16.07.2006. / nedjelja

ima li smisla

danas sam sva neka smrdana,sve mi se ruke tresu,noge,mozak mi se trese...koji mi je?potroshila sam baterije.
aj ko da je to nesh novo...mrzim takve dane kao danas,jednostavno me uhvati neki shit i onda sam cijeli dan kao van svoje vlastitte koze...poznato?hm.ne mogu ni prichat normalno s ljudima,lupam neke gluposti koje ni sama ne kuzim,nisam uopche komunikativna i samo jedem(ok to radim svaki dannjami)
tako ja pricham danas s jednom zenskom iz singapora i ja sam valjala takve gluposti da me zena gledala ko da sam s marsa pala.budalaheadbang(mislim na sebe,zena nije jadna nish kriva)...
moram prestat pisat,totalni mi je koshmar u glavi...
aj do chitanja
cmaka



- 14:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.