01.08.2006. / utorak

za moje jarane koji se kuvaju i zabjavljaju u zagrebu !

Free Image Hosting       oj moji wi,ew owo je jedan post samo za was...koka zakon,churki shwaler,hanza hahahaha,pechek emo guy,matea teglach u konzumu,ana i egich bonie & clyde...legende...bash mi mnogo puno much falite da znate.ljubomorna sam shto wam je predobro tamo i jedva chekajem da was opet widim i popijem wam krw na slamchicu.partyima josh tri tjedna aj aj aj,bue to proshlo dok si reko ajmo se razbit.u jesamu sto gromova,moram egichu napisat mejl...e kako njegov msn,crna banana?namcornaughtyznate shta,bash mi fali mochvara,boogaloo tu i tamo,zvuk nash mili,bambus,piwa i ostatak ekipe koja nam zivot chini ljepshim...jea rajt...je moshte vjerovat da oni ovdje nemaju pojma shta je bambus?!oni nikad nisu probali colu i wino!!!what the f?e churki jav kako je bilo u france i kako twoje zenske?shta ima s onom,tj. s onima?suton zeno ti izljubi swe!matea,kupichu ti klokana i malog i jenog velkog!ana razglednica je u pripravnom stanju!pechek daj mi nabavi onu olovku za ochi shto ti koristish,istroshila mi se moja!naughtyeh da,crna banana...shta teb rech osim pazi shta radish i pazi shta drugi rade,nemoj da ja chujem...
aj ljudovi ki$$a jena velka na kvadrat,javte se i nemojte zaborawit uzivat,wazi???wavemahwavekisskiss

- 10:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.