25.07.2006. / utorak

mcdonalds je prava stvar???

Free Image Hosting       ewo poshto nije da mi je zivot postao neshto izuzetno zanimljiviji od jucherashnjeg mi dana,odluchila sam malo popljuvat macdonalds i ostatak fast food ekipice jel...fast food,hm,khm,khm,kashljuc.
teoretski kad se mene pita ta hrana je prefina,nabrzinu pojedesh,natrpaju ti unutra svakakih govana i slichno i to ima okus za poludit ali shta se mene osobno tiche, meni se apsolutno gadi ubacit taj sendvich ili shto vech u usta iz razloga shto kad ja neshto jedem ja moram znat da je to shto ja jedem napravljeno MENI i to sa SRCEM a ne za vechu masu u nekim prvljavim zdjelama(ak se to uopche radi u zdjelama), medju shtakorima i ostalim zivotinjskim carstvom...kako itko moze pojesti neshto shto je netko napravio samo da bi zaradio i to napravio na brzinu s najprljavijim listovima salate,bez imalo obzira tko che to jesti i slichno.neka je to masno i neka deblja ai sve al nek je to zdrava mast, zdravo povrche i pljeskavica...samo da znam da netko vodi brigu o tome shta jedem...bljak...mi josh imamo sreche shta imamo samo macdonalds,wamo ljudi stvrano jedu svakakva govna iz KFC, red roostera, nandos chicken, hungry jacks i slichno...al subway je dobar,hm,shta je dobar!
eto ljudi ja odo sad malo u parkich chitat svoju knjigicu...i watat malog lucasa po igralishtu a chuku ugushit u jezeru...wi mi budite lijepi i ne radite gluposti...uzifayte!
Free Image Hosting       kako sam ja specijalna,shta ne...obozavam skejtere i ondaa kad ludacha nadjem nekog predobrog ,koji josh ne samo da je skejter,nego je punker i ima pierce na obrvi, zajebem cijelu stwar...aj ak nish drugo bar sam opravdala svoj nadimak.ajoj.........de zamislite. da se ubijem sad il odma. a to wam ja pricham cijelo vrijeme, nije meni sudjeno da buem s nekim kog mi pashe(bar ja mislim da mi pashe) nego s nekim koje stvarno majmun...ah,tako mi je grah pao.to je kriz shta chu ga morat nosit.heh.specijalka...

- 06:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.