20.07.2006. / četvrtak

opet ja s nekakim svojim idejama

Free Image Hosting       Free Image Hosting

Free Image Hosting       zivot je prekratak da bismo se sramili,ne usudili,gadili,svadjali i razmishljali o stvarima od kojih nemamo koristi...sinoch sam sjedila za kompom i razmishljala koliko sam ja vremena utroshila na zivciranje oko nichega,koliko sam vremena utroshila na razmishljanje o ljudima koji vishe nisu dio mog zivota i koje to neche vishe ni postati.koliko sam ja suza kao mala isplakala jer nisam mogla dobiti uvijek ono shto sam htjela.umjesto da sam se smjeshila i iskoristila trenutak koji mi je dan.mozda ja malo premalo razmishljam o smrti,malo to sve olako shvacham...da che dochi kraj,da dochi i shta kojeg vraga onda...?shtetA da se ne opustim,nasmijeshim prolazniku kojeg prvi i zadnji put vidim u zivotu,shteta da se ne otvorim,shteta da se ne nasmijem i onda kad je uzasno ali nerjeshivo...hebiga...chovjek sam,jel...bar kolko ja znam...a znam takooooooooo malo.idem se sad igrat s lucasom kad dodje i nechu se ljutit na njega,idem pojest jabuku,idem proshetat chuku i kupit si neshto kuuuuuuuuuuuuul....btw zelim se obojat u crno,a strah me...prirodno sam plava i bojim se na shta chu lichit...heh...wrijedi nekad riksirat al zajeb,na shta chu onda lichit ak mi se ne svidi...ipak sam ja plava a ne smedja il bilo kako tamna...uf.bum javla odluku ubrzo,bojim se da chu se bojatcmaka

- 06:35 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.