26.07.2006. / srijeda

ke da wam pishem...:-)

Free Image Hosting       Free Image Hosting

Free Image Hosting       wako...shta da wam pishem...owih dana bi trebalo biti dobro,zanimljivo u swakom sluchaju.sutra dolazi moj host tata wamo kuchi pa mu u petak priredjujemo rodjendanski party jer je cijelo owo wrijeme bio negdje tu u australiji u nekom drugom gradu za rodjendan(ne pitajte kojem jer neam blage).odluchili smo pozvat striptizetu za party .heh. choek slawi 46. rdjendan i ima da ga strefi srchani.ak ne pobjegne s tom curom u afriku,heh.envej,dolazi hrpa ljudi,catering(kinezi koji che nam kuhat),hrpa dechkinaughtynaughtynaughty(prijatelji od njihovog sina ) i tako...jedva chekam,a onda poslije odoh opet van! nisam se dugo malo(heh malo) pripila,bash mi fali to.jedva chekam da dodjem kuchi i uvatim drushtvo i bacimo se na tekuchinu...hmmmmmmmmmm...cmaka koki i churkyu(samo oni i chitaju ove moje shkrabotine wamo)...a ostatak ekipe dobije svoju porciju kad ih uwatim!
u zadnjem vrijeme mi pocheli falit moji kod kuche...za ne povjerovat...inache mi jako rijetko fale kad odem na ovako dugo,al sad me nesh uwatlo.fali mi moj bracooooooooo!kissjebote jedva chekam da ga widim i pochnem ugnjetavat!jedva chekam da opet razglabam s mamom do kasno u noch i svadjam se s njom...jedva chekam da se opet izdere na mene ko blesacha jer je pod u kupaoni mokar,da me teta gnjavi jesam li joj nashla nekog tipa za udaju,da mi se brat smije ko hijena kad si razbijem opet glavu na rub stola,da me tata zowe svaki dan i pricha kako che popizdit na onom suncu u kuwaitu,da me baka zove i pita jesam li danas shta jela...hm,ko bi reko da che mi swe te stvari ,kojih sam se jedva chekala rjeshit, toliko falit sadasmokin

- 06:29 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.