Rosewhite's diary

31.07.2007., utorak

"On te vara, Amanda!"

-Molim? O čemu ti pričaš, Maggie?-upitala sam zbunjena.
-Pa o njemu!-reče Maggie kao da je to nešto što bih ja svakako trebala znati.
-A tko je taj on?-uzviknula sam sad već pomalo bijesna.
-Daniel!-vrisne Maggie. Stajala sam, taj jedan tren, potpuno zbunjena, gledajući u Maggie.
-Molim? Daniel me vara? Daniel ima drugu?
-Daniel ima drugu?-ponovi Maggie za mnom zbunjena.-Pa odakle ti to?
Stvarno mi je došlo da joj zviznem šamar.
-Maggie!-vrisnula sam.-Rekla si da me Daniel vara, tko je ta osoba s kojom me on vara?!
-Paa… tehnički gledano, Am, to nije osoba.
-Nego što? Životinja?
-Pa više-manje.
-O, pobogu, Maggie, hoćeš li mi već jednom objasniti o čemu je riječ?
Sjela sam na krevet, potpuno iscrpljena. Razgovor s Maggie iscrpi čovjeka kao da je tri dana kopao krumpir. Nije da sam ja ikad kopala krumpir, ali pretpostavljam da to i nije baš lagan posao.
-U redu, u redu, Am. Ne vara te Daniel s nekom curom ako si to mislila.
Odahnula sam.
-Nego s kim?
-Sa Salazarom.
-Molim?-zinula sam. -Daniel me vara sa zmijom?
-Pa ne baš. Ne ljubakaju se kao ti i on.-nacerila se, a zatim nastavila ozbiljna.-On nešto muti s njom. Ta zmija nije normalna, Am. Nije kao obična životinja. Ti to ne razumiješ. Ali, Amanda, ja sam parsel-ust, baš kao i Daniel. To je dar mog oca. Ja mogu govoriti sa zmijama. I ta zmija nije normalna. Nešto je čudno u vezi s njom. Ne želi govoriti sa mnom, čak i zatvara svoje misli preda mnom. Zmije to ne mogu činiti. Nije to u životinjskoj naravi. Nešto je čudno u vezi te zmije, a Daniel ti ju je poklonio. I čujem kako razgovara s njom, kako ju potiče, kako se dogovaraju o tebi. Zatim ju šalje nekud, i skroz je s njim. I jesi li primijetila, Amanda, da ta zmija često izbiva?! Ona uopće nije u dvorcu, ode nekud. Daniel ju potiče na to. Amanda, možda Daniel i nije zapravo zaljubljen u tebe, možda on samo snuje nešto protiv tebe. Skupa s tom zmijom.
-Ma daj, Maggie!-odmahnula sam rukom. Već mi je laknulo što Daniel nema drugu.-Umišljaš!
-Amanda, nemoj biti tako glupa! Ja sam Voldemortova kći i prema tome imam moći…
-Maggie, hoćeš li prekinuti već jednom s tom svojom, kako li ju ono zoveš, Slytherinskom krvi?! Ja čak ni ne znam tko je taj Slytherin! I ja sam kći Lujize Brown, pa se ne ponosim time. Prestani se razmetati tim svojim moćima!-planula sam. Nisam to doista mislila, ali bujica poteče.-Zašto bi Daniel išta snovao protiv mene? I što on uopće može imati protiv mene?
-Možda ima neke veze s Lujizom, ili Simone Goldberg!
-Oh, da, naravno. Možda je Simonin doušnik! Tko je sad glup?! Ponašaš se kao gospođa Webbery. Ubojica je na slobodi!
-Amanda, ja sam te samo upozorila. Pripazi se Daniela, AnGuBo ga nije samo tako stavio u Andoru, Daniel sigurno ima neke čudne moći koje nije spominjao pred tobom, parselski je jedna od tih njegovih moći. A i sama znaš koliko možemo vjerovati nekom Andorcu.
-Ma je li?! Taj Andorac je slučajno moj dečko! I otkad si ti sad najednom postala tako pametna?
-O, začepi, molim te, Amanda! Nisam ja baš tako glupa kao što ti misliš!
-Nisam ja ni rekla da si glupa!
-Upozorila sam te. Čini što te volja. Naivnost je oduvijek bila tvoja loša strana.
I zatim je izašla iz spavaonice zalupivši vratima. A ja sam ostala stajati, zbunjena svime što mi je rekla.
Uz sve satove, zadaće, metlobojske treninge i poduke plesa koje sam predavala Maggie ostalo mi je jako malo vremena da se posvetim Danielu (u svakom pogledu, pa čak i onom u vezi sa Salazarom).
Već se približavao mjesec studeni i prva metlobojska utakmica. Igrali smo protiv Guilfoylea. Alba je veoma oštro trenirao ekipu jer je želio ovaj put rasturiti Guilfoyle. Bio je potpuno uvjeren u pobjedu upravo zato jer više Dante nije u Guilfoyleu već u Andori i jer Guilfoyle ima novog tragača, Deana. Utakmica se trebala održati točno na Noć vještica. Tad nismo imali nastave, ali čini se da je nebo baš tog dana odlučilo spustiti na naše glave sve mokro i hladno. Vjetar je puhao silovito, vitlao kosu, odnosio kišobrane i parao pelerine, a kiša je padala kao da nikad pala nije. No, naravno, metlobojska utakmica se morala održati.
-Hajde, Amanda, razveseli se. Pojedi nešto.-rekla je Maya nudeći me tanjurom na kojem se nalazilo nekoliko krišaka sira.
-A kako, molim te, da se razveselim? Vidiš ti ono vrijeme vani? I ja ću po tom vremenu morati sjedit na metli.
-I ja skupa s tobom.-reče Isabell raspoložena jednako dobro koliko i ja sama.
Keera i Luna, a i Maggie i Fanny skupa s njima, već su pravile velike transparente za tekmu, a nekako sam bila sigurna da transparenti neće izdržati do kraja tekme što zbog vjetra a što zbog kiše.
-Sretno danas.-rekao mi je Daniel cmoknuvši me u obraz. Čak me ni to nije razveselilo.
Silver me potapšao po ramenu, a Anith i Diana su mi rekle da će sve biti u redu.
-Aha.-promrmljala sam.-Ako ne slomim ruku po ovakvom vremenu.
Sve u svemu, vidjela sam ja i boljih tekma od ove. Vrijeme je bilo užasno. Kiša se lijevala po meni i udarala me kao čekić. Čim sam stupila na teren bilo mi je kao da sam stala pod leden tuš. A kad sam uzjahala metlu sa mene se voda cijedila kao da sam se baš sad okupala. Zabila sam tek nekoliko pogodaka, ali Alba je, napokon, uspio uhvatiti zvrčku pa smo pobijedili. S ne baš velikom prednošću.
-Čestitam!-rekla mi je Anna Rackwish nakon utakmice.
-Vidiš da je sve ipak prošlo dobro.-zagrlila me Fanny.
Guilfoyleci su se pokupili s terena mokri, spuštene glave. Vidjela sam Ash, Haley i Eniku kako trče prema njihovom društvenom, a Kiny i Serena su polagano odšetale nasmiješivši se i mahnuvši nam.
-Bit će slavlje u društvenom!-vikne mi Lara.
-Oh, hvala ti Bože! Napokon ćemo piti!-uzvikne Anna Karkaroff.
Osvrnula sam se. Nigdje nisam vidjela Daniela. Andorci su se polagano povlačili.
-Vidiš da ga nema!-sikne na moje uho Maggie.-Nisam li ti rekla? A ako se pitaš gdje ti je zmija, ni nje nema.
Pogledala sam ju. Spustila sam glavu, neprimjetno obrisala jednu kapljicu vode s mog lica. Možda je to bila i suza?!

