budi ono što jesi. ili nemoj radije.

nepotrebni brejnstorming:

nekidan. jučer. tako nešto.
babička forever i drolja magnifique na šarenim srcima na crnoj pozadini. mnogostruki identiteti i šalica turske kave.
brodovi na zidu. kuće uz obalu, čamci i rakovi na zidu.
osluškujući kapanje vode iz slavine/ plok plok plok / ispravljam se da mi kičma ne poprimi oblik banane sad već dok sam mlada. ima vremena za to kad ostarim i omlohavim. kad sva postanem bananasta. pa će biti prihvatljivo i da mi je i kičma takva.
rezigniran pogled ne znajući zašto.
nekidan osjećala sam se daleko. i bilo mi je hladno. srećom, zagrljaji rješavaju sve probleme. i egzistencijalne krize. i krize identiteta. i kognitivne disonance.
srce mi zatitra kad izleti prozorčić. pa sam sretna.
retro lampa i naiva.
iritantni jack black na pernici i treš labelo.

nego..

anamarija je jučer prvi put bila na nekom natjecanju. ona je mali vatrogasac, preslatko. osvojili su drugo mjesto na županijskom natjecanju i dobili pehar. plakala je cijelu noć jer ga ona nije dobila. pehar, mislim. podsjetilo me to na mene. jučer sam rekla da je lijepo sudjelovati, ali je najbolje kad još i pobijediš. kad dobiješ pehar. da da da :)
anamarija je mislila da će svatko dobiti jednog. ah, kako li se prevarila. malo dijete otkriva čari timskog rada i zajedničkih zasluga.
nekidan mi je mama rekla da ne budem nemčić.

kak to misliš?

bivanje nemčićem neshvatljivo je normalnom čovjeku jer uključuje slavljenje ida i negiranje ega. id se poistovjećuje sa superegom.
anamarija pobija sve tvrdnje koje je nekad iznio jean piaget. ona je nemčić. nikad neće prihvatiti timski rad. zna da je ona najbolja u svemu. čak i ako nije.
ako zariba, zna da je sama kriva. i da će sljedeći put biti bolje. jer će se sama za to pobrinuti.
nemčići su izvan svih psiholoških skupina. pravi nemčić samog sebe jedinim božjim potomkom. on je najbolji, najpametniji i najuzvišeniji.
od pravog nemčića veći je samo tito. ne znam znači li to da je tito onda bog. mislim da znači.

jebate:

u ovakvim trenucima zahvaljujem bogu (čitaj: titu) što sam položila socijalnu psihologiju i što već dvije godine polažem političku. broj izlazaka: jedan. utvrđujem gradivo.
čitajući o političkom čovjeku i psihološkim skupinama, teško je ne zapitati se gdje si ti u svemu tome. zaista, još se uvijek nisam našla. još uvijek se borim s nemčićem u sebi. potiskujem ga, negiram. ponekad samo kamufliram. opravdavam se njime. normalno da sam takva kad sam nemčić. normalno da psujem kad sam nemčić.
mnogostrukost identiteta. a jedan prevladavajući.

zaključak:

anamarija će biti presuper. deda i baka nemčić (titovi potomci i vjerni sljedbenici) ponosni su na nju i njeno postojanje smatraju apokaliptičnim.
anamarija će na jesen u malu školu. žao mi je učiteljice.

zaključak 2:

kratak uvid u psihologiju nemčića, nažalost, nije dovoljan da bi se shvatila sama srž te problematike.
ali valjda ste shvatili da je anamarija kul.







komentari (8)

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv