balkanska krcma

srijeda, 21.09.2005.

Noć dugih noževa

«Kad se u balkanskoj krčmi pogase svjetla, onda sijevaju noževi.»
M. Krleža

I noćas su sijevali. Čim se ugasilo svjetlo, upalio se pakao. Izletjeli su veliki tvoji crveni vragovi, kanđe su se zarile duboko u moje meso a krv se izmiješala sa suzama. Jedino moje oružje su bile riječi. Nisam imala snage maknuti te sa sebe, prekinuti tu paklenu igru tvoje nadmoći. Gađale su te otrovne strelice mojih riječi, i znam da su pogodile duboko jer su bile istinite. Što su one bile istinitije, ti si bio grublji prema meni. Probudila se zvijer u tebi, praiskonski poriv muškarca/zvijeri da nadvlada svoju ženku. Zarobi je, pokori.
Možeš me mučiti. Zarezivati tragove po meni, psovati me, nazivati me kujom, silovati me. Možeš me vrijeđati, sirovom snagom se boriti za nadmoć, ali nikad nećeš pobijediti. Ostat ću ležati pod tobom sa suzama u očima, krvavim tragovima po tijelu. Ali nikad nećeš moći ugasiti onu vatru u mojim očima koja će ti govoriti da me nisi pokorio. Možeš me bacati nazad u pakao, dopuzat ću natrag. Što me više puta srušiš, više puta ću se i dignuti. Jer te boli tvoja istina i te opake riječi što sijevaju tišinom i zabadaju se u tvoj krhki ego. Jer te boli što znam prepoznati i ono što sam sebi ne govoriš. Što me gore mučiš, glasnije ću izvikivati tvoje slabosti.
Moje suze će presahnuti. Rane će do sutra zarasti. I opet ću pobjedonosno ustati. Tvoju surovu moć će zakopati prošlost .I znat ćeš da me možeš poraziti, ali ne i pokoriti.I da te ne želim vidjeti...nikad više.

- 01:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Često znam reći da je moj život mahniti teatar Miroslava Krleže. To je skup pijanaca, bludnica, samoubojica, krčmarica koji u svom ludilu mahnitaju scenom. Ja ću tu scenu nazvati balkanskom krčmom. Na njoj se pleše, pjeva, plače, mrzi i voli... To su samo jedna vrata na koja možete a i ne morate ući. Iza njih ja živim.
    Osim ovdje, možete me naći i na adresi krcmarica@net.hr

Linkovi

Kad uhvatim vremena, odmaram se uz njih:

  • Zar mislite da ne osjećam? Što više pijem, to više osjećam. Zato i pijem jer u piću ovom samilost i osjećaje tražim... Pijem jer hoću još dvaput više da patim!
    (F. M. Dostojevski, Zločin i kazna)

    Smrt nas se ne tiče. Jer, dokle god mi jesmo, nema smrti. A kad smrt dođe, onda više nema nas.
    (Epikur)

    I ja sam nju volio, ali naše se neuroze nisu slagale.
    (A. Miller)

    Macho ne znači mucho.
    (Zsa Zsa Gabor)

    Bigamija je imati jednu ženu previše. Monogamija je to isto.
    (O. Wilde)

    Za njega oralni sex znači razgovarati o njemu.
    (Lin Field)

    Među ljudima je teško, bili ti prijatelji ili neprijatelji. Bez njih je ne samo nemoguće nego i tjeskobno.
    (I. Aralica)


    Možda žene i pate za finim muškarcima, ali uživaju s nasrtljivcima.
    (J Dodig)

    Našao sam ženu svog života. sad mi fali život.
    (M. Ćavar)

    Kooperacija: on piše drame, a žana mu pravi scene.
    (M. Dolenac Dravski)

    Obećavao joj je raj na zemlji,a onda ju je posalo dođavola.
    (W. Eschker)

    Jedno smo o drugom bili u zabludi. Bila su to lijepa vremena.
    J. W. Goethe)

    On vedri i oblači,ali samo vani. Kod kuće ona grmi.
    (B. Jelinčić)

    Prva ljubav je najljepša jer s njom nikad niste u braku.
    (P. D. Kovačić)

    Mnogi su ostali sretni jer im zaruke nisu završile brakom.
    (M Kuvačić Ižepa)

    Uploviš u bračnu luku pa sanjaš pučinu.
    ( A. Matelić)

    Ako se pije iz potrebe, a jede iz zadovoljstva, onda se sretno i zadovoljno zaspe. Ali ako se ne proba desert...šteta večere.
    (llp)

    Užasno je kako ljudi jedni drugima iza leđa govore stvari koje su potpuno istinite.
    ( O. Wilde)

    Volim govoriti zidu - jedino mi on nikada ne proturiječi.
    (O. Wilde)

    Mladići žele biti vjerni ali nisu; starci žele biti nevjerni ali ne mogu.
    (O. Wilde)

    Za razliku od žena, muškarca je najlakše osvojiti komplimentom.
    (O. Wilde)

    Cijeli je svijet pozornica, ali su uloge krivo podijeljenje!
    (O. Wilde)

    Arheolog je najbolji suprug koga žena može imati: što je ona starija, to se on više zanima za nju.
    (A. Christie)

    Uvijek se priča o ljudima koji provaljuju u kuće, ali mnogo je više onih koji bi iz njih provalili vani.
    (T. Wilder)