21.07.2006. / petak

ajme koja sam ja...heh

kad tad morate bit kreten,zar ne. pa to nam je u krvi,zar ne.pa ljudi smo tako to ide,zar ne?!
envej malo prije sem doshla u kuchu s chukom i malim lucasom iz shetnje(ne znam vishe ko koga tu sheta,ja psa il pas mene), a u shetnji smo bili 3 sata,heh.zashto 3 sata?oshli mi tako u shetnju(to ste vech skuzili) i shetali naravno kraj skate parkanaughtyne pitajte zashto...i sjeli mi kraj parka(koja sam ja glupacha) i dobro i tamo jean skejter, doooooooobar u dushidead . vidim ja pogledava on prema nama i mi krenemo u drugi park i ja se okrenem i on bulji ko drvena marija i ja mu mahnem,mahne i on meni.otad se gledamo cijelo vrijeme.lucas navalio ajmo vamo ajmo tamo ,chuko pobjego a ja buljim u njega ko krava u sharena vrata...uvatla ja chuku, napojila lucasa, iemo mi kuch kad evo ti njega ide on prema meni.lud dosho on a chuko skochio na njega ko da zna shta treba radit.hih.i tako mi razvezali konverzejshn, uzeo moj broj al zajeb...moj hrvatski broj ne radi wamo,tako da mi je on napiso svoj broj na neki kalkulator i sad bi mu ja trebala poslat porukicu wecheras sa svog australskog broja(nisam ga wani znala na pamet,tj u tom trenu nisam vishe znala ni kako se zowem)...aj mama...a zashto sam glupa? zato shto sam napravila prvi korak,a to nikaad ne radim(manula sam mu)...koji je meni?pa shta onda,zar ne?!mogla sam tako ne mahnut i nikad ga vishe ne vidit jel....ajoj...treba poslat poruku...ajoj...napokon skejter kakog sam htjela...a iem kuchi a mjesec dana,opet zajeb.....
aj ljudi moji uzivajte mi i javljajte se.
ostajte mi ljepi pametni i dobri i nemojte radit ono shto ja ne bi.
a sad sam spremna na sve,nakon ovog,ajoj....Free Image Hosting       Free Image Hosting

Free Image Hosting       

- 12:51 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.