< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jelena-najbolja frendica from kc,koja se voli tuči sa menom i koju obožavamcerekkiss

Carica-lijepa cura iz Osijekawave

Tanna-nice cura iz Murterawave

Dejo-majstore-Frend iz Koprivnicewave

Ana-nice cura iz Visa
wave

Ivana-Koja voli Hajdukwave

Ništa kontra SPLITAwave
Kaka Fanwave
TorcidaSplitwave
Ivanawave
Martawave

Forza Hajdukwave
hajduk živi vječnowave
Mateowave


Image Hosted by ImageShack.us

MLADEN BARTOLOVIĆ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MENI HVALA NI JEDNOM



Nikad nisi mi rekla
Da mene si se odrekla
Ni kojim znakom
Niti pogledom ni dahom
Da sam nekad ti značio bar tren

Tvoj kad sam bio jedan san
Tad samo snio sne za nas
Danas kad odlaziš nećeš da izustiš riječ

Meni hvala ni jednom
Što sada ćutim, tiho šapćem
Nemo patim bol da skratim

Meni hvala ni jednom
Sanjam prošlost, a sat stao
Uklet usud po meni pao

Meni hvala ni jednom
Kad već ideš već je vreme
Duši mojoj smrtno breme
Meni hvala ni jednom

Meni hvala ni jednom
Ni jedno bravo kad sve sam dao
Što sam te na smrt milovao

Meni hvala ni jednom
Za gorko vreme ako svene
A bez tebe i bez mene

Meni hvala ni jednom
Ni jedna riječ ni koji osmeh
Pohvala jedna, pa ni podstrek
Ja te volim ni jedno

Ruku nisi mi dala
Plašila se da bi pala
Da l' da se smijem, il' da plačem
Ili boli me još jače
Što bi sada marila

Nemam nedoumice
Šapni mi bar, kaži u lice
Danas kad odlaziš
Nećeš da izustiš riječ

PISME

Vinko Coce - Oluja sa sjevera

Uvik kad si tužan
i kad nemaš kamo poći
ti popij nešto
pa dođi do Poljuda

Vidjeti ćeš bilu
silnu oluju
Najveću šta dolazi
sa Sjevera

Više nećeš biti sam
kad čuješ glas
Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Di su lipi dani
ta stara vrimena
kad se tresla
Stara Plinara

Sad je novo doba
gromova, oluja
sada grmi
Poljudska ljepotice

(... od silnog Sjevera)

O Hajduče, o Hajduče
dica su tvoja uvik uz tebe!
Prvaci smo navijamo
Za bile uvik pivamo ...

Ale - Ale! Ale - Ale!
Ale - Ale! ...

Vinko Coce - Volim te,Hajduče

Mi u boga virujemo
U Torcidi tu je
Za nas zvone sveta zvona
Zvona svetog Duje

Tu u gradu pod Marjanom
Cili svit nek čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska tu je

Volim te Hajduče
Bili anđele
I u grob će za tebe
Ruke Hajdučke

Volim te Hajduče
Hrvatsku i Split
Torcida sa sjevera
Za te će umrit

Za Hajduka navijamo
On je dio nas
Dok je svita i čovika
Imat će naš glas

Kad Hajduci zaigraju
S Poljuda se čuje
Za Hrvatsku i za Hajduk
Bila vojska tu je...

KADA UMREN UMOTAN U BILO

Pape i dida bili su Torcida
Bila je boja i sina moga
Uvik se znalo za riči znane
Uvik se pivalo Marjane Marjane

U ruci mi lancun bili
Hajduku da san život cili
Pratite me judi mili
Kad se duša s tilon dili

Refren:
Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Zapivajte bili su bili
Kad se duša s tilon dili

Kada umren umotan u bilo
Na Poljud odnesite mi tilo
Nek vijori barkaj na kojem piše
Hajduk živi vječno Bog i niko više

More plače ono suzu ima
Misto glazbe nek Torcida piva
Hajduče ponosan budi
tebe tvoje dite uvik jubi

nedjelja, 28.01.2007.


Štafeta

Evo nešto i o meni............
Mene je u štafetu stavila moja best frendica Jelena.

Ove ljude sam ja odabral:

1.JELENA
2.CARICA
3.TANNICA
4.IVA
5.PETRA

A ova je 5 stvari o meni koje niko nezna:

1.Prije godinu dana upoznal sam
jednu dražesnu curu po imenom Jelena.
Bez nje nemože priječi dan,da se ne vidimo ili kamoli
čujemo.Ona je moja najbolja frendica,na nju se
mogu osloniti,kad mi got treba.Ovim putem joj šaljem
jednu pusu.kiss

2.Moja sestra.Koja nažalost više ne živi sa menom.
Ona je starija od mene 5 godina.Jako u volim,
uvijek je uz mene kad mi to treba.wave

3.Moj brat.Koji još živi sa menom.
On je stariji od mene 4 godine.I na njega
mogu računati,kad mi treba.wave

4.Plišane životinje.Obožavam ih.
Imam 2 pune vreće(one velike).To je
nešto što me čini sretnim kad ih dobim.cerek

5.Smijeh.Preporučujem ga svima.
Ako se nemrete smijati,pozovite
mene i Jelenu mi vas bumo
nasmijali.smijeh


Još jedna stvar koju sam zaboravil

6.To je moj pas pekinezer Donna.
Moje najslađe biće.Kako mi je lipa da
bi ju namjestu pojeo kako mi je slatka.

- 17:44 - Komentiraj (185) - Isprintaj - #

srijeda, 24.01.2007.


MENI HVALA NI JEDNOM

Nikad nisi mi rekla
Da mene si se odrekla
Ni kojim znakom
Niti pogledom ni dahom
Da sam nekad ti značio bar tren

Tvoj kad sam bio jedan san
Tad samo snio sne za nas
Danas kad odlaziš nećeš da izustiš riječ

Meni hvala ni jednom
Što sada ćutim, tiho šapćem
Nemo patim bol da skratim

Meni hvala ni jednom
Sanjam prošlost, a sat stao
Uklet usud po meni pao

Meni hvala ni jednom
Kad već ideš već je vreme
Duši mojoj smrtno vreme
Meni hvala ni jednom

Meni hvala ni jednom
Ni jednom bravo kad sve sam dao
Što sam te na smrt milovao

Meni hvala ni jednom
Za gorko vreme ako svene
A bez tebe i bez mene

Meni hvala ni jednom
Ni jedna riječ ni koji osmeh
Pohvala jedna, pa ni podstrek
Ja te volim ni jednom

Ruku nisi mi dala
Plašila se da bi pala
Da l' da se smijem, il' da plačem
Ili boli me još jače
Što bi sada marila

Nemam nedoumice
Šapni mi bar, kaži u lice
Danas kad odlaziš
Nećeš da izustiš riješ


Refrend............

Ovo je meni najljepša pjesma od
Tošeja.
Ova pjesma koja sada
ide samo je za
moju najbolju frendicu JELENU
Nadam se da ti je lijepa.kiss

Čija si

Ponovno si noćas mila
Lagala da nisi bila
S njim, ja to osetim

Ponovo su usne tvoje
Drhtale ko da se boje
Da ti ne oprostim

Zašto ti je to trebalo
Zar nisi mogla ti priznati

Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije

Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše
Čija si, samo moja nisi

Uzalud mi kriješ lice
Znam te oči izdajice
Sve si odglumila

Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala

Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije

Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše
Čija si, samo moja nisi

- 22:45 - Komentiraj (22) - Isprintaj - #

utorak, 16.01.2007.


KAKO DIVAN DAN

Jučer se Jeja i ja dogovorili da pemo u Zagreb.
I to se desilo.Dana u 1 krenuli za Zagreb.
Po putu smo šuteli,a u Zagrebu se raskokodakali.
Kad nas je njezin brat ostavil u Ilici,otišli smo
odmah u prvi dučan za bebače.Di sam kupil
plavu piđamu za majoga Leonarda.Nakon
toga smo 2 sata lutali po Zagrebu headbang,
tražili smo Katedralu.smijeh
Ali smo odustali,otišli smo u jedan dučan
di je bil popust 50%.Jeja si je kupila minjaka
koji joj stoji odlično kiss,a ja
sam si kupil mušku torbu i majicu,za jako
malo para. smijehsmijeh
Nakon toga bili smo jako gladni njami,
pa smo si otišli kupiti pizzu miješanu.
Jedan šnita 8 kuna,nije skupo.Ali je fino.njami
Nakon toga dražili smo jedan dučan
di ima svakaj zakupiti(šalice,majice,šaleve,
kape,veste........),tam smo si našli privjeske
od HAJDUKA.Nakon toga smo otišli u
importane centar tražiti još nekaj
da si kupimo.Jeja si našla,ali ja nisam.
Začas nas je zval njezin brat da za
10 minuta budu došli po nas,a mi
još nismo sve pogledali kaj ima.
Dok smo njega čekali,prvo smo se
smrzli,a bili smo opet gladni.njami
Kad je on i njegova cura došli
krenuli smo put pred
noge za Koprivnicu.
Dok smo došli doma išli
smo si kupiti jesti,njami
Jeja je papala hamburgera,
a ja sam papal hotdoga.
Na kraju smo došli u Žabicu,
si nekaj popiti toploga.
Tako smo mi proveli dan.
I bilo nam je dobro,a vama
nek bude žal kaj niste
išli s nama.smijeh

- 22:47 - Komentiraj (9) - Isprintaj - #

subota, 13.01.2007.


AALLOO

Ej ljudi.Evo mene opet.
Neznam kaj da van sada napišem.
Jedva čekam da mi sestrična rodi kaj budem
čuval bebača.Danas se moram najti sa
svojom frndicom Jelenom
jer idemo skupa van i nadan da se bumo
dobro proveli.
To je sve za danas,a ono zanimljivo kaj
bude to vam budem javil.wavemah
Pozdrav svima i kiss

- 16:31 - Komentiraj (15) - Isprintaj - #