...samo jednom se ljubi...sve je ostalo varka... ...ljudinooo... - ...BBBATINA... - Blog.hr

opla,opla,opla la ZANKI mali ustasa

Image Hosted by ImageShack.us


Get your own countdown at BlingyBlob.com

...BBBATINA...

NAPISANO: subota, 07.10.2006.

...ljudinooo...



Plavusa pise pismo sinu:
Dragi sine!
Pišem ti ovo pismo kako bi znao da ti pišem. Ako dobiješ ovo pismo znači da je dobro stiglo. Ako ga ne dobiješ, javi mi, tako da ti ga pošaljem ponovno.Pišem sporo jer zna da sporo čitaš. Neki je dan tvoj otac pročitao u novinama da se po statistikama većina saobraćajnih nesreća događa 1 km udaljeno od kuće, tako da smo nedavno mi preselili malo dalje od kuće. Kuća je prelijepa, imamo čak i veš mašinu, ali ne znam da li radi. Jučer sam stavila robu da se pere, povukla vodu i veša nije bilo.....
Ovdje vrijeme nije loše. Prošle sedmice samo je dva puta padala kiša. Prvi put je trajala tri dana, a drugi puta je trajala četiri dana. U vezi one jakne koju si želio, tvoj ujak Jure mi je rekao, da ako ti je budemo slali, da skinemo dugmad, pošto su dosta teška, jer bi to više koštalo, tako da smo skinuli dugmad i stavili ih u džep.
Napokon smo sahranili tvoga djeda, pronašli smo njegovo tijelo kad smo čistili kuću. Bio je u ormaru od onog dana kad je pobijedio dok smo se igrali skrivača. Prije nekoliko dana eksplodirala je boca od plina u kuhinji: tvog oca i mene je izbacila van kroz prozor: koji osjećaj!!! Nakon toliko godina otac i ja izašli smo van zajedno!!!
Pošto već spominjem tvog oca, novost, dobio je novi posao!
Ispod njega se nalazi oko 500 ljudi... Zaposlili su ga na gradskom groblju, održava travnjak.
Tvoja sestra Mare, znaš ona koja se udala za svog muža, napokon je rodila. Ne znamo još spol, tako da ne znam da li si postao teta ili ujak.
Ako bude curica, tvoja sestra kaže da će se zvati po meni?! Čini mi se malo čudno da svoju kćer zove –mama.
Tvoj rođak Stipe se oženio, po cijeli dan se moli pred ženom jer je djevica. I da znaš, više ne viđamo tvog ujaka Matu, onog koji je umro prošle godine.
A da ne govorim o tvom bratu Peri, on je grozan... Zatvorio je vrata od auta, a unutra su ostali ključevi. Morao se vratiti u stan kako bi uzeo duplikat i kako bi nas sve izvukao van iz vozila.KATASTROFA!!!!
Dobri sine, neću ti napisati našu adresu, jer ne znam koja je. Familija koja je ovdje prije nas živjela, uzela je kućni broj sa sobom.
Ako vidiš Margitu pozdravi je, a ako je već ne vidiš nemoj joj ništa govoriti.

Mama koja te voli!
P.S. Htjela sam ti poslati nešto novaca, ali sam već zatvorila kovertu... roflroflrofl

- 21:23 - ...oš batinu?... (76) - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
batinom po čelu
vlasnici bloga: karlo i baki
tema bloga:batina
inspiracija: GERTH
vrsta bloga: čisto rekreativno
pouka: čuvajte svoj guz u blizni GERTHA

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
=> za lucu..puno papati









Barbie Girl

Hi Barbie
Hi Ken
D'you wanna go for a ride?
Sure Ken.
Jump in...

I'm a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
You can brush my hair, undress me
everywhere.
Imagination, life is your creation.
Come on Barbie, let's go party!

I'm a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
You can brush my hair, undress me
everywhere.
Imagination, life is your creation.

I'm a blond bimbo girl, in a fantasy world,
Dress me up, make it tight, I'm your dolly.
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour in pink,
kiss me here, touch me there, hanky panky.

You can touch, you can play, if you say: I'm
always yours

I'm a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
you can brush my hair, undress me
everywhere.
Imagination, life is your creation.

Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..
Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..

Make me walk, make me talk, do whatever you please,
I can act like a star, I can beg on my knees.
Come jump in, bimbo friend, let us do it again,
hit the town, fool around, let's go party.

You can touch, you can play, if you say: I'm
always yours
You can touch, you can play, if you say: I'm
always yours

Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..
Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..

I'm a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
you can brush my hair, undress me
everywhere.
Imagination, life is your creation.

I'm a barbie girl, in a barbie world
Life in plastic, it's fantastic.
you can brush my hair, undress me
everywhere.
Imagination, life is your creation.

Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..
Come on Barbie, let's go party!
Ah, Ah, Ah, yea.
Come on Barbie, let's go party!
uu-oooh.. uu-oooh..

Oh, I'm having so much fun!
Well Barbie, we've just getting started.
Oh, I love you Ken.