13.07.2006. / četvrtak

what a feelin

a ma neam problema s likom ,imam problema sa samom sobom.heh.svida mi se jedan al ono ne zelim nis ocekivat od toga jer ja njem nisajem zanimljiva po njegovim reakcijama.enivej bullshit.
joj danas mi je bio odlican dan,isla sam s mojom host mamom ovdje u perthu u jedan ogroman park i isli su s nama ljudi iz njene udruge za mental health,ono ljudi s poremecajima...vi neb vjerovali kako je lijepo s tim ljudima.prisao mi je jedan decko s dawnovim sindromom i rekao mi da me voli jer sam ga vodila na izlozbu auta i igrala s njim nogomet...osjecate se u tom trenutku kao COVJEK,zaista lijep osjecaj i trebali bi ga svi povremeno osjetiti,al zajeb...potrebno je nesto uciniti da bi se tako osjecali,zar ne?cudno kako jedna rijec moze promijeniti boju dana...

- 09:49 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.