18.07.2006. / utorak

novi dan je osvanuo

danas me mali probudio s nekom pishtaljkom,pitaj Boga...znam samo da je zujalo ko blesavo i da sam ga htjela zadavit.lud
juche sam bila na skitech exhibiton,forica...ima hrpa gluposti s kojim e mozete tamo bavit,kao napravit vrtlog sami, strefit nekog sa strujom od 876 w i slicno...zabavno,samo puno male djece,al ko ga sljivi.
ja sam glupacha ishla tamo s ovim malim i njegovim bratom i josh jednim frendom(oni imaju kao 22 godine),a obukla hlache koje mi padaju i kao drzat chu ja njih.haha.ja se zaigrala i chuchnula a hlachama dopizdilo grijati mi dupe pa su malo oshle proshetat jel...Boze budale!koja blamaza,a imala sam tange...aaaaaaaaaa...ma ko ga shljivi,idiotarija za juche obavljena,jel.namcor
a ovoga...ON ima curu,tj imat che od danas.nemam ja sreche,zapravo nije to srecha,to je sudbina.
uzasno mi je teshko zaljubiti se a kad se zaljubim taj nije zainteresiran obavezno, al nek se na mene ljepe budale!pa zato ja i sluzim na ovom svijetu... do sada sam bila u vezi s 2 lika koja sam stvarno volila i bila zaljubljena u njih... david je osho u spanjolsku jer tamo zivi,a s ovim drugim sam prekinula nakon 8 mjeseci jer sam ga prevarila s davidom...zajeb...davida josh volim i nechu ga zaboravit dok sam ziva,al shta ja sad tu mogu.shitara na kvadrat,al bilo bi mi dosadno da nije tako,pa zar ne.
moram se pomirit s chinjenicom da mi je sudjena jedna osoba-Majmunthumbup

- 05:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.