utorak, 19.02.2008.

Kooonacno....

opis slikeMozda bi bilo vrijeme i da ja nesto napisem...
Cooovjece koliko tu nisam bila....
Od Nove, lol...
Heh...

Ma bas mi se nije dalo pisati nis, a i nisam imala previse vremena...
Ali eto, poceo mi je faliti moj blog, pa sam odlucila nesto i napisati, doduse samo gluposti kao i uvijek, ali sto cete.....
No dobro...

Sto vise reci?
U skoli nas muce, ali doslovcee!
Svaki dan kontrolni, ispitivanja, ma daaaaaaj!
Boooolesno.....
Smrc.... :(
Ubijaju nas.... :( :( :(
Ali i to treba prezivjeti.....

Pa buduci da nemam vise sto reci, idem igrati Dofus ( jedna zaaakon igrica za one koji ne znaju)
Pa pa, Morgaine :)

| 23:50 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

-Design by Morgaine le Fay-