< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Neda mi se sve pisat na hrvatskom pa ima na svakakvim jezicima . Ima slika i pjesmica i tekstova . . . I mozda je malo mracan ali nije tako strasno :-)

Bakura's Hell


come to the dark side

Dobro dosli na stranu zla i u pakao nadam se da ce vam bit zabavno

Bakura Blood

ostavite komentar , plizzzzzzzzzzzzz .............................. Bakura Now


Bakura- You're a bunch of idiots

i normalni ljudi mozda ne bi trebali biti na ovom blogu jer je napravljen za ludake poput mene . . .

joj da frendica mi je rekla da napisem neki nadimak da ak vam nes ni jasno ostavite komentar pa eto nadimak mi je pure_evil ili *666* (sa zvjezdicama)

ima neka tam stranica . . .

. . . sa uzasno iritantnim bogom al svejedno je zgodno popricat s njim pa ak se nekom da pricat s bogom evo stranice
http://www.titane.ca/concordia/dfar251/igod/main.html




petak, 06.06.2008.

Moj zivot . . . eto nasla ja neki smisao bar do 12.12.2008.

Twilight Movie

jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! 12.12.08. izlazi film twilight. procitala sam knjigu i mislim da je genijalna. to znaci da ce i film bit guba. iako su stavili par odurnih ljudi koji to kvare. ajme kak sam sad dobre volje. jedva cekam da izade film. jesam to vec rekla? a jbg nemrem ja cekat smijeh

twilight,ed



Twilight movie


Poster and Clip of Twilight



Twilight Movie


joj prevec ruznih slika . . . bolje da pricekam film, ovak mi se sve vise gadi. ak mi useru film pobrinut cu se da crknu . . . do sad sam vidla sam 3 dobra klipa svi su ostali sranja . . . joj mislim da se prevec uzrujavam oko glupog filma. to je valjda zato kaj pijem prevec kave pa postajem zivcana. jbg

twilight movie

twilight movie


twilight movie

edward saves bella



Twilight Teaser Trailer Officiel HD
Uploaded by -Bibi2-



Twilight (Fascination) - Premičre scčne vostf
Uploaded by Princesse_Kuru







| komentari (5) | print | # | * |


<< Arhiva >>