< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by °°Underground Queen°°

Opis bloga

Uh....na ovome blogu bit će svega po malo...što vam srce poželi...........a ak vam se nešto stvarno sviđa slobodno ostavite komentar...naravno ja ću vam ga uzvratiti!!!!Ma odmah se bacam na posao........zapravo malo kasnije!!!!a sad vam šaljem jednu veliiiiiku puuusuuu!!!





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



"VOLIM TE" na nekoliko jezika:
ENGLESKOM: I love you!
NJEMAČKOM: Ich liebe dich!
FRANCUSKOM: J t'aime!
ŠPANJOLSKOM: Te quiero!
TALIJANSKOM: Ti amo!
PORTUGALSKOM: Amo te!
GRČKOM: S'agapó!
RUMUNJSKOM: Te jubesc!
POLJSKOM: Ja cie kocham!
ČEŠKOM:Mam te rada!!
NIZOZEMSKOM: Ik hou van je!
ŠVEDSKOM: Jag alskar dig!
DANSKOM: Jeg elsker dig!
NORVEŠKOM: Mina rakastan sinua!
RUSKOM: Ja tebja ljublju!
TURSKOM: Ben sni sviyarum!
MAĐARSKOM: Szeretlek!
KINESKOM: Wo ai ni!
JAPANSKOM: Watakushi wa anata o aishimasu!
HRVATSKOM: Volim te!


...evo nešto o meni...
...pa ja sam ivana...
...imam 14g...
...idem sada budući 8b...
...živim u gradištu...
...moram napomenuti da imam puno prijatelja
i prijateljica da ih ne mogu na brajati ali
ih ovim putem sve punooo pozz...
...slušam...ma sve pomalo...
...volim...svašta pomalo...prijatelje...
ljenčariti...simpu...more...
čokoladu...krevet...a ima i što ne volim...
najviše umišljenost i dvoličnost
...to bi bio jedan mali dio....a drugi će te polako saznavati...
zato vam sad na kraju šaljem pusuuu za laku noć...
nadam se da ću dobiti puno komentara...
...iv@nn@...




...00:00 – 00:30 = Kaže da te voli!
...00:30 – 01:00 = Želi da zauvijek budete zajedno!
...01:00 – 01:30 = Telefonirat ćete!
...01:30 – 02:00 = Danas će te poljubiti!
...02:00 – 02:30 = Bit će te sretni ako se nađete!
...02:30 – 03:00 = Razočaranje!
...03:00 – 03:30 = Čeka te velika promijena!
...03:30 – 04:00 = Sviđaš mu/joj se!
...04:00 – 04:30 = Spoj!
...04:30 – 05:00 = Najbolji/a prijatelj/ica će te izdati!
...05:00 – 05:30 = Imaš suparnika/cu!
...05:30 – 06:00 = Imat ćeš iskeno prijateljstvo!
...06:00 – 06:30 = Zakazat će ti sastanak!
...06:30 – 07:00 = Na kraju dana ćeš biti sretan/a!
...07:00 – 07:30 = Voli te novi/a dečko/cura!
...07:30 – 08:00 = Na tebe misli smeđi dečko/cura!
...08:00 – 08:30 = Pismo!
...08:30 – 09:00 = Bit ćeš sretan/a cijeli dan!
...09:00 – 09:30 = Nezaboravno te voli!
...09:30 – 10:00 = Nije iskren/a!
...10:00 – 10:30 = Crni dečko/cura misli na tebe!
...10:30 – 11:00 = Bit ćeš mu/joj cura/dečko!
...11:00 – 11:30 = Svađa!
...11:30 – 12:00 = Crni dečko/cura luduje za tobom!
...12:00 – 12:30 = Prijatelj/ica ti nije povjerljiv/a!
...12:30 – 13:00 = Želi da hodate!
...13:00 – 13:30 = Misli na tebe jer te jako voli!
...13:30 – 14:00 = Povjerit će ti se!
...14:00 – 14:30 = Mrzi te!
...14:30 – 15:00 = Neočekivani uspjeh!
...15:00 – 15:30 = Zabavljat ćete se!
...15:30 – 16:00 = Netko vam želi zlo!
...16:00 – 16:30 = Vjeran/a ti je!
...16:30 – 17:00 = Sutra ćeš biti sretan/a!
...17:00 – 17:30 = Sretan je dečko/cura koji/a te voli!
...17:30 – 18:00 = Prati te sreća!
...18:00 – 18:30 = Sviđaš se onome na koga ciljaš!
...18:30 – 19:00 = Nikada te neće zaboraviti!
...19:00 – 19:30 = Samo tebe voli!
...19:30 – 20:00 = Očekuje tvoju ljubav!
...20:00 – 20:30 = Smije odati da te voli!
...20:30 – 21:00 = Samo se poigrava sa tobom!
...21:00 – 21:30 = Ispunit će ti se prošli san!
...21:30 – 22:00 = Sviđaš mu/joj se!
...22:00 – 22:30 = Sanja te!
...22:30 – 23:00 = Pokušava te zaboraviti!
...23:00 – 23:30 = Otkači se od njega/nje!
...23:30 – 24:00 = Obožava te!




napokon...moja malenkost...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

evo nekoliko slikica...

u zanosu....muzike za ples....
...e...sad me nađite...
Image Hosted by ImageShack.us

a ovo je moja prija anchy....
Image Hosted by ImageShack.us

a ova je moja druga prijica anna...
Image Hosted by ImageShack.us

a ovo je moja bivša simpa...
Image Hosted by ImageShack.us

papak i pol...
Image Hosted by ImageShack.us



Free Site Counters
Free Site Counters




petak, 31.08.2007.

mislim da je vrijeme da napišem novi post.........ovak....prvo moram reći da sam se ja tek sad počela zabavljati,pred kraj ljeta......sad pred kraj stvarno je ludo....mislila sam da će biti ovo ljeto čista dosada......ali hvala Bogu prevarila sam se.....spas je stigao u zadnji čas.......ajde sredina ljeta je bila supeeeer jer smo bili na ljetovanju....a poslije toga niš......nek sad pred kraj...2 kirvaja.....svatovi.....i još mnoge stvari obilježile su kraj ljeta...ali ne i kraj ludila i veselja....mislim ljeto još nije gotovo ali naši praznici za nekoliko dana jesu!!!!!!!pa ovak.....da vam nešt napišem o županjskom kirvaju.....mislim meni je bilo ludo......ja se u zadnje vrijeme supeeeer provodim pa mi je svuda ludo i ne zaboravno.....tek sam počela izlaziti...malo sam se uživila.....bit će toga joooooš puuuuuno......ali zasad je supeeeer.....tak ja i moja sestrična došle smo tamo gdje su bili mladi.....i supeeer smo se zabavile.....kakvih komada je billo...ja samo gledam komade u zadnjue vrijeme....hehe....moram....joj,nabavila sam br. od jednog slatkog dečka.....čovječe....on je najzgodniji,njaslađi dečko u cijeloj županjskoj školi....k tome je još i pametan i opdlično igra nogač........cure lude za njim a koliko sam ja čula imao je sdamo jednu ili dvije....supeeer lik....ma županjci i ceranci su super zgodni....hehe.....ma bilo je odlično tak mi se vrat ukočio od zvirlanja...uh....a ni oni nisu bili ravnodušni......i oni su nas gledali i smješkali su nam se.....hehe....i tak bile smo doponoći.....stalno moram ponavljati...bilo je supač....koliko likova......nisam tu noć mogla spavati...a za oko mi je zapeo Šimba...onaj najzgodniji......a trebali ste biti tamo da sve to vidite.....i trebali ste biti na mom mjestu da doživite što sam ja doživila.....ajd dosta......sigurno mislite da sam neka glupača koja se tek sad počela zabavljati......ali tek ću osmi sad je najbolje vrijeme.....a bolje ću izlaziti negdje drugdje nego u gradište.....tamo nemaš gdje izaći.......ajd odo ja...pussa*****!!!!!

- 12:12 - Igra bez granica SaMo(11) - Trganje stranica - #

nedjelja, 26.08.2007.

evo meee............................ja se vratila iz svatova...........................joj,neznam odakle da počnem....>.......prvo moram reći da je bilo ludo.nezaboravno,mrak,a jednostavno rečeno neopisivo................nikad se u životu nisam bolje provela.....ajd i nisam toliko plesala........pjevala jesam pa izgubila glas......ovaj službeni dio ću preskočiti...najbolji odvijao se poslije ponoći....uh,odakle da krenem....ma najbolje od početka....pa ovak......ja i moja prija ana izašle smo van da udahnemo svježeg zraka.....zapravo otišle smo se šetati....i tak otišle mi na bosut prošetati se....zapravo bila je još jedna moja prija......i tak mi se zezamo kao i obično ja sam najglasnija.....kad stižu neki likovi....mislim pola pijani ali nema veze....pozdrave nas i dolaze se oni upoznat....dođe jedan plavi pruži mi ruku i predstavi se.....i tako mojim prijama.....sad svi kao idu za njim.....a ja njima dobacim kao ja se ne upoznajem s pijanima.....i tak kad smo se svi upoznali......onda kad smo se mi združili...uh,nije nam bilo kraja.......moje prije su stidljive i odmah su htjele pobjeći ....a ja......ja se raspričala......mi smo pričali o svemu i svačemu...zajebavali se...i smijali do suza.....moje prije ko pokisle kokoši kraj mene......i tak mi se zajebavamo.......svi oni imaju 16 god......koji komadi.....meni je najslađi bio Antonio.....onak visok....zgodan.....srednje duga plava kosa.....jednostavno je savršen...........i frend mu nije bio loš.......bilo je njih 5-6 s njima sam samo onak pričala tak koga znam i ne znam u cerni i kog oni znaju u gradištu........a s ovom dvojicom sam se totalno sprijateljila.......spaljeni