Jutro sam dočekala mamurna od previše pića koje smo popili na slavlju. Većine toga se ne sjećam, kao ni večere u Blagovaonici. Sjećam se samo nekoliko cura, u koje svakako ubrajam Mayu, Ledu i Anith, koje su plesale po stolovima. Ja sam pila… I pila… Htjela sam zaboraviti sve. Ali zašto mi on to čini? Nisam mogla zaboraviti. Podsjećala me na sve Maggie. Koja je sjedila pokraj mene. Pila. I šutjela.

-Vidjeli su je.-reče mi Melissa šaptom za doručkom.-Tu, blizu Rosewhitea.
-Kako je uspjela doći ovamo?-upita Silver.
Mel slegne ramenima. Nisam razumjela o čemu govore.
-Tko to?-upitala sam. Oni me pogledaju kao da sam pala s Marsa.
-Simone Goldberg.-rekoše u isti glas.
Pogled mi je instinktivno pao na Daniela. Jesi li ti kriv za sve to?


p.s. Ok, ovo mi je stvarno čudno. Kad sam popravila internet, nekoliko dana prije toga sam se pripremala da kad dođem ovamo na blog ću morati reći da prekidam pisanje pa makar imala 1000 komentara. I onda sam sjela za komp, upisala stranicu bloga i... skoro se rasplakala od muke. Pa eto nisam odustala. Ponovno sam tu. Ali mislim da je to samo ovaj mjesec. Jer kad počne škola neću imati vremena za pisanje. Ali mislim ZBILJA neću imati. Tako da... Hvala vam svima puno, puno, puno!!!Jako vas volim... Ma vraga, OBOŽAVAM vas!!!
- 20:47 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Opis bloga

Dolazi Smrt… Jeste li spremni za nju? Dolazi vrijeme Smrti… Jeste li spremni za njega? Dolazi vrijeme kad stradavaju slučajni prolaznici na putu, kad se urušavaju svi mostovi i kad vaši planovi blijede. Dolazi vrijeme kad umiru nevini i kad nijedan čovjek na planetu više nije siguran. Dolazi vrijeme kad je istina gora od svake laži i kad znamenje Paukova i Zmija možete pronaći na svakom koraku. Dva najveća crna maga su ponovno ustala. Jeste li spremni na njih? No još je netko ponovno u Igri, desna ruka Lujize Brown pobjegla je iz tamnice Bastille spremna da se pridruži svojoj Gospodarici u ubijanju. A što će biti sad, kad stradavaju svi koji ne trebaju stradavati, s onima koji moraju umrijeti? Čija je sudbina da umru? Je li njihova borba dovoljno jaka da se odupre Smrti?
Dobrodošli na drugu godinu školovanja u Rosewhite, školu vještičarenja i čarobnjaštva za mlade čarobnjake i mlade vještice u SAD-u. Dobrodošli u još jedne kronike Amande Harrison.

Ljudi, ja neću ubacivati više likova u priču jer će mi priča biti prenatrpana (već i sada je), a polovinu ljudi uopće ne spominjem. Ubacit ću još samo one ljude kojima sam obećala (molim za strpljenje). Stvarno mi je žao. I, da, molim sve da mi javljaju kad imaju nove postove.

Pišite mi na:
amanda_harrison@net.hr

Moj drugi blog:
Rowena Allison

Posjetite!!!!!

Moj blog iz osobnog života
Izabrane
Hogwarts Forum

Ostali blogovi
Maggie Riddle
Maggie Riddle2
Maggie Riddle-Century Child
Tarja Turunen
Haley Joy
Anith Davis
Alexis
Dana Thalia Parker
Serena Diggory
Isabell Black
Samantha Wilson
Anna
Chate
Lady Constance
Jill Southwood
Aya
Chloe Candler
Maya Courage
Liz Daniels
Michelle
Avada Kedavra
Allison
Lily
Alhir
Mia Black
Mina Murray
Evelyn Owens
Karolina Enika
Hugo Graner
Mina Murray
Evelyn Owens
Karolina Enika
Hugo Graner

Koliko vas je bilo
Free Web Site Counter
Get a Free Web Site Counter

Učenici Rosewhitea

BOLIVERI

Image Hosted by ImageShack.us
Ja, Amanda Harrison

Moja malenkost. 14 mi je godina i na drugoj sam godini u Rosewhiteu, školi za vještice i čarobnjake u SAD-u. U domu sam Boliverija. Kći sam Lujize Brown, jedne od najvećih crnih vještica svih vremena, Nasljednice Innocentine. Moja mama je osoba koju jednostavno ne možete ne mrziti. Zaslužna je za smrt mnogo osoba, od kojih su neke bile meni veoma drage. Ubila je mog oca jer je prorekao da ću biti njezina Neprijateljica i Izdajica, a ne Nasljednica kako se Lujiza nadala, isto tako je ubila i Jane Harrison, moju pomajku. Trenutno živim kod najboljeg Lujizinog prijatelja, Matta Harrsiona koji je za mene moj pravi otac. Imam malog sovca, Astora i zmiju Salazaru, poklon mog dečka. Najbolji frendovi su mi Melissa i Maggie. Najbolji predmet mi je Obrana, a mrzim Rime i Čarolije, predmet Petera Prouxa, meni najgoreg profesora. U mom štapiću nalazi se pero plavooke pese, neke čudne ptice. Učim kako postati animagus, postupno se pretvaram u pauka, što još više mrzim jer su pauci zaštitni znak moje mame. Bauk mi se pretvara u dementora iako ja dementora nikad nisam vidjela, a patronus mi je pauk. Lovica sam boliverske metlobojske ekipe, a hodam s Danielom Denbergom, vratarom andorske metlobjske ekipe. Čudan spoj, zar ne?


Image Hosted by ImageShack.us
Maggie Riddle

Moja najbolja i najluđa frendica! Ne znam što bih bez nje, ona je zbilja osoba bez koje ja ne bih mogla. Totalno je luda i otkačena, a sve polazi po krivu kad je ona u blizini. Obožava raditi gluposti, praviti spačke i najviše ju vole profesori niskog tlaka-veoma uspješno ga regulira. Pravo ime joj je Margaret Ann, ali tko bi bio toliko lud da riskira život i tako ju nazove?! Ima 14 godina, u Boliveriju je (samo zato što ju Proux nije mogao trpjeti u Andori), dijeli spavaonicu sa mnom, Melissom, Ophigeniyom i Ozzie. Najdraži predmet joj je metloboj, a najdraža zanimacija izazivanje gluposti i pravljenje rupa na hodniku skupa sa Ozzie. Kći je Andreine Slytherin, jedne od posljednjih Slytherina, a otac joj je jedan od najvećih crnih magova u posljednje vrijeme, lord Voldemort. Ali ja sam jedina osoba koja zna za tu njezinu tajnu koja vjerojatno neće više biti tajna jer se Maggie želi priključiti svom ocu…


Image Hosted by ImageShack.us
Melissa Webbery

Moja najfrendica. Stvarno ne znam što bih bez nje. Ima 14 godina, ide u Rosewhite i u domu je Boliverija baš kao i ja. Ima super obitelj koju obožavam. Njezina dva brata su Tom i Michael, a ima i mlađu sestricu Annie. Kod njezinih roditelja obično provodim ostatak svojih ljetnih praznika, mama joj je odlična kuharica, a tata je zbilja lud. Obožava se svađati sa Ozzie i užasno je tvrdoglava. Ima mačku, Susy, iako ja nemam pojma odakle joj takvo blesavo ime za mačku. Najbolja je igračica piroe i nema joj ravne. Trenutno nastupa i za Boliveri u igranju piroe. Obožava mi pomagati u bacanju uroka na Amber. Melissa voli baš kao i ja Obranu, ali nekako se više veže za Napitke.


