opis slike

Bad Blue Boys Otočac

20.03.2006., ponedjeljak

DINAMO vs. KAMEN = 20-godišnjica BBB-a











------------------------------------------------------------------------------------------------
Ovako je to nekako izgledalo:

U petak se na nekoj fešti ubio od alkohola , digao se drugi dan oko 12 sati u totalnoj komi, u 13 sati me u bircu u zgradi buraz nagovori da popijem pivu i ja naivno popušim i popijem, tu je sve počelo.
U 13,45 polazak u ZG autocestom i lagano cuganje QPack pive, dolazak u 15,00 u ZG i odlazak kod frenda u stan (negdje kod HG Spota), tamo ponovo piva i bambus, oko 15,45 sati polazak tramvajem prema Maksimiru (inače idemo autom al mi se nije dalo tražit parking), u tramvaju par BBB ekipa iz ZG, pjesma i alkohol (mi sa sobom nosimo par PVC boca sa napravljenim bambusom), ubrzo nestaje bambusa i svi su zbog toga u kurcu, odjednom jedan od naših iz džepa spektakularno vadi limenku pive za koju nitko nije znao da ju ima, svi rikavamo od smjeha.
Po dolasku do Maximira ekipa traži neki pogodan birc za popit pivu, a ovaj sa limenkama iz tramvaja traži konzum za kupit QPack (opet rikavanje), dolazimo pred sjever svi već pijani, ja još dobar ali ostali....
Kupujemo karte i ja jebem buraza u mozak da ga neće pustit unutra jer je prepijan, na kraju mene svog istresu iz gaća a ja još najtrezniji, dok mog buraza puste ko od šale i još mu ne uzmu ni jebeni lanac koji mu je visio na hlačama, ostale isto letimice pregledavaju.
Na tekmi totalni kaos-party, (neki od naših odmah po dolasku na tribinu padaju preko stolaca, opet rikavanje od smijeha).
Moram pohvalit lude Gospićane sa istoka koji su uspjeli i sjever dići na noge!
Poslije tekme odlazimo u neki birc i tamo zajebancija i ispijanje pive, oko 21 sat polazak za Otočac, dolazimo oko 22,30 i odmah na pivu gdje smo taj dan prvu i popili, tu se i razilazimo, ja mrtav umoran završavam u još jednom bircu ali sam već oko 2 ujutro doma (neki dolaze kući tek u nedjelju oko 9 sati ujutro ).
To je to, tekma za jebeno pamćenje, navijanje ludo do jaja, koreo spektakularna, zastave...ma sve, šteta što nisam bio na koncertu ali su neka moja dva frenda (jedan je bio i na tekmi dok je drugi morao kući) bili i kažu da je bila jebenica, samo mi nije jasno da su uspjeli obojica na koncertu popušit šal, ajde jedan ali obojica (?).
Pozdrav!

- 00:21 - Pametuj malo (6) - ...ako imaš tinte... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Ožujak 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (2)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (5)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (10)
Svibanj 2006 (13)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

KONTAKTI
kale_bbb@yahoo.com

------------------------------

.:AKTUALNA PJESMA:.
...IGRAČI ODLAZE, UPRAVE PROLAZE, U DOBRU I U ZLU, SJEVER JE UVIJEK TU, ALE ALE ALE ALOOOOO...VOLIM DINAMO, JER JE ŽIVOT MOJ...
najbolje dočarava trenutno stanje u klubu i oko njega
---------------------