12.07.2006. / srijeda

aj pomozte

ja ne znam kako da sredim ovaj svoj blogic malo...trebaju mi slikice i koje kakve pizdarijice vamo...kak vi ljudi sredite svog blog?
enivej od danas vise ne psujem,ne vjerujem u ono kao ako se ne nadam dogodit ce se,smjesim se, izvlacim najbolje iz situacije i ne razmisljam o tome sto ce drugi misliti o meni...ocu li uspjet?tako svaki put imam neke planove za change my life i svaki propadne u startu ili ne stigne ni imati start...iem sad jest muffins...
zasto ja jednostavno ne mogu napisati kratak blog koji ce imati max 5 rijeci a uvijek pocnem pisati s takvom namjerom...ljudima se ne daju citati dugacki postovi.
btw mrzim pitanjna bez odgovora a stalno su mi u glavi...hm,mozda ih zato i mrzim jer mi otezavaju lagodan zivot.headbang

- 08:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.