BAJA Ni5,Ni6

ponedjeljak, 23.10.2006.

Zebina svadba



Evo slikica sa Zebine svadbe

- 17:08 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 20.10.2006.

ha ha ha

smijehsmijem se, pa evo čemu...smijeh
Priča ide ovako! Na forumu tambura.com vidjeh da se svi predstavljaju pa reko sebi, idem i ja!
Sve sam napisao, gdje sviram, ime banda...bla bla bla bla...i na kraju napisao da sviramo svake nedjelje u Bunčiću i tko hoće neka nas dođe poslušat!!
E sad dolazi smišni diosmijehroflroflsmijeh
Dolazi odgovor od jedne trebe iz slovačke koja je napaljena na tambure
ko đukci kad se pare i napiše ovo:"Ok, kad ću bit u ZG (ili barem blizu ZG), sigurno ću doći Hm, bila sam u Bunčiću prije pola godine, frend me nagovorio, kao "e, tamo ti sviraju tamburaši" ja velim SUPER ... Dođoh tamo, i eto, neki narodnjaci ... Preživjela sam (ni neznam kako) "roflsmijeh
Da ga jebeš to smo mi biliroflrofl
A šta ćeš tako ti je to u životu

Hvala svima koji ste mi čestitali na rođendanu, ali večeras je pravi tulum. Nadam se da neće biti sranja, osim što ću barem jednu čašu razbit, al boli me kita, jer što razbijem ću i platit, tj.donjet ću nove

- 13:27 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 17.10.2006.

do jaja

evo dobio mail sa ovom slikom(pogledajte dolje)
ne bojte se, već sam vam poslao na mail!
Slika je pre strašna

- 12:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 11.10.2006.

UČenje, učenje i učenje

Sad se sjetih Sanadera kad je držao govor pa je rekao; "želje nam ne smiju biti samo snovi, nego želje moramo realizirat"
O tom razmišlam kad trebam učit, tj,. kad mi se neda učit, a sad mi se neda....

prošli vikend je bio zanimljiv, bilo je svakakvih pizdarija, jedino mi je žao što nemam tu slike od Ripićkinog i Raijćkinog tuluma da ih stavim! Bilo bi materijala i za Ninu...ha ha ha ha ha
kao i uvijek sam se napio, ali boli me kita za to...
Sjećam se da mi je Papak nešto govorio, ali ga nisam doživljavao, a poslije toga ga nisam vidio. Valjda su se on i Puđak isto ubili pa su otišli kući!
Ja sam bio ostao do negdje pet, jer sam morao pospremir razglas a i popit ostatak pive..smijehparty
E Koky, dat ćeš mi ili poslat mejlom one slike, baš bi ih htio vidjet

U subotu smo svirali tako lošu momačku da ja to još u svojoj karijeri nisam vidio, ali zato poslije je bilo dobro kod Romana na krstitkama! Tamo sam mogao i popit jer su bile "pod hrastovima"! Da, i tu smo ostali do šestice

A nedjelja je bila isto gadna, ne pamtim kad smo se toliko nasvirali, jer su nam setovi bili stvarno jebačko dugi, a šećer na kraju je bila svirka na šanku od deset do dva ujutro.....nakon toga sam samo želio da odem spavat! Kurac, taman se počnem skidat kad skužim da mi je novčanik ostao kod Darija u autuheadbangheadbang! pa koji sam ja pehista, na -30 C sjeo na motor i na šemper, ali smo zato još ubili po pivo i svako sebi.....

- 13:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

srijeda, 04.10.2006.

eto....

Eto tako....
danas sam malo pobacao slike, jednostavno da ga osvježim

Moram se pohvalit da sam jučert dobio psa od susjeda i to ne bilo kakvog nego s pedigreom!!
Bax je inače Belgijski ovčar - malinois, strašan je, što potvrđuje činjenica da ga koriste u policiji!!ha ha ha hasmijehsmijeh
"Belgijski ovčar je skladno proporcioniran, inteligentan, otporan, kvadratičan pas, naviknut na život pod vedrim nebom, građen da može odolijevati nepogodama godišnjih doba i atmosferskim promjenama tako čestim u klimi Belgije. Skladnošću svojih oblika, ponosnim držanjem glave, pas belgijski ovčar treba ostavljati utisak one elegantne čvrstine koja je postala osobinom selekcionarnih predstavnika radne pasmine."
Sutra ga idem cijepit i stavit mu čip, tako da znam gdjhe se nalazi ako ga slučajno netko0 ukrade(ali nemože ga ukras jer je preopasan)smijehbuahaaa
Zove se Bax, a okoćen je 22.05.2006.
ime je dobio po meni, tj.BAX je izvedenica od BAJE

tu su i slike:

to je dugodlaki

isti

u akciji....

kad je lud....

ako ga zajebavaš dobiješ po pićki

Evo vam jedna istinita priča od neke trebe
Imala sam restoran u koji su lopovi upadali tri puta u 6 mjeseci. Umjesto alarma, prijateljica mi je preporučila da kupim psa. I to belgijskog ovčara Tervuerena. Nije mi trebalo dva puta reći. Tako je stigla Vica Bergerac. Nije bila predviđena za izložbe, već samo kao pas čuvar.

- 15:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 02.10.2006.

mrtav i mrtaf umoran





Kao što i sam naslov kaže, jučer sam bio mrtav!
Sve je krenulo jučerašnjim danom oko jedan sat! dođemo u vugrovečku školu oko 14:00 i izađemo van da bi pušili, a s name je bio i Brane, kako se bližio defile on kaže: "Pero, mogao bih se ići spremat"! nije sad fora što je to on rekao, nego je zanimljivo da je baš rekao meni od više njih prisutnih! No dobro i to sam prešutio! Kad je završila povorka, nažicam Drageca da plati pivu i tako je sve krenulo...Dođe Joja on naruči litru i vodu i tu je ubiti sve krenulo...partypartyparty
Sjedili smo pod šatorom i lagano pijuckali sve do nastupa, nastup smo profi odradili, i tada kreće pravi krkanluk!
Nakrkali se ćevapa pa udri po gemištima, popili smo pun kurac, Nino se toliko razvalio da se ne sjeća s kim je došao doma! Ja sam sa Belom otišao oko jedanaest, a oni su do dva, barem tako kaže Nino!

Ovo gore na slici smo Mikuš i ja, ali kod nas na fešti

- 12:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • svirka, žene i rakija




    to smo mi

    luda ekipa navijača-portugal 2006

    K.U.D.-Sesvetska sela nakon kvalitetno odrađenog nastupa

    cimer fraj

    mi muški

    ja na spotu sa Mikulićem

Linkovi

  • Free Web Counter

    ovaj složeni mehanizam iliti mjeraČ, mjeri posjete na mom blogu,a postavljen je uz mukotrpan rad 19.05.2006 oko 19:30h

zajebancija


  • opasne trebe....

    prekraasnooo

    Brane među ženama

    pivo...

    Škender razmišlja kraj ovolike pive

    Put ka plaži

    mi na plaži-barcelona


    tu su slike, nadam se da nikog nisam uvrijedio, ako jesam neka mi kaže pa ću ih maknut
    Admin

    Evo Rokya- šta alkohol radiheadbang



    Nino!! ovo je za tebe...





    SVAKA SLUČAJNOST SA STVARNIM LIKOVIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA



    ovdje idu komentari za koje me boli kurac: