< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Neda mi se sve pisat na hrvatskom pa ima na svakakvim jezicima . Ima slika i pjesmica i tekstova . . . I mozda je malo mracan ali nije tako strasno :-)

Bakura's Hell


come to the dark side

Dobro dosli na stranu zla i u pakao nadam se da ce vam bit zabavno

Bakura Blood

ostavite komentar , plizzzzzzzzzzzzz .............................. Bakura Now


Bakura- You're a bunch of idiots

i normalni ljudi mozda ne bi trebali biti na ovom blogu jer je napravljen za ludake poput mene . . .

joj da frendica mi je rekla da napisem neki nadimak da ak vam nes ni jasno ostavite komentar pa eto nadimak mi je pure_evil ili *666* (sa zvjezdicama)

ima neka tam stranica . . .

. . . sa uzasno iritantnim bogom al svejedno je zgodno popricat s njim pa ak se nekom da pricat s bogom evo stranice
http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html




subota, 07.06.2008.

kak tece zivot

eto sad da i sladunjavoj djeci koja se boje mog bloga bude zanimljivo. pa ovak prije par tjedana isla sam s deckom van. bilo je slatko. klinac je izgledo ko da mi se ispovijeda . . . bolesno . . . a sad sto se tice mojih ludih demonskih prijatelja . . . pa ljudi na chatu vec su sigurno upoznali jacquesa. on je totalno lud. ajd bar sprijecava samoubojstva . . . ajme koji ludi svijet . . . ajd kad bolje razmislim ja sam 3 put luda. e da i jel mi netko na ovom svijetu moze objasnit kak da stavim neku cool pozadinu????? plizzubo



| komentari (24) | print | # | * |


<< Arhiva >>