blog. Sva prava su zadržana. Nijedan deo materijala ne sme biti reprodukovan bez prethodnog odobrenja izdavača.
Izuzetak su novinari koji mogu koristiti izvode i citate u svojim tekstovima uz obavezno navođenje imena i web adrese Maniaca.


Free counter and web stats