Barcelona18

10.09.2006., nedjelja

aloha opet...

tek san sad vidila komentare..to je bilo jako odavna..hehe
ai misla san da su me svi zaboravili...drago mi je da nije tako...znan i zašto!febra
kad bi se samo neke stvari prominile sve bi bilo u redu...ali zapravo nije tako...ne može bit nikome savršeno...onemu kome je...svaka čast...želin van vječnu idilu...
ali možda moramo patit neko vrime da bi shvatili kako ta patnja nije bila uzaludna..jer život je kratak...zar 18.godišnjak nije treba danas uživat u kafiću,uživat u curama,suncu,litu,životu...
nažalost izgubi je život...brzina je zajebana...podiže adrenalin i na kraju ti ga ugasi....
čini mi se da sve ima svoje zašto a opet...uvik se pitan zašto je moralo baš tako završit,ali nema bajke u mome životu...
sada san ok,dobro se osijećan,ali ...
bi će i boje...mora...od danas san optimist...hehe
e i još jedna vijest..roditeljima san objavila vijest da ću se tetovirat...bit će to prekrasan leptir na mojin leđima....jedva čekan,ali me malo trta...
aloha od barce19

- 14:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća