13.07.2006. / četvrtak

gadim se sama sebi

svaku cu njegovu rijec protumacit kao "volim te"...pa nisam normalna...bangmalo preuvelicavam stvari i vidim mogucnosti tamo gdje ih nema. kad je blizu udari mi vrucina u lice. pa ja sam brbljava osoba,uvijek nes serem i rokcem dok se smijem a kad s njim pricam cak i glas promijenim.pokusavam ga zamisliti kao jednog svog frenda kad ga vidim ,jer s tim frendom sam uvijek opustena i genijalno se osjecam u njegovu drustvu, al nejde....aaaaaaaaa....imam osjecaj da smo ispadam sve gluplja i dosadnija u njegovim ocima...aaaaaaa....kad on ne prica,ja pricam ko kreten i ispadnem kreten a kad se on rasprica vise nemam rijeci,susha nastupi.koji shit.e koji fackin shit.ak ima neko savjet koji provjereno pali,ne bih se tuzila da ga i samnom podijeli.ne moram ja bit s njim,ne znam bas ni dali to zelim,samo zelim zajebavat se s njim ko sa svim ostalim frendovimasmokin.ev sad kad je oso se bolje osjecam,nije mi vise tako damn vruce.opet mi je daleko.svaki put razmisljam e kad ga sljedeci put vidim bit cu opustena.hm jea rajt.on ce mene tako skuzit iako ja to ne zelim...luddostupan mu je ovaj blog i bacam se u rizik pisuci ovo ali moram pisat,vako mi je bolje.sebicna sam i zelim da mi bude bolje.
od sutra nema vise cokolade...prokletih 5 kila sam dobila...
e kako mogu zekeljit neke slikice vamo koje nisu 200x150 i nisu 20 kb?nut

- 15:35 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.