sth about love?:)

ponedjeljak, 16.05.2005.

:)) sve dok se ti ne vratis a vratit ces se znam i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan...

nekako nisam dugo dugo dugo pisala... nije da nisam imala potrebu, jesam puno toga se dogadalo ali eto...nedostatak vremena, kraj skolske god itd.... mislim da necu jos dugo pisati blog jer...... ma nekako previse je osobno...ne mogu !!!!ovo je vjerovatno jedan od mojih zadnjih postova...nema veze :)))ali tko zna, mozda se pojavim jos koji put.... ovako ovaj blog sam pocela pisati kad sam se osjecala totalno izgubljenom, zaboravljenom a ponajprije zvunjenom.... ali kako sam sad sve sredila, i vratila se u svoju kolotecinu (napokon) mislim da i ovaj blog mogu ostaviti iza sebe... nekako citajuci ove postove, otvaram neke stare rane koje je bolje ostaviti negdje u proslosti....ovako... sad vam pise jedna maturatinca koja ce zavrsiti skolu za nepunih tjedan dana, zavrsiti i okrenuti novu stranicu...krenuti dalje...napokon... i da, polako se priblizava i taj dan, odlazim iz pazina......u jebemu mater falit ce mi svi ovi ljudi....ove budalice moje male, ma ja ih obozavam....stvarnoooooooo!!!!!!!! i ovaj zadnji (dobro mozda nije zadnji) post posvecujem mojim klasicarima... htjela bih spomenuti ljude bez kojih moj zivot ne bi bio isti.... hvala im na toma, hvala im do neba....VOLIM VAS!!!!JAKO.... pa da pocnem.... ovako, kao prvo moje cimke Divna i Đana...one su naj naj naj cure na planeti Zemlji i hvala im sto su uvijek tu kad ih trebam i sto su me trpile sve 4 god... nakon njih ali ne manje vazne su i druge cure...moje drage, najdraze maturantice... Miha, Lada...ma cure obozavam vas i falit cete mi za popizdit...sorryte malo me pegla neka sentimentalnost...ne mogu zaboraviti Ursulu, koja je uvijek tu kad nesto zajebem....i hvala joj sto mi je pomogla u mnogocemu :)) i moja Vex, Vale & Iskrica....kod njih sam najcesce visila u sobi :)) a tu je i neizostavna moja Martinšica...koju cu pamtiti po DUUUUGIIIIIM nocima (pazinskim nocima) provedenim u 400. p. s. moramoi jednom na onu nasu jutarnju kavu u 6 :))...ne mogu da ne spomenem Luce koja ce bet obzira kako stvari stajale zauzimati jedno veliko, posebno mjesto u mom srcu kao i sve cure...moje drage maturantice....oprostite ako nekog nisam spomenula....volim vas...svejedno--- osoba koja mi znaci takoder puno...moja mala sekica, antonia....ona ide 3. razred ali otkako je dosla u ovu skolu smo nerazdvojne.... a sada moji klosari....(muski dio)...jebemu mater koliko god zajebani bili...kako cu ja bez vas... ok Bero, znam da me volis najvise na svijetu....volim i ja tebe...ipak si mi muz (razvodimo se po tko zna koji put)...sta cu ja bez tebe???onog tvog ....ženo..ili nejrice...ili ljubavi...????tu je i moj Tuuuuuuuuuuuuuuurćiiiiiiiiić koji definitivno jedva ceka da zavrsi ovu skolu da ga prestanem zajebavat...jeb...TTTTTuuuuuuuuuuurćiću...bero mi je na prvom mjestu!!!!hahahahahaha... ne mogu da ne spomenem najzajebaniju osobu (osim mene) u kolegiju....to je Bojan!!!!e on je priča za sebe...nismo pričali 4 tjedna sad je sve ok...ma taj mali iako je povrijedio puno ljudi...nekako vjerujem da je u dubini duse on dobra osoba...njemu sam dopustila da me upozna naj naj naj bolje od svih decki...mozda sam pogrijesila, ne znam.... falit ce mi...to jedno obicno gundalo :))))))))i tko jos????naravno neizostavni Ilija...ako mi je drago sto su on i Luce opet skupa...jako jako jako...ali svejedno gotovo nitko na ovom svijetu ne zna toliko zajebavati koliko i on....ali on je moj zemljak...hahahaha i voli merlina... Ilja ovo je za tebe... Laku noc moja mala barbiko zalud sve al ja sam na te naviko....i Zole.....metalac...metalac koji ima toliko veliko srce da u njega stanu svi ljudi ovog svijeta....e zole zole.....nemoj pizdit vise na mene, uozbiljit cu se!!!!!ali dobro zole, ja vex andrej &sandi smo buduci odvjetnici...mi cemo skupa na pravo u ri pa....nagledat ce se on mene jos.... moram pozdravit dva naj naj decka iz 4.a Dujmi & Matej....e kako sam to mogla zaboravit...pa moj partner za maturalnu....Matej....hm ima da naucis valcer do subote... i najpametniji decko...najveci lumen kojeg sam ja ikad upoznala ali mu se neda ucit pa uvijek si sjebe ocjene ali zajebi ti to on ima direktan upis na faks jer je bio na drzavnom iz FIZIKEEEEEEEEE!!!!! to vam je ljudi moji Bajčo......e bajco bajco....tko ce mi ubuduce donirati zvakace i maramice kad mi pocne curit nos...???????????????????? ljudi stvarno ste svi ali bas svi legende i voljela bih da znate samo djelic onog sto osjecam za vas....voli vas puno, puno, puno, previse..jedna mala smotana plavusa ups sarena...koja ima trenutno pink pramenove, pierc na obrvi i tatoo na desnoj nozi...i znate sto????u usporedbi na to kako mi boje kose brzo dosade...vi to necete nikad nikad nikad.........znam da cemo se razici uskoro,,,,jako jako brzo ali znajte da na mene mozete uvijek racunati, ma gdje bili...jos se jednom ispricavam onima koje nisam spomenula...vas nisam zaboravila...cuvam vas negdje duboko....u riznici srca.... :))))4 ever Your Nejra,nejrica... :))) "nema pauze nema odmora HF".... OVAJ POST JE BIO STARI LOKATIV.... pusaaaaaaaaaaaaaa

