sth about love?:)

ponedjeljak, 13.06.2005.

za 2 sata pisem hrvatski!!!!!!!!!!!!!!!!

evo dosao je i taj dan... danas cu pisati vjerovatno zadnju zadacnicu u zivotu!!!!!!!!!!!!!danas pisemo pismeni iz hrvatskog (matura)................danas moja cimerica ima rockas...19!faca.. evo sad sam u infosu i ekipica maturanata se tlace oko latisnkog,sutra to pisemo..jeb***imamo sve osim 4 caputa,ali valjda cemo i to nabavit...ali dobro, dosta o skoli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!danas mi je zadnji dan u pazinu:))mislim da cu kad se budem pozdravlja sa svima, pa i s ovim gradom..mislim da cu ostaviti puno toga iza sebe,pa i NJEGA! to je sve vezano uz odrastanje, pitam se hoce li mi ikad vse zbog nekog tako klecati koljena,i lupati srce kao da zeli iskociti i tako...maybe,ne vjerujem iskreno!!!ali ono...razmisljam kako ja u biti ne zelim odrasti,zelim zauvijek ostati ovakva kao sto sam sada, ne zelim dobiti bore i ne zelim razmisjlati o placanjima racuna...itd. zelim zauvijek biti maturantica, a i to cu biti jos samo par dana :((...i jos jedna stvar koju zelim...zelim njega, pored sebe!a sad ovo sto cu napisati ce zvucati prilicno ozbiljno za mene ali ja njega zelim za sva vremena, i sada i za 10 god. i onda kad bude imao sjedu kosu i protezu i dioptriju -5...toliko to zelim,a ne mogu ga dobiti niti na jedan dan.... ako je dan previse moze i sat, ili barem da na minutu znam da je bio moj...sve bih dala za taj osjecaj... ... ne trazim puno, samo jedan mali obican dan, u tvome narucju, daleko od svih, jedan,jedan mali obican dan negdje uz pjesmu valova... a poslije toga dana bi bilo... drago mi je sto postojis samo to mi treba, ma nek ti s drugom krene, kad vjeruj mi za mene dovoljno je sto postojis i nakon svega, hvala ti sto samnom negdje dises ispod istog neba :))) hej, pa mozda mi ovaj post bar malo da inspiraciju za hrvatski.................. toliko za sada od mene... :)))

- 11:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi