ronaldihnoclub

04.04.2006., utorak

HAY

Bok sada sam došao sa nogometa ispred škole.
Igrao (trenirao)sam nogomet sa Brunom.Igrali smo
3h.Ufff!Što smo se istrenirali.Najviše na svijetu volim
:MAMU,TATU,BRATA i nogomet.TO JE TO BYE...
- 15:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

03.04.2006., ponedjeljak

Ronaldinho

Postigao je pogodak,fantastično provukao loptu
kroz Gutijeve noge,dva puta kirurški precizno u
matnu situaciju gurnuo Van Bommela i Larssona.
No,uzsve to najboji svjetski nogometaš na utakmici
napravi više.I zato Barca nije slavila.Roberto Carlos:
SUCI SU GOVNA to je rekao sucu Cantaleju.
- 19:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

MUHAHAHAHAHA

Sada sam došao iz Samoborskog Otoka.
Ja i moj frend Bruno smo po jakom pljusku
i vjetru išli 20 km u Otok.Išli smo do frendice
ali smo se morali vratiti zbog orkanske bure.
Tenisice,hlače trenirke i bicikli su nam bili mokri
i blatni.Ja sam svoj bicikl oprao,a za frenda neznam.
Ja nisam dobio nikakvu kaznu za to što me nije bilo
2 i 30 sata.Mislim da moj frend nije dobio kaznu.Mrzim
sada još više kišu.Aggr!"Lijepo mi je mama rekla da ne
idem"!"Koji sam ja kreten"-riječi moga frenda.Ja sam mislio
igrati prije toga pljuska nogomet dok nam cure ne dođu.Tara,
Ariana,Elizabeta,Bruno i ja (Andrija) smo se išli voziti samo su
cure ostale doma,a mi smo se sami ja i Bruno išli voziti.Baš mu-
hahahahaha.
JOŠ 66 DANA
Image hosting by Photobucket
babmoocha
Image hosting by Photobucket
NISMO LOŠI JA I STJEPANA
Image hosting by Photobucket
Good
Image hosting by Photobucket
- 19:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.04.2006., nedjelja

TOOOOOOOOOOOOOO

Sada mi je upravo STJEPANA priznala da me voli.
Kada se bolje upoznamo onda ćemo prohodati.Ono
s Klarom je prošlost.Nikola misli da je Stjepana tak
tak lijepa,a meni je ona sve kao i nogomet.Stjepana voli
Fc Barcelonu kao i ja,a ja nevolim ni HAJDUK ni DINAMO
jer su svi klubovi (hrvatski)dobri nema najboljega.Voli se
tući i ja to volim ,a moj frend Bruno kaže da više voli rat
pa onda tuču ali svejedno je super.Do sada sam igrao nogomet...
- 19:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.04.2006., subota

NIKADA NEMOJTE PUŠITI

MySpace Layouts

MySpace Layouts


ČUVAJ SE VIRUSA
MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 08:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sranje sa curama

Svaka ama baš svaka cura se srami.
6.d je dobar razred ali im i zgodne cure.
J***********!Nemam sreće,nijedna me neće.
Posvađao sam se s njima i opet pomirio.Svi mi
kažu da ako sada mene neće cure da će me htjet
poslije,a ja u to nevjerujem.No dobro nije to bitno
bitno je to da znam igrati nogomet.Ljudi danas je 1.April.
Svjetski dan šale.Ja sam sinoć pitao svog frenda kaj će radit,a
on je sve nabrojio osim šale.Ja sam ga pitao zašto se neće šaliti,
a on mi je odgovorio:"Kaj si glup,nije mi baš do šale".Nisam ja glup
nego je on glup.winkyesBaš sam ljut ne volim više skoro ništa
osim nogometa.sada sam skužio da je nekima život sranje kao i meni.
- 07:38 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi