15.07.2006. / subota

zashto chovjek ne ostane zauvijek malo dijete?

upravo slusam pjesmu od jose gonzalesa;" heartbeats",a vama poznatiju kao pjesmu iz reklame za samsung kad one loptice padaju po cesti.da da,ja sam neka alternativa,rock,punk bla bla al i ja trebam predah od takve glazbe i poslushat koji put neko srcedrapajuche sranje.hm.
neki dan mi je Dean rekao da voli chitat poeziju na sto sam ga ja blijedo pogledala jer on je teski rocker-punker,pitaj Boga vishe sta...rekla sam da ne volim poeziju sto me zapravo zainteresiralo.onda sam prochitala blog od jedne cure sta je napisala predobru pjesmu nekom dechku(koji ju naravno ostavio il tak nesh)...i odluchila sam da i ya zelim napisati tako jenu pjesmu,zelim napraviti metaforu,ali kakao da ju napishem? kako da napishem osjechaje koje imam za bilo koga kad ih ne zelim priznati ni samoj sebi .a kako da ih ondah priznam stotini nepoznatih mi ljudi(dobro ne bash stotini,malo sam ga pretjerala)...mislim da je doshlo vrijeme da se otvorim samoj sebi.samu sebe izjedam iznutra.ne dopushtam si da se nadam,da se radujem nechemu shto je moguche jer ne zelim ostat povrijedena.a zasto? sutra me moze pokupiti auto i chemu sve to?
za kada chuvam sve te sitnice,a od sitnica se zivot sastoji. ako nechu sada pojesti najdrazu mi cokoladu, ako chu ju chuvati za poslije, kada che dochi to poslije i hoce li uopce doci?
i opet,zasto ako sve to shvacham i dalje chuvam tu chokoladu u kutiji ne dirnutu?

- 12:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.