Barcelona18

30.07.2006., nedjelja

aloha...


bože moj...
ovo vrime ni normalno..jutros san se probudiila,ko da mi je balun u glavi,vanka fali kisika,a lila kiša,u crkvu san došla cila mokra...sad vruće,sunce...ma ovo ni normalno...
preksinoć san bila na gibonnija i tbf...bilo je ok,istina nisan se dobro osijećala pa san tbf priskočila,ali san zato na gibota uredno balala,zafrkavala se s ekipon,ali i koju pismu prisidila...bilo je oko 2 tisuće judi,neki govore više...neman pojma...uglavnon,radila san onda ujutro,bilo me strah da ne zaspen,pa san sse cillu noć budila ko mona,na kraju san došla prva na rabotu.
eto,jučer je bi dan Korčule... e pa judi moji,KORČULANI SRETAN VAN DAN GRADA I SV.TODORA!
pivale smo,dobile smo kolektivnu nagradu grada korčule.to je lip osjećaj...
sad gren na rabotu,super mi je,ekipa,ma odlična...to san već ja mislin napisala,ali...eto..
svaki dan iman pusto inspiracije...
inače?kako mi reče moj šef,korčula je ok,ima judi,sad će počet talijani...daj bože da bude više sjevernjaka nego onih mafijozota jer oni su loši i bezobrazni gosti...

ma neman više što napisat...iden do moje dosadne....
- 13:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

27.07.2006., četvrtak

ALOHA OPET

I ova mi je super...

DREAM OF THE DOLPHIN

In every colour theres the light.
In every stone sleeps a crystal.
Remember the shaman, when he used to say:
Man is the dream of the dolphin.

- 18:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

aloha...

RETURN THE INNOCENSE

Thats not the beginning of the end
Thats the return to yourself
The return to innocence.
Love - devotion
Feeling - emotion
.
Love - devotion
Feeling - emotion
.
Dont be afraid to be weak
Dont be too proud to be strong
Just look into your heart my friend
That will be the return to yourself
The return to innocence
.
If you want, then start to laugh
If you must, then start to cry
Be yourself dont hide
Just believe in destiny
.
Dont care what people say
Just follow your own way
Dont give up and use the chance
To return to innocence
.
Thats not the beginning of the end
Thats the return to yourself
The return to innocence
.
Dont care what people say
Follow just your own way
Follow just your own way
Dont give up, dont give up
To return, to return to innocence.
If you want then laugh
If you must then cry
Be yourself dont hide
Just believe in destiny.

Only on extended version (green italic text)



to je bila enigma...inače je obožavan...nažalost mi ne radi linija pa je ne mogu slušat,ali eto,super mi je ova pisma...
- 18:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

aloha...

malo prin san pojila jedno 3-4 kugle sladoleda..posvađala san se s ocen jer san mu "zdrucla2 kad me zva u 15:10 da di san..inače mi posal završava u 15:00...kako me iživciralo...ko da ću odma po doma...sad me bole noge za popizdit,ali nisan za dišpet tila poć spat,nego san odma ka san sredila kuhinju,izašla vanka...e evo me u internet cafeu..ja mislin da ću ode potrošit sve solde..hehe
sva srića da mi je svojta pa mi neće uze solde svaki put..
inače super mi je radit,konobarin,u cilemu kafiću san jedina ženska...hehe...nema to veze s muškima u smislu faćkanja li slično..jer san u vezi već 2 godine..i debota tri miseca...tako san ja sama među muškima...mogu van reć da mi je dobro..niko me ne pila di san bil,što san činila,ne moran slušat one bapske priče....jednostavno mi je super,sama zafrkancija i posal...nema kvocanja itd.....ekipa je prva liga!
ja mislin da ću ja tu i ostat...naravno iden na faks,ali ono sezonski...
eto...to je što se tiče posla...
jubav,to neću ni spominja...Bogu hvala super...
ekipa...u zadnje vrime smo se malo raspale,ali to je tako svako lito...ništa nova...jednostavno se ne možemo drža skupa...viša sila....šmrc!
eto...sad san već sama sebi dojadila...gren ća...
P.S..Iva odakle ti znaš za moj blog...
p.s.inače mi ne piši ni ime a kamoli ne prezime...ne treba mi to za blog... :-)
pozzzzzzzdrav
aloha,barca
- 16:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

25.07.2006., utorak

alohaaaaa..

danas mi je bi prvi dan na poslu u cafe bar žak...mogu reć da mi je bilo prva liga!
dalje...boli me stumak,pa san spala i sad gren u lumbardu pivat s klapon...
i tako...uživan polako...
- 19:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.07.2006., ponedjeljak

aloha...

već san nešto pametnega bila napisala....ali me izbaci pa san se snervala..uglavnon iva hvala na čestitkama...a koja si....iz korčule...ili?
poooooooooozzzzzzzzzzzdddddddddrrrrrrrav!

aloha
barcelona
- 13:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

23.07.2006., nedjelja

aloha!

evo me opet u internet cafeu u rojaka...
ovako!
PRVE SMO BILE U FINALU OMIŠA...naravno od publike,a od žirija 7....što je isto dobro..boje smo za dva mista od prošle godine..inače u omišu je bilo ok super...jedino san bila katastrofa umorna....ali nastup je bi super,reakcija publike fenomenalna...ma nešto savršeno...baren meni.
jučer smo se vratile u 4 ure popodne jer smo SVE zaspale niko se nije uspi probudit...a mi nažalost nemamo 15 trajekta za korčulu iz drvenika...uglavnon čin san došla doma,obukla san kostim i pošla na škoje....najila san se ježina ko luda...koji je to gušt...kruh,ježine,vino...smih i zafrkancija...ma krepala san od smiha...
eto jučer mi je bilo super,jedno mi je vanka bilo dosadno za poludit,judi je bilo krcato...ggaudi je bi ko šipak...to mi nije gušt ne možeš da prostiš ni prdnut koliko je bilo krcato...naravno nemojte me krivo shvatit to za prdnut...poanta je da nisan mogla ni balat ni ništa!e!
eto gren sad ća...bankrotira ću....
aloha...
barca
- 11:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

20.07.2006., četvrtak

ALOHAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Evo napokon san uhvatila malo vrimena...evo me u internet cafeu...napokon je sve iza mene..naravno prijemni,evo prije 10 dana tresla san se ko prut,gledala 270 judi kako su nervozni,uključujući i mene...nikad ne bi ovo ponovila...ali sve moje jadanje,trud i grintanje se isplatilo....jer
UPALA SAN NA FAKS...Bogu hvala bez plaćanja...to je naravno bilo 11.7...LI 13.7. mi je bila povijest...pitanja su nan bila katastrofa..pripala san se...misla san da nema šanse da upaden(prima ih se samo 30)...kasnije san doznala da tako misli i većina..onih ostalih 160 prijavlkjenih na povijest...ETO Bogu hvala upala san i to...ne mogu opisat onaj osjećaj kad san se upisala i stavila svoju sliku na indeks...možda dramatiziran,ali mene je to ispunilo...
eto to je o faksu...
inače u mene nema ništa nova,prestala san radit na štandu,prodavala san svijećnjake,čaše,vaze...itd...sve ručno rađeno,stvarno lipo...sad počinjen radiit u kafiću...
kupan se,pomalo uživan,radin svašta po kući...uglavnon mi nije dosadno,korčula se popunila...NAPOKON!
Večeras iman morešku ito dvi..baš će mi bit gušt malo zasvirat a i zapivat...sutra idemo s klapon na omiš...jedva čekan...samo se nadan da ćemo dobro to otpivat,bit zadovojne,a što se tiče žirija...briga me...
sad stvarno neman više inspiracije...dosta mi se toga dogodilo ali se sad ničega ne mogu sitit...šmrc...
uglavnon iden malo prošarat po blogovima...jedino što želin reč je da :
PUNO POZDRAVLJAN MOJ BIVŠI RAZRED,PONOSIN SE NA SVAKU OSOBU JER SMO SE SVI UPISALI(99%)...I SRETNO SVIMA...
ČUJEMO SE...ALOHA
BARCA
- 18:25 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ode ćete vidit sve i svašta...meni i mojima će bit zanimljivo,a nadan se i vama!

Linkovi

ttttrrrebbbllleeebbaaaass

treblebass
kreni sa mnom
zadnji put
vjeruj mi
daleko od mraka bolje ćemo znati
ništa nije teško
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

i samo šuti
gdje su bile riječi
kad nije bilo nade za nas
samo dugi dani nestali u tami
gdje ništa nije važno
raširi ruke
ruke su ti snažne
upri iz sve snage, nek se cijedi znoj
nek koža pukne
mi idemo na ples
i svijet je opet mlad

udahni zrak koji dolazi
sve je gotovo i mi smo spašeni
naša lica još su lijepa
zatvori mi oči
neka kraj nas jure, nek se lome prsti
idemo na ples
i svijet je opet mlad

malo o meni...

ekipa:savršena,obožavan ih...skupa smo od vrtića...BONACA TIŠINA PRIJEM
slobodno vrime:KUD Moreška, klapa Verse...bla bla
skula:ok,ne volin kemiju zapravo kemičarku...ostalo je ok
jubav:predobro
sviran: klavir i klarinet...
slušan svašta..normalna san,ne slušan narodnjake
izlazin kako i svi mladi...
ne volin laž,dvoličnost,
volin M...
sad : ........iden ća