- 20:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 11.05.2005.

poput pijeska....

bas sam sad u informatickoj...seijeda je...i ja razmisljam kako bi htjela da je M*tu pored mene.... inace je sve super....super je i to sto cu ga vidjeti za par dana.... danas je dan prosao ok onako vise manje....poslije 4 tjedna (ako ne i vise) sam pricala nesto malo s B*... bas mislim da je sve to glupo, sto se tice nas,,,ali cinjenica je to da je on decko i da je supak kao i svi drugi....(ako ikad ovo procita neka se ne naljuti...istina je ponekad bolna) ali kao sto spomenuh u prijasnjem postu bolje je da smo iskreni jer to daleko manje boli nego laz.... pitam se sad zelim li ja uopce M* ili samo zelim jos jednom sebi dokazati da mogu ono sto zelim... bo...svejedno...sad cu morati ici ca jer...sutra pisem biologiju i...odgovaram njemacki... mas koma....ali proci ce...valjda...danas smo vjezbale za plesnu tocku (za maturalnu) i suuuuuuuuuupeeeeer smo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! laku noć svima....

- 22:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 10.05.2005.

......bolje da te ostavi, onaj tko te ne voli....

ma tanas sam super, danas sam gotovo savrseno...sve mi je onako kako sam odavno htjela da bude....mislim da bolje od ovog ne moze.... :))))))))))))))))))))))))))))))))))) ljudi zivit je lijepsamo ga trebamo nauciti zivjeti.... :))) i na kraju:pa sta ako nismo suđeni jedno drugom pa sta, ljubav to je sreća natopljena tugom.... bol postoji samo da se preboli, ma bolje da te ostavi onaj tko te ne voli ili da mi ostavimo tog nekog koga ne volimo........ :=)))))))))))))))

- 12:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.05.2005.

don t cry......

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside i've
I've been there before
Somethin's changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sigh
Give me a kiss before you
Tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight



november rain

when i look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when i hold you
Don't you know i feel the same
'cause nothin' lasts forever
And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold november rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today
Walking away
If we could take the time to lay it on the line
I could rest my head
Just knowin' that you were mine
All mine
So if you want to love me
Then darlin' don't refrain
Or i'll just end up walkin'
In the cold november rain
Do you need some time...on your own
Do you need some time...all alone
Everybody needs some time...on their own





ovo su uvjerljivo 2 najbolje pjesme ikad..... ova prva je za M* u biti ne podsjeti me na M* ....eto tek toliko radi reda.....a ova druga je za mene, trenutno jer ful trebam vremena za sebe... da se skuliram i ne samo za mene nego i za * ??....And we both know hearts can change
And it's hard to hold a candle
In the cold november rain
We've been through this such a long long time
Just tryin' to kill the pain
But lovers always come and lovers always go
An no one's really sure who's lettin' go today... posebno ovaj dio....a jebiga to je tako.....




bas me peglaju ove pjesme danas... napisat cu jos jednu meni ful dragu pjesmu... mislim da ce se "neke osobe" pronaci u njoj....


ne nisi ti kriv
sto si u blizini bio tako daleko,
mada cisto sumnjam
da ces ikom biti blizi
ti stvarno nemas
nikakve veze s tim
sto vise nikom nedam
da mi se tako priblizi
da, donosio si stvari
koje me vesele
valjda svak dobije
ono sto zasluzi
dobro si znao
sto me raduje
ali nikad ono sto me rastuzi
sta me sad pitas sta mi je?
sta nisi pitao ranije??
sta nisi gledao znakove kraj puta
sad vise nisam ni tuzna ni ljuta, svejedno je
sta me sad pitas kako si?
lopove moje mladosti
puno sam bolje odkad te nema
al sam i dalje nesretna zena, sretno ti
moja bivsa radosti....
mili moj svaka povijest se ponavlja
pitam se
sto nisam starije slusala
nego sam krenula, u krivom smijeru
opet sam bila nekom samo orden na reveru
al to je tako
sve prave ljubavi su tuzne
kako je tek onima
sto nisu prave bile
necu te kleti
i nista ruzno zeljeti
al nista lijepo na tebe
nece me sjećati.....






- 18:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 07.05.2005.

pa evo....i ovo prođe, a mislila sam nikad nece proć...

...netko ove noći u te bisre oči mutno vino toči, tko li je da znam???netko ove noći te bistre oči crnom bojom boji Bog mu platio...
e da..... ljudi moji, ja ne znam vise.....ne znam kako dalje!izgleda mi kao da sam izgubljena u nekom vremenu i prostoru, ne znam..... svaki dan odlučim početi ispočetka i ustvari se svakim danom vraćam nekih 10 koraka u nazad... ne mogu vise..... evo upravo sada jedem nestle od banane i breskve i razmisljam o besmislu zivota..... bo....
vise nemam snage ni da razmisljam.......steta....





danas sam bila u rv :) bilo mi je super....
shvatila sam zasto je zivot dobar!!!svaki dan otkrijes nesto novo, a danas sam orkrila kako se ljudima ne treba previse vjerovati.....ali mozda je to samo lod mog groznog psihičkog stanja... bas me pegla taj PMS cmizdrim cijeli dan.....ovako...pricala sam s mamom o svemu i rekla mi je da bi trebala sve svoje bivse veze, vezice, i tzv. poznanstva ostaviti iza sebe i krenuti naprijed!!!!!!!to cu i uraditi!!!! a prije toga bih se htjela ipričati svim ljudima koje sam na ovaj ili onaj način povrijedila!!!stvarno nisam htjela. jedino sto zelim da svi ljudi ovoga svijeta budu sretni, da im je sve onako kako zele da budu a prije svega zelim da bude vise iskrenih ljudi!!! ne znam da li trazim previse ako trazim da ljudi prema meni budu iskreni!!!znam, istina boli, ali laz boli 10 puta vise, vjerujte mi svi vi koji ste nekom LAGALI bez potrebe!!!!!ok, mozda nije bilo bez potrebe.....ali, jooooj.... ma nis!!!previse se tlacim, pokusavam si posloziti neke kockice u glavi ali mi ne ide!!MARKO MI FALI ZA POPIZDIT!!!!!ok prezivjet cu........... odoh sad na jednu turu plakanja... sutra cu vec biti bolje, samo znate sto mi je zao...zao mi je sto sam shvatila da covjek u svojoj najvećoj boli,...onda kad mu je najteze, e tek onda shvati koliko je sam....da upravo tako...sam!!!!!!bez igdje ikoga..i tada ima samo svoje misli, propale snove, i najbolje prijateljice:suze..... one su uvijek tu onda kada nas svi napuste!:((

- 22:15 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 06.05.2005.

