sth about love?:)

nedjelja, 24.04.2005.

:-))

evo kao sto obecah ovaj post cu posvetiti jednoj za mene jako jako jako jako jako jako jako posebnoj osobi :)...ali prvo da kazem sta mi se dogadalo zadnjih dana,tj.jucer i danas :) jucer sam onako lagano skupljala bodove za raj haha. naime isla sam raditi umjesto mame,tj bila sam u rv. u rv. imamo butik,tj.2 samo ovaj drugi nije jos otvoren:)ok to nije bitno nego....kao sto rekoh bila sam u rv. i vidjela sam svoju martinicu i vidjela sam L*!!:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) skuzila sam du su bozji putevi jako jako cudni :) recimo i sam nacin na koji sam upoznala L*je cudan,haha i sve vezano za njega je cudno:) i cudno je to koliko sam se puta samo zakacila s njim i odustala od njega i rekla sama sebi da nikad vise necu imati posla s njim i da mu vise nikad nikad nikad necu poslati poruku a opet........ a onda..... ima jos jedna stvar koja me mrvicu iznenadila:) nas jucerasnji "susret" nije zavrsio na recimo to tako "nas uobicajni nacin" djelomicno mi je zao zbog toga a opet s druge strane nije :) ipaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak jedva cekam da ga opet vidim :)eto tako iz fore:) maybe ga vidim u petak.....tko zna?ah nitko nista ne zna,krhko je znanje,mozda je pao trak istine u me a mozda su sanje,jos bi nam se mogla desiti ljubav,desiti velim al ne znam dal da je zelim ili na zelim (Dobriša Cesarić) :)))) ok,cijeli dan mislim na njega ali da ne bi bilo zabune nisam in love!!!!p.s.gotovo je s K* u subotu tj.jucer sam bila vani i bilo mi je fantastično!!!!!!!!!!!"upoznala"sam jednog super lika,tj 2 super lika....hocu reci 3!!!,,,,,ma ne,,,,,bila su 4!!!ma zaj....se bila sam solo,ono jucerje bila ladys night!!!!hahahahaha odoh sam pisat maturalnu radnju!!!!:-))))))))

- 15:58 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pa...onako lagano kad imate navrsenih 18 god. i kad postanete punoljetni mislite da znate sve o svemu a da li je to tako???ne znam,nesto me puklo da pisem o tome,mozda zato jer sam u zadnje vrijeme ful zbunjena sto se tice "meduljudskih odnosa"iliti ljubavi....ali valjda ce biti bolje,I hope so :)

Linkovi