barbii

25.04.2006., utorak

Drage moje cure!!!!!!!!!!!

Ajde da i ja nakon dugog vremena opet nesto napisem!Sto se tice kretena,njega sam zaboravila ali sto se tice moga tijela to nisam.Jos uvijek sam na 70 nista se nisam pomakla,ali evo cure moje obecajem vam od danas mrsavim.Ustvari pojela sam samo salatu.I to mi je dosta.Najgore od svega je sto je vani toplo,a ja nemam sta za obuci.Sve stvari od proslog ljeta su mi male.Za popizditi!Ali imam kaznu,ovako kupila sam si rozu trenirku i necu se skidati iz nje dok god ne smrsavim.To mi je najveca kazna sta se ne mogu lijepo srediti.I necu si kupiti nove stvari dok god ne skinem te proklete kile.Bas me ubija ova vrucina jer nemogu nista lijepo obuci naravno jer imam previse kila,a stvari od proslog ljeta mi kupe prasinu po ormaru.I mrzim ovu Njemacku,svi zderu po ulicama,malo malo pa fast food i sad ti budim mrsav.NIje ni cudo kaj su svi tako debeli kad samo jedu.Zato sam odlucila malo smanjiti odlaske u grad i orijentirati se samo na kavice po kvartu i odlaske na fitness.Necu sad u 5 mjesecu ici u Hrvatsku nego tek u 8 mjesecu ja mislim.A cure moje ja vidim da vama super ide i nadam se da cete tako i dalje ici naprijed.VOli vas vasa Barbii
- 20:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

13.04.2006., četvrtak

Hvata me depresija

Evo me opet nakon dugo vremena.Dijeta mi nije uspijela,kao ni gladovanje,Bilo mi je napokon krenulo u ljubavi pa sam si mislila da cu malo pauzirati.Sad se tip nije javio vec 2 tjedna,a ja mu saljem poruke no bez ikakvog odgovora.Tip me odjebao samo tako.Uffffffffffffffffff
Sad sam tako ljuta i povrijedena da necu jesti nikad vise.Boli me briga nema vise hrane
cure moje kako ste vi,kako vama idu dijete pusaaaaaaaaaaaaaaa
- 11:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Malo o meni