ey booook
28.02.2008.

ŠKOLA!!!!

mahEy ljudi! Sorryte kaj nisam pisala postove,nije mi se daloi,hehe!Sad pišem o školi.E pa kao i svi vi i ja mrzim ići u školu,to nije ništa tajno.Mislim ono danas imamo 6 sati i to mi se neda!!!!!!!!!!!!!!Najviše u školi mrzim engleski i to zbog glupe profesorice koju imamo,uffffffff!!!!!!Ubila bi ju stvarno.Ali kad gledamo sa druge strane nije mi tako loše u školi, al samo zbog prijatelja i prijateljica.Nekad mi se neda biti doma kad sam bolesna tak da mi je onda bolje biti u školi,neg biti kod kuće bolesna.finofinonamcor
A što se tiče učenja,uf ja tu nemam frke ja nikad ne učim ono kaj zapamtim na satu zapamtim a ono kaj ne,finonamcorthumbuppartyzijevnaughtyzubonone učim.I sutra pišemo test iz zemljopisa,ja naravno ništa neznam to je tako uvijek,nevolim zemljopis.Volim likovni,tjelesni(iako mi je ponekad dosadan,uf)i ništa više.Hihi!!!!!Nevolim ići u školu ona me iscrpi,i onda mi se ništa neda tak da....Poslije škole idem na kompjuter njamipartyyeszijeva onda idem se rolati ili idem van sa frendicama,i to je tak kod mene,i sad brzo moram na informatiku i onda na dopunsku iz matematike i onda 6 sati i to je ukupno 9 sati valjda ću izdržati,hehe,e tako dragi moji ljudi neda mi se više pisat(neznam kaj da napišem još)BOK!!!!!!!!hrvatskazujonaughtyrofl:sretanrolleyes
10:00 , Komentiraj { 17 } Print
18.02.2008.

Za Krakana,Lanna i Turčina

finofinoPovlačim ono kaj sam rekla da mi je Krakan naj frend.............
E pa vidite nije.E ono za danas nemam riječi tak si mi pao u očima..
Joj,kak vi nemožete shvatit da se s vama niko ne želi svađat,ja samo hoću da budemo prijatelji i ništa više....ok????????
Fakat za danas nemam komentara tak ste...bang...uhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!puknucu
Nemojte očekivat da ću ja s vama biti dobra ak niste ni vi samnomno
To mi tak ide na živce,mislim nemomjte zajebavat ak vam nisam ništa napravila....daj malo razmislite o ovome šta vam ja sad pišem.....
Inače nemožemo biti prijatelji ak se vi nastavite tak ponašati.....To stvarno ide na živce i vi neznate kak je to....cry...A ti Lann sam da ti kažem da se ti nemoj pravit neka faca i preseravat se i glumit neš šta nisi....to se nikom ne sviđa ak se već žliš upucavat sedmašicama onda to napravi tako da nikog ne povrijediš......Ja fakat nemam pojma kaj da ja sad radim s vama kad znam da vi neš obećate,kažete daj mi 5 sv eće bit ok,"e pa samo za vas dragi dečki nemojte ništa obećavat ak to nećete ispunit i ak znate da će se to ponovit!!!!!!!!!!!!".............Nadam se da neće na ovome ostati........rolleyestuzan
13:47 , Komentiraj { 28 } Print
06.02.2008.


Evo još jedan spot koji mi je supačččččččč:::poslušajte!



Enrique-Do you know
13:57 , Komentiraj { 0 } Print
05.02.2008.

FRENDOVI

Ja imam puno frendova i frendica...Al samo nekima od njih vjerujem
Nisu mi svi pošteni i tak to.....Najbolje su mi frendice Anamarija i Morana...One su samnom u svakom lošem ili dobrom trenutku.....Nikad me ne tracaju i tak!Još su mi najbolje frendice Marina iz 7.c,Lucija 6.a,Martina 6.c,Ena 8.c,Diana 6.c,Petra 6.c,Sara 6.d,Nina 6.d!evo opis za svaku od njih:
Morana:Slatka,super frendica,mogu joj sve reć....moja mala sweet pudlica,lol!
Anamarija:Super isto ko Morana,išle smo u isti vrtić i sad u istu školu..sve 5!!!
Marina:Luda,slatka,fakat je dobra,cuva tajne zna pomoć..ne trača i tak....!!!!
Lucija:Ludača mala,jako ju volim(ko frendicu)dobra je,zna di su granice,da..!!!
Martina:Luda,super,cool,dobra frendica,poštuje te i zna čuvat tajne,,,,!!!
Ena:Luda,otkačena,moja mala ludica,slušamo zajedno th...Ludnica!!!!!!
Diana:E ona je luda,majke mi,šta sve ona neće napravit to je sve...555!!!!!
Petra:S njom sam se bila pošorala,sad mi je best,sve ko i drugi,najajajaj!!!!!!
Sara:Mala je zakon,ima tak cool izgovore,nikad se niskim ne svađa i ..666!!!!!
NIkolina:LUda,otkačena,pametna,smiješna,buntovna,ma sve za čistu 5-icu!!!
Evo to su vam frendice a frendovi su:Krakan,Matija,Matko al njih neću opisivat
Neda mi se..................LOOOOOOOL.........................
13:37 , Komentiraj { 3 } Print
03.02.2008.

spotovi....!



tokio hotel- durch den monson




tokio hotel-schrei




vanessa hudgens- gotta my own way
19:01 , Komentiraj { 2 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ewo...idem boxeve ispočetka raditi...glupi su bili oni..pa krenimo=)


moj msn:
marija.spoljar@hotmail.com


Custom Glitter Text


MModern
EEasy
RRadical
IInsane
IInsane


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz




Free Music

Free Music



Free Music






credits
duckdz. - x x x