Image Hosted by ImageShack.us
Diana Matthews

Uvijek nasmijana i vedra, jednom prilikom ju je Anna nazvala Sunny Angel, i otud njezin novi nadimak. Na drugoj je godini, u Boliveriju. Najbolja prijateljica joj je Anna Rackwish. Dijeli spavaonicu s njom, Mayom i Ledom. Iskonska je. Kad odraste voljela bi biti auror i osnovati ergelu jednoroga. Najdraži predmeti su joj Preobrazba ljudi i životinja, Obrana i Magična bića.


Image Hosted by ImageShack.us
Anna Rackwish

Neobična i super cura, svestrana žena, kako bih ja rekla. Obožava raditi nerede skupa s Maggie, ali obično ona jedina može obuzdati našu Maggs kad joj dođu crni dani. Voli čitati i ima odlične ocjene, a uspijeva se slagati čak i s Prouxom (da, da, pa rekla sam da je svestrana žena). Najbolja prijateljica joj je Diana, s kojom dijeli i spavaonicu. Iskonska je. Odlična je prijateljica, najdraži predmeti su joj Preobrazba ljudi i životinja i Napitci. Parsel-ust je otkad se rodila. Hoda s Alexom iz Guilfoylea.


Image Hosted by ImageShack.us
Ophigeniya McFlue

Na drugoj je godini, u Boliveriju. Najbolja prijateljica joj je Ozzie, jer čim je stigla (drugo polugodište prošle godine) su se skompale. Dijeli spavaonicu sa mnom, Ozzie, Melissom i Maggie. Potječe iz, već stoljećima, iskonske obitelji. Tvrdoglava je kao i Melissa pa se često znaju svađati bez da ijedna popušta. Voljela bi postati profesorica Napitaka pa su joj tako Napitci najdraži predmet. Ophigeniya posjeduje neobičan dar za proricanje sudbine. Mnogo puta je prorekla stvari koje su nas iznenadile ili zbunile ili uplašile, no ovaj put je prorekla nešto što zbilja nismo očekivali i što nas je zbilja sve zbunilo…


Image Hosted by ImageShack.us
Ozzie Valent

Pravo joj je ime Ozana, ali nitko ju tako ne zove, osim obitelji. Za profesore je Valentica, a za nas, prijatelje, Ozzie. Totalno je otkvačena i luda, voli raditi gluposti. Najbolja prijateljica joj je Ophigeniya. Na drugoj je godini, u domu Boliverija. Dijeli spavaonicu sa mnom, Ophigeniyom, Melissom i Maggie. Maggie i ona se odlično slažu jer obje voli praviti sranja. Ozzie je bezjačkog podrijetla, voli sve predmete odim Magijske povijesti i Proricanja. Patronus joj je u obliku lava, a bauk u obliku dementora. Ima mačka Garfielda i sovu Fly.


Image Hosted by ImageShack.us
Maya Courage

Na drugoj je godini, u domu Boliverija. Najbolja prijateljica joj je Leda. Dijeli spavaonicu s Ledom, Dianom i Annom Rackwish. Obožava metloboj, iako nije u timu. Odlična je u Napitcima, a uz Napitke najdraži predmeti su joj još i Obrana i Preobrazba ljudi i životinja. Bezjačkog je podrijetla, no otkad je doznala da je vještica želi postati auror i boriti se protiv mračnih sila. Stručnjak je za neverbalne čarolije, iako ja ne znam kako ih je tako brzo naučila, mislim, one se uče tek na 4. godini. Tek smo nedavno doznali da ima vizije. I to čudne, zastrašujuće vizije koje nemaju veze s Rosewhiteom i njegovim djelatnicima ili učenicima. Čudne vizije, koje se povezuju s nekim drugim krajevima, koji muče Mayu. No ono još gore što smo doznali o Mayi je to da je povezana s Voldemortom. Vidjeli smo ju s njim, no na koji način su povezani to nitko ne zna. Ili ipak zna… ?


Image Hosted by ImageShack.us
Leda Steilles

Mislila je da je sasvim obična djevojka, no onda je doznala da je vještica. Trenutno pohađa Rosewhite, na drugoj je godini, u domu Boliverija. Mjeašne je krvi, majka joj je bezjakinja, a otac je bio auror. Ubili su ga Paukovi sljedbenici. Najbolja prijateljica joj je Maya. Druželjubiva je i voli sklapati prijateljstva. Obožava životinje, pogotovo mačke. Može se čak i pretvoriti u jednu mačku, animagus je. Hoda s Michaelom.


Image Hosted by ImageShack.us
Michael Webbery

Super, super, odličan dečko! Melissin godinu dana stariji brat. Na trećoj je godini, u domu Boliverija. On je kriv što sam ja postala lovica. I on igra metloboj na mjestu lovca. Mrzi Prouxa i uvijek smišlja neke gluposti na njegov račun, inače mu je samo letenje na pameti. Najbolji frend mu je Will. Hoda s Ledom, na žalost svih ostalih cura u našoj školi koje su zacopane u njega jer je zbilja, zbilja zgodan…


Image Hosted by ImageShack.us
William Steakley

Svi ga inače zovu Will. Na trećoj je godini u domu Boliverija. Iskonski je, ima dva brata i mlađu sestru. Obožava metloboj, ali, nažalost, nije upao u tim. Najbolji predmeti su mu Obrana, Preobrazba ljudi i životinja i Napitci. Patronus mu je u obliku jaguara, a ima sovu Canona i mačka Genius. Najbolji prijatelj mu je Michael.


Image Hosted by ImageShack.us
Anna Karkaroff

Prije je pohađala Durmstrang, ali ju je njezin ujak, Igor Karkaroff poslao u Rosewhite jer, kako Anna kaže, tamo u Europi ništa više nije sigurno. Na trećoj je godini, u domu Boliverija. Odlična cura. Najbolji prijatelji u Durmstrangu su joj bili Tatjana Ivanova i Viktor Krum, iako ja mislim da joj je Viktor Krum bio i više od prijatelja: ) Sad joj je najbolja prijateljica Anith, ali druži se i sa svima nama ostalima


Image Hosted by ImageShack.us
Anith Eleniel Davis

Neobična cura koja zbilja privlači pažnju. Dosta je povučena i sanjarski je tip, zbog toga ju mnogi doživljavaju kao umišljenu. To sam i ja u prvo vrijeme smatrala, no sad znam da naša Anith uopće nije takva. Obožava rock, i prava je rockerica. Ima zbilja neobične i prekrasne oči, i obožava metloboj. Na trećoj je godini, u domu Boliverija. Najbolja frendica joj je Anna Karkaroff, a najbolja je u Preobrazbi ljudi i životinja, Stvaranju čarolija i rima te Astronomiji. U svađi ju se lako izbaci iz takta. Hoda s Tomom (sretnica!).


Image Hosted by ImageShack.us
Isabell Black

Super cura! Stigla je iz Hogwartsa prošle godine, baš kao i njezina najbolja prijateljica Lara. Ovdje je na trećoj godini, u domu Boliverija. Odlično se snašla u Rosewhiteu. Iskonskog je podrijetla. Odlično igra metloboj, koji obožava, i posjeduje Vatrenu munju. Pomogla sam joj da dođe u tim nakon što ga je Travis napustio, sad igra na mjestu lovice. Bauk joj je u obliku dementora, a patronus u obliku jednoroga. Ashlee ju, baš kao i mene, uči kako postati animagus, povremeno se pretvara u jednoroga. Naj predmeti su joj Obrana i Preobrazba ljudi i životinja. Kako sam već rekla, najbolja frendica joj je Lara Shinoda.


Image Hosted by ImageShack.us
Lara Shinoda

Premjestila se iz Hogwartsa ovamo, baš kao i Isabell, prošle godine. Najbolja frendica joj je Isabell jer se super slažu još iz Hogwartsa. Na 3. je godini, u Boliveriju. Ima malo kose oči, jer joj je tata porijeklom japanac. Iskonska je. Ima malu mačku, Cyril. Najdraži predmet joj je Obrana. Patronus joj je u obliku crne pantere, a bauk u obliku pauka ili lorda Voldemorta. Voli pisati i crtkarati.


Image Hosted by ImageShack.us
Luna Snape

Luda, luda, luda i otkačena cura. Totalno crazy. Na trećoj je godini, u Boliveriju. Super je frendica, prava rokerica u duši. Obožava rock, i ponekad probudi cijeli društveni svojim slavnim pjevanjem ili sviranjem bubnjeva. Posebno je nadarena i talentirana za gluposti. Najbolja frendica joj je Keera Smith. Jedina rodbina joj je stric Severus Snape koji je u Velikoj Britaniji jer joj je roditelje i tetu ubila moja premila mama. Dobila je nadimak Čupava koji joj, za pravo čudo, nije dala Maggie već neka, nama nepoznata osoba(svaka mu čast!). Najdraži predmeti su joj Obrana i Napitci. Rođena je na petak 13., i ima miša Beetlejucie.


Image Hosted by ImageShack.us
Keera Smith

Na trećoj je godini, u Boliveriju. Ima smeđu kosu i svijetle plavo-zelene oči. Voli metloboj, ali nije dovoljno dobra da uđe u ekipu. Najbolji predmeti su joj Obrana i Aritmancija. Ne voli Napitke i Magijsku povijest. Najbolja frendica joj je Luna Snape. Ima sovu Paradise i mačku Hall. Bauk joj je u obliku dementora, a patronus u obliku orla. Odnedavno je doznala da ima sestru blizanku od koje je starija jednu minutu…


Image Hosted by ImageShack.us
Tom Webbery

Odličan dečko, i zbilja zgodan. Također Melissin brat. On je, kao i svi Webberyjevi, u domu Boliverija, na četvrtoj godini. Stvarno je zgodan i sladak. No, na žalošćenje svih djevojaka ima curu. Njegova cura je Anira Davis. Igra metloboj na mjestu udarača. Najbolji frend mu je Silver. Inače je super, baš kao i Michael iako mi se čini da je on malo ozbiljniji od Michaela. Ponekad se zna držati uštogljeno i umišljeno, praviti se da je pametniji od ostalih i visoko dizati nos, gore u nebesa. Ali pretrpimo mi to… Tom je ipak legenda!


Image Hosted by ImageShack.us
Silver Leonard Ravenwolf

Potječe iz drevne kraljevske obitelji, u kojoj je njegov pra pra pra djed bio crna ovca te se oženio vješticom. U Boliveriju je, na 4. godini. Zbilja je veoma društven, i non-stop je u velikoj gomili ljudi jer kad je sam osjeća se nesigurno. Voli raditi gluposti pa se ponekad zna posvađati s Tomom oko toga. Prije je pohađao Beuxbatons, ali se prebacio u Rosewhite. Najbolji frend mu je Tom Webbery.


Image Hosted by ImageShack.us
Annie Webbery

Melissina godinu dana mlađa sestra. Na prvoj je godini, u Boliveriju. Dosta je sramežljiva, tiha i povučena. Ne govori mnogo, i obično se drži po strani. Ali kad je u svom društvu zna postati dosta pričljiva i nasmijana. Čini se ako da živi u nekom svom, mračnom svijetu. Voli Obranu i Napitke (čini se da je to naslijedila od Melisse), dosta dobro igra piro, a voli i metloboj. Najbolja frendica joj Fanny, a meni se čini kao da su njih dvije sušta suprotnost.


Image Hosted by ImageShack.us
Fanny Nemeth Richter

Na prvoj je godini, u Boliveriju. Iako je mlađa od mene, stvarno je super frendica! Luda, i otkačena. Kako sam već rekla, sušta suprotnost svoje najbolje prijateljice, Annie Webbery. Odlična je učenica i nema nikakvih problema s učenjem. Najdraži predmeti su joj Napitci i Stvaranje rima i čarolija. Pošto je luda voljela bi se baviti skijanjem, ali joj roditelji to ne dopuštaju. Vježba da postane animagus, postepeno se pretvara u leoparda, koji je isto tako lik u koji se pretvara njezin patronus.



ANDORA

Image Hosted by ImageShack.us
Daniel Denberg

Moja ljubav. najslađi dečko na planeti. I ujedno i moj dečko: ) Naprosto ga obožavam. ne mogu bez njega. U Andori je, i jedan je od onih netipičnih Andoraca. Dakle, super je. Obožava metloboj, vratar je i to odličan. Na trećoj je godini. Najdraži predmet m uje Obaran i Napitci, mrzi Prouxa. Ali u Andoru je upao samo zato što je iskonski. Najbolji frend mu je Danny Patterson. Volio bi biti auror ili metlobojski igrač.


Image Hosted by ImageShack.us
Danny Patterson

Mrzim ga! Mrzim ga! Mrzim ga! Zašto je Daniel baš njega morao naći za najboljeg frenda?! Na trećoj je godini, u Andori. I užasan je. Znam da me mrzi, i znam da se on i Daniel non-stop svađaju oko toga. Najbolji frend mu je Daniel i skroz ga nastoji nagovoriti da prekine sa mnom. Najdraži predmeti su mu Napitci i Stvaranje rima i čarolija. Bavi se bacanjem kletvi po nama, Bolivercima. Volio bi biti Paukov sljedbenik, a znam da i Daniela nagovara na isto…


Image Hosted by ImageShack.us
Amber Scott

Mrzim tu curu! Naprosto ju mrzim! Znam da i ona mene mrzi… U Andori je, na trećoj godini. Mrzi me zato što hodam s Danielom. Ona mu je bivša. Igra metloboj. Mislila sam da su dečki stručnjaci za maljce, ali ona mi je pokazala da se i cure mogu nositi s tim malim napasnicima. Nas dvije se naprosto ne podnosimo. Svaki put kad prođemo jedna pored druge kletve frcaju na sve strane. Najdraži predmet joj je Stvaranje rima i čarolija. Uz Dannyja, ona je Prouxova miljenica. Najbolja frendica joj je Michelle.


Image Hosted by ImageShack.us
Michelle Snape

Ona je užasno zla. Stvarno je zlobna. Ispaljuje kletve na sve i svakoga, a i naprosto ne da mira ljudima. Mrzim ju! Ne toliko koliko Amber, ali ju ipak mrzim. Možda zato što joj je Amber najbolja prijateljica. Na trećoj je godini, u Andori. Najdraži predmeti su joj Magična bića i Napitci. Parsel-ust je i voljela bi biti Paukov sljedbenik. Neregistrirani je animagus, pretvara se u vuka. Ima ljubimca crnog jednoroga Luniela, zmiju Fleku i sovu Eola.



Image Hosted by ImageShack.us
Dante Slytherin

Zabavna i zanimljiva cura. Kći je Salazara Slytherina, jednog od osnivača Hogwartsa. Dante je u početku bila u Guilfoyleu, ali se prebacila u Andoru. Na drugoj je godini. Igra metloboj, tragačica je. Igra fenomenalno i Alba je uglavnom sve teže poraze doživio od nje. Najbolji predmeti su joj Magijska povijest i Napitci. Najbolja prijateljica joj je Leni. Hoda s Marcom Riddleom i sve bi napravila za njega (kad malo bolje razmislim, a ko ne bi). S njom se uvijek može razgovarati i uvijek je spremna za zabavu.


Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy

Nadimak joj je Leni, i svi ju tako zovemo. Simpatična je i veoma draga. Pomalo otkvačena. Uvijek ima neke urnebesne provale. Iako je u Andori super se slaže s nama ostalima. Na drugoj je godini. Prije se družila s Amber, ali se posvađala s njom i sad joj je najbolja prijateljica Dante. Voli Njegu i Napitke i nekako izlazi na kraj s Prouxom. Ponekad zna biti malo čudna.


Image Hosted by ImageShack.us
Marco Riddle

Na drugoj je godini, u Andori. On je nekakav rod lorda Voldemorta iako ja nisam točno otkrila kakav(navodno dosta blizak), ali nema namjeru ubiti svakoga na putu. Po ponašanju i izgledu su dosta slični(on i Voldemort). Ponekad Voldemort preuzme kontrolu nad nekim dijelom njegova tijela, ali to nije tako često. Bauk mu je u obliku nekakvog velikog feniksa. Hoda s Dante. Najbolji frend mu je Josh McCartney. Pola cura iz škole je zacopano u njega.


Image Hosted by ImageShack.us
Josh McCartney

Moj bivši dečko. On je bezjak, barem je bio bezjak dok nije popio eliksir moći. Sada je postao čarobnjak. Nisam baš dobra s njim, zapravo ga se klonim. Ipak, mislim da bih mu na neki način trebala biti zahvalna, spasio mi je život (iako da nije bilo njega moj život i ne bi bio ugrožen). U Andori je, na drugoj godini. Najbolji frend mu je Marco. Voli Prouxa, pa mu je tako Stvaranje rima i čarolija najdraži predmet. Mislim da želi postati Paukovim sljedbenikom, a čini se da bi htio biti i sa mnom. Ili s Amber?! Nisam sigurna. Čudan je. Jedan čas me mrzi, a drugi čas sam mu već super.


Image Hosted by ImageShack.us
Keira Riddle

Nisam se s njom baš previše upoznala, ali mi se ne čini kao loša cura. Na trećoj je godini, u Andori. Najbolja prijateljica joj je Alma Wood. Odrasla je u sirotištu. Ona je isto Voldemortov i Marcov rod iako ja stvarno ne znam kakav. Nema namjeru bacati uroke po ljudima kao Voldemort. Najdraži predmeti su joj Trave i Magična bića. Voljela bi imati zmaja, a sada ima jednoroga po imenu Moonlight


Image Hosted by ImageShack.us
Alma Wood

Na trećoj je godini, u Andori. Ima brata, Alana. U početku smo se mrzile, no kasnije smo postale super frendice. Najbolji predmet su joj Napitci, a najbolja prijateljica joj je Keira Riddle. Brzopleta je, no može popraviti ono što je učinila u svojoj brzopletosti. Patronus joj je, kao i bauk, u obliku jednoroga. Njezin brat bi volio postati Paukovim sljedbenikom, no Alma ga pokušava odgovoriti od toga. Je li ona dovoljno jaka za to?


GUILFOYLE

Image Hosted by ImageShack.us
Ashlee Amber McKanzie

Inače, za sav ostali puk, Ash. U Guilfoyleu je i drugoj je godini. Super se ipak slaže s nama iz Boliverija. Najbolje prijateljice su joj Enika i Haley. Animagus je iako ne znam kako je to naučila, pretvara se u leptira. Trenutno i mene uči da postanem animagus (hvala, Ash). Naj predmeti su joj Obrana i Čarolije i rime. Hoda s Robertom koji je godinu stariji od nje i koji je najbolji Alexov frend. Iskonska je.


Image Hosted by ImageShack.us
Haley Joy Heron

Na drugoj je godini, u Gulifoyleu. Naj predmet joj je Stvaranje rima i čarolija (kako izdrži s Prouxom?!), ali je odlična i u svim ostalim predmetima.. Najbolje frendice su joj Ashlee i Enika. Iskonska je. Preselila se u SAD jer joj je tata dobio neki super posao. Uvijek se smije i vrlo je simpatična i vesela osoba.


Image Hosted by ImageShack.us
Enika Gryffindor

Potomak je Godrica Gryffindora, jednog od osnivača Hogwartsa. Naslijedila je sjećanja svih Gryffindora. U Gulifoyleu je (nemam pojma kako, ne pitajte mene. Po mom mišljenju bi trebala biti u Boliveriju, ali AnGuBo je valjda drukčije odlučio), na drugoj godini. Naj frendice su joj Ash i Haley. Dosta je nesigurna u sebe, ali kad poludi onda stvarno bude svega. Inače je plaha, možda zato što sve misle da je neki čudak kad je Gryffindorova. Ali ja ne mislim tako, kao ni njezine naj frendice. Ona je super osoba, i s njom se uvijek može razgovarati.


Image Hosted by ImageShack.us
Kinssay Chang

Simpatična cura. Stigla je iz Japana. Na trećoj je godini, u Guilfoyleu. Svi ju zovemo Kiny. Upoznale smo se pod čudnim okolnostima koje su me zamalo stajale glave. Uvijek je tu kad mene treba upozoriti na nešto ili me obavijestiti o nečem. Ponekad imam osjećaj da ona zna sve što se događa u Rosewhiteu, ali i ne samo u Rosewhiteu već i u čitavom svijetu. Ponekad imam osjećaj da je ona moj anđeo čuvar. Inače je dosta dobra u Obrani i može se oduprijeti mnogim čarolijama kojima se i poneki odrasli čarobnjaci ne mogu suprotstaviti. Jako je dobra i u Proricanju. Najbolja frendica joj je Serena. Volim razgovarati s njom jer je tako razumna i s njom nikada nije dosadno


Image Hosted by ImageShack.us
Serena Diggory

Na trećoj je godini, u Guilfoyleu. Luda je, šaljiva i zabavna. Naj frendica joj je Kinssay. Kad odraste voljela bi biti aurorica. Najdraži predmet joj je Obrana. Patronus joj je u obliku orla. Riba je u horoskopu. Iskonska je. Voli zbijati šale i izvoditi gluposti.


Ostali likovi
Image Hosted by ImageShack.us
Lujiza Brown

Moja mama. Jedna od najvećih crnih vještica u povijesti. Ona je inače jako lijepa, a ovu sliku mi je dao Matt Harrison. Tako je ona izgledala sa 16. Sada izgleda starije i ima tamno crnu kosu, boje ugljena. Ona ima prekrasne plave oči, a u njima ima toliko moći da čak mogu ubiti. Njezin cilj je učiniti od svih čarobnjaka bezjake i tako se uzdići nad svima. Navodno je mog oca iskoristila samo da dođe do nasljednika, tj. mene. U tome je uspijela, ali nisam baš ispunila njezina očekivanja. Ona se nadala da ću ja biti jednaka njoj te da će se naše moći na kraju ujedniti u nezaustavljivu silu. Dok je bila u Rosewhiteu, bila je u Andori. Najbolji prijatelji su joj bili Matt Harrison(kojeg je obožavala), Marcous (Moj otac. Njegovo podrijetlo, pa tako i prezime, je nepoznato) i Simone Goldberg. Mog oca je ubila u noći mog rođenja. Navodno je on prorekao, kad me primio u ruke, da ću ja biti različita od nje, to jest da joj se neću pridružiti, i zato ga je ubila. Njezina najveća ljubav, jedina osoba koju je voljela i njezin najbolji priajtelj je Matt Harrison koji me posvojio. Navodno je i on u nju bio zaljubljen, ali se oženio Jane iz meni nepoznatog razloga. Moja mama je imala mnoštvo svojih sljedebnika koji su se nazivali Paukovi sljedbenci.Njezin zaštitni znak je pauk. Svatko tko je postao Paukovim sljedbenikom na ramenu mu se, umjesto Znaka, žigosao Pauk. Nitko nikada ne prestaje biti Paukovim sljedbenikom i Paukovih sljedbnika ima posvuda po svijetu, razasutih. Oni samo čekaju dan kad će se njihova Gospodarica ponovno uzdići.Trenutno je moja mama zatvorena u tamnicu Bastillu i pod prismotrom je tamlisa. Mrzi me, kao i ja nju. Prvo što će učiniti, kad pobjegne iz Bastille je da će ubiti mene. Naravno, ako u tome uspije. Jedna je od 7 Veličanstvenih, to znači da jedna od samo 7 ljudi koji su ikada mogli i ikada će moći izvesti Podvojenu Ličnost. Poznato je svih 6 (Andora, Boliveri, Guilfoyle, Strallman, Innocent, Lujiza Brown) dok je 7. osoba nepoznata.


Image Hosted by ImageShack.us
Marcous

Moj otac. Ne znam mnogo o njemu. Na Rosewhite je došao zagonetno i priča o njegovom dolasku je zapravo legenda. Nakon strahovitog brodoloma u kojem je poginulo mnoštvo ljudi spasio se samo 13 godina star dječak, moj otac, Marcous. Doplutao je do Roselanda. U početku su se svi pitali kako je uspio doći na Roseland ako je bezjak no on nije bio bezjak… Bio je čarobnjak. Prije nego što je došao na Roseland nije imao dom. Živio je kao skitnica, i tako se ukrcao na taj brod. Upao je u dom Andore, što je potaklo mnoge sumnje, pošto je Andora dom crnih čarobnjaka. Mnogi se još i sad pitaju je li on zbilja bio čarobnjak? Nije bio vješt u magiji, bio je gotovo hrkan. U Rosewhiteu se sprijateljio s Mattom Harrisonom, Lujizom Brown i Simone Goldberg. Sve godine školovanja bio je zaljubljen u Lujizu no on nju nije zanimao… Kasnije ga je iskoristila kako bi dobila nasljednicu, to jest mene. Čim sam se rodila i kad me Marcous primio u ruke prorekao je da ja neću biti Lujizina nasljednica i da ću je ja uništiti. U svom bijesu Lujiza ga je ubila…


Image Hosted by ImageShack.us
Matt Harrison

Njega zovem svojim ocem. Bio je najbolji Lujizin prijatelj u Rosewhiteu i bio je u domu Andore. Kad su Lujizu strpali u Bastillu on me prihvatio kao svoju kći. Brinuo se za mene sve ove godine i na tome sam mu neizmjerno zahvalna. Iako je oduvijek bio zaljubljen u Lujizu oženio je bezjakinju pod imenom Jane. Lujiza mu je, kad me primio u svoj dom, oduzela njegovu čarobnjačku moć…


Image Hosted by ImageShack.us
Jane Harrison

Hvala ti za sve... Bila si mi majka koju nikada nisam imala...

Zavirite u moj fotoalbum...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Maggie

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us