28.07.2006. / petak

filo filo zofi zofi

Free Image Hosting       Free Image Hosting

danas se dogadja metamorfoza.za tochno 2 sata( u pola 3) odlazim,bjezim,daleko od svijeta plavusha.heh.napokon.napokon?al ga i ja pretjerujem,pa ljudi to je samo kosa.kosa?kosa daje identitet.mama me stalno ugnjetava da chu promijeniti identitet time,al joj nek radim shta ochu.tata me smatra blesawom(koja novost!).e jegiba ljudi moji ak se nechemo mijenjat dok zivimo,kad chemo ?bojanje kose je jedna izuzetno banalna stwar od koje je idiotski pravit zivotnu filozofiju,al ak nechemo obrachat pozornost na banalno,hm,na shta chemo?ak nechesh krenut razmishljat od nepotrebne gluposti,hochesh li ishta zakljuchit?newtona je spichila jabuka u glavu i zato danas znamo shta je sila gravitacija,Fg.partyjei!swima nama treba promijena,manja ili vecha...zivot je monoton ak ga ti takvim uchinish,ako se ne pokrenesh.dogadjaju se tragedije,sranja,suze,uzasi u zivotu,da DOGADJAJU SE!DEAL WITH IT i daj pokushaj to popravit.zatvorit se i plakat?wtf?kome to josh treba? primjetila sam da dosta ljudi koji me okruzuju(ne znam da li je stvar u godinama ili nechem dubljem) imaju problema s prilagodjavanjem okolini,problema s pronalazenjem samoga sebe,problema s time da budu svoji jer smatraju sebe bezvrijednima,nezanimljivima i osobama koje drugima donose samo zlo.choek che bit takav ak si to bude utuvio u glavu.a ako je vech svejstan chinjenice da je stanje stvari bash tako,da je losha osoba jer se takvom predstavio...promjena?pokushaj promjene? nova pravila? treba pokushat,treba stisnut zube,pregrist govno,deal with stvarima koje su se dogodile i neche se promijenit i dobro,idemo dalje.idemo dalje.ajde,idemo.yeskoliko zivota namjeravamo ono imati?
kome se ide napushit samnom?cmakaFree Image Hosting       

- 05:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.