...

evo konacno sam doma!!! danas sam bila u rijeci! i bilo je uf.... bilo je, bilo!!!kao prvo sve je krenulo krivo! ja sam se kao i obicno pravila pametna i kad su mama i lela dosle po mene i gledamo mi kuda cemo za rijeku (iz pazina) i naravno, ja kazem krivo i zavrsimo na starom putu za pazin,selo do sela, ubij boze!nisam ni znala da sva ta mjesta postoje!!!!!ali ok, a cesta....ajme meni!!!i dodemo ti mi u rijeku i paf 200 m prije parkinga, lela se spuca u neku zensku ispred nas!jeb... ukenjala sam se ko budala... i naravno pukla sam se i sad drzim led ispod oka ( izgledat cu ko da me je neko puko)....uf (valjda ce proć za 2 tjedna)i tako....morali smo cekat policiju pun klinac,ali dosli su- napokon!i dopalio je neki tip, valjda decko od te zenske u koju se lela spucala i bio je ISTIIIIIII marko!e kad mi srce nije onda stalo, nece nikad!dobro, i to je proslo nekako...mene ova kost ipod oka boli za popizdit, tresem se ko prutić ali...dobro sam ja!!!!!u svakom slucaju, moglo je biti i gore, mami i leli nije nista... a auto je onako lagano slupano od naprijed....ipak, sljaka jos uvijek!....ok....dodemo ti mi u ri i idemo trazit cipelice za maturalnu !!!!e onda sam tek pop... pa sta su ti ljudi ludi, sljepi ili sta???sve mi je totalno bilo seljacki, nis mi se nije svidalo...BLJAK! i tako, vec sam bila na rubu suza, a onda....pogodite sta'???naisla sam na najljepse sandalice ikad, kao iz bajke izgledaju....(roze su- hehe)....bila sam ful happy :) i onda sam konacno mogla opusteno otici po starke!!!!starke su crvene, bas kakve sam htjela...mrak (gotovo da sam zaboravila na buducu sljivu ispod oka)....bla, bla, bla... neda mi se vise pisat...jedva sam cekala da dodem doma....a kad smo dosli sam pala u duboku komu...jeb.. sve se sastalo: decki, skola, danasnji dan..... sad cu zavrsiti ovaj post jer mi se neda tipkat s jednom rukom(u drugoj drzim led)...idem pogledat sta ima na tv-u pa idem pajkit... laku noć!!

- 21:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 05.05.2005.

cesarić.... pa-pa

GOTOVA SAM S MATURALNIM RADOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! I SUTRA CU JOS UVEZATI I GOTOVO!!!!... i sutra idem doma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ups, nemam pojma, valjda idem doma, ili u rv ????ma ne u rv idem u subotu, a sutra idem u rijeku!!!!moram si kupit starke :))i cipelice za maturalnu zabavu, jooooj bas mi je vale rekla da izlazim treca na onom fakin defileu :), e vec se vidim tamo cu se prosuti koliko sam duga i siroka jer cu 100 % zapeti za neko sranje, i hop!!!!ok, barem ce se svi imati cemu smijet cijelu vecer!!!.... ;:))))).... sad moram ici strebenzi bite njemacki, a onda jos i referat iz hrvatskog, neki tamo petar segedin!!!bo....ok.....................i znate ŠTO ću onda????onda idem pajkit :) i sanjati..... cesarića hahaahahhaahahahhahaahhaahahaha :=)))

- 21:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj

htjedoh samo nabacit nesto o ljubavi.... part 2!!! u biti ne, ma nemam pojma... ok.... I think I am in L.O.V.E.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ali kako to kod mene moze trajati dan, mjesec ili mozda duze....bo.... ma gubim se malo. za cudo bozje, jucer kupih bon i nisam se javila marku!!!!!!!i htjedoh se zahvaliti jednoj jako special osobi na jucerasnjem sms-u za laku noc!!!moram priznati da me kao i svaki put iznenadio. i jos nesto, jako mi je zao sto se nismo sreli u drugo vrijeme, tj. prije marka i prije jedne njegove..... ali nema veze.... biti ce bolje, jednog dana!!!!!!!...tko zna sta nam sutrasnji dan nosi :)

- 19:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 03.05.2005.

sve što je srcu drago daleko je...

nisam danima nista pisala i to samo zato sto zadnjih dana jednostavno nemam vremena za nista.... tako sam dobila inspiraciju, da kazem nesto o recimo ljubavi.....
bio je ljetni dan, dan kao i svi prije njega, dan kakav bi se mogao ponoviti jos 100 puta :) Ali svi mi jako dobro znamo da je svaki dan nova prilika i da je to bio dan kakav se nikad vise nece ponoviti. Tog sam dana upoznala osobu zbog koje sam se promijenila, iz temelja. Iako on to nikad,niti u jednom trenutku nije trazio od mene... ipak...
Dan o kojem pisem bio je 10. 07. 2004. ... bas tad sam otisla u porec jer jedna mala zajebantica je slavila svoj osamnaesti rođendan i to jednostavno nisam smjela propustiti. Čim sam ga vidjela, u meni je nesto govorilo da je to "to" da je on, onaj pravi... nisam to htjela priznati.... zamislite najljepsi par plavih okica,koje u sebi imaju neku carobnu dubinu u koju jednostavno uronite...pa kako ostati ravnodusan na te plave okice, i osmjeh zbog kojeg mi je srce lupalo kao ludo, a koljena mi klecala a ja sam se jednostavno osjećala kao da sam u nekom međuprostoru... stručnjaci bi rekli da mi se dogodila ljubav....a je li to ljubav??oduvijek sam ljubav zamisljala kao nesto stabilno, stalno,nesto sto se s vremenom razvija... cesto sam ju uspoređivala s najljepsim cvijetom kojemu je potrebno toliko paznje da bi se razvio.... a sto se meni dogodilo????meni?nama?'nama se dogodila ona neobjašnjiva , kemija, nesto sto se ne moze kontrolirat ... ne to nije bila ljubav!!!!!niti zaljubljenost. nazvala bih to zaluđenošću.... i u tom stanju čovjek nije u mogučnošću kontrolirati svoj mozak, postupke, osjećaje.... jedino sto u tom trenutku znamo jest činjenica da nas vuče neobjašnjiva sila prema toj osobi, i nema smisla odupirati joj se!!!!!svakim atomom svog tijela zelimo tu osobu!!!!!!!!!! razmisljam o tome kako se nisam dugo tako osjećala, tako se nisam osjećala od ljeta...i shvatila sam da svi koji su bili poslije "njega" da su bili tek toliko, jos jedno ime u mobu,bilježnici, bilo gdje samo ne u srcu.....Srce je ostalo rezervirano za njega, kriva riječ nije ostalo rezervirano....ono je njemu i pripadalo, ... i molim sve koje sam povrijedila na ovaj ili onaj način, neka mi oproste, nije bilo namjerno.... zaista, svaki od vas je jedna posebna osoba, kojoj nije bilo suđeno da pronađe tračak sreće samnom.... svaki put kad sretnem NJEGA, onog kome pripadam već toliko dugo....svaki put mi se sve vrati. i iako nikad za ovo nećeš saznati, pamtim svaki djelić sekunde provedene s tobom... i to su bile najsretnije sekunde mog života, sekunde koje ne bi mijenjala ni za sve na ovom svijetu... nikad!!!!!!!!!! ipak, zivot je takav kakav je, okrutan!u uvijek nas udari tamo gdje smo najosjetljuviji....jebiga..... sa ljubav je potrebno puno više od puke privlačnosti... da smo se barem upoznali u neko drugo vrijeme, na nekom drugom mjestu...... ali...to ne bi bili MI!!!!!! ..... "Sve sto je srcu drago, daleko je, zaljubljene samo Bog razumije...." to si mi jednom rekao, i zaista je tako!!!! za 18 dana imam maturalnu zabavu, i ti ćeš biti tamo...i već kao da vidim.. ponavljat ćemo si nikad vise, nikad, nikad nikad vise... a sto li će se dogadati tada u našim srcima, kako ćemo se osjećat unutra!!!!biti će mi lakse ako budem mislila da me vise ne zelis kraj sebe :( mozda zaista ne zelis...mozda je najbolje pustit neke stvari da počivaju negdje duboko u prošlosti, ne prisjećati se nekih dogadaja, osoba itd jer previse boli..... odlučila sam da zaista neću biti s tobom, više nikad!!! ali, budes li mi blizu, jako blizu, ne znam hoću li moći izdržati.... ti si jedini s kojim se tako osjećam, jedini za kojeg nešto osjećam.... samo ću te nesto zamoliti, vrati mi moje srce, vrati mi moj zivot, prije tebe.... znam da ne mozes......vidis voljela bih da ti mogu reći kako se sada osjećam i koliko mi nedostaješ...reći ću ti to jednom i tada te zamoliti nešto zbog čega ću se kajati ostatak .... zamoliti ću te da nestaneš iz mog zivota, zauvijek....i da se vise ne vraćas.......nikad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............... nisam htjela da ovaj post ovako zavrsi...jebiga....

- 19:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi