BAJA Ni5,Ni6

četvrtak, 28.06.2007.

nsbeeeee

ovih dana samo šokovi u NSB-u pa ću krenut od jučer!
Jučer ja dođem oko dvanaest i nigdje mjesta za sjest, ali vidim jedan stol na kojem je samo papirić i to prazan! Uzmem listić i pitam trebu ispred sebe, ali glasnije šapćući:
šta ovdje netko uči?
ona: ppa ppa(muca) pa oko četri će doć
uzme i makne taj papirić, a sva rulja u nju gleda!
pa jebem ti mater to što je rulja počela radit nije normalno.

Sad ću vam odat jednu foru ukoliko nemate gdje sjesti, tj. svi su stolovi "zauzeti".coolsmijeh
Danas dolazim u NSb i po običaju pola stolova je na čuvanju. Ukoliko vidite da je stol na čuvanju( vidite tako da je na njemu neka skriptica, knjiga u vlasništvu knjižnice ili tome nešto slično) dolazite do njega i pitate prvog koji tamo sjedi čija je ovo knjiga?ukoliko on odgovori da je njegova(ali to je mali slučaj, jer će se onda morat odat) fino mu kažete: šta sjedite na dva stolca?
Ukoliko kaže da nije, što je povoljnije za Vas, fino maknete knjigu i sjednete smijehsmijehUHUHUUUUUU kako sam dobar
Nema šta, igrač sam samo takinaughtywink

Trenutno nemam vremena za opis CZeske i stavljana slika, morat će te pričekat koji dan!
Još nešto. na blogu ima par novota, tj. par novih linkova od drugih blogera

- 17:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

četvrtak, 14.06.2007.

mrtav klinički

zalivenzalivendok ovo pišem ubijam vrijeme prije puta u czesku (češku). Mrtrav sam, ne vidimi ništa jerbo sam se sinoć tako narokao pivušine da me sad boli glava! jebem ti pivo!!partyeekeek
ima onaj bećarac; sad tablete pijem mjesto vina, a sinoć sam bio bećarina tako je
prokleta pijača!!
neću previše pričat nego odoh na belu

- 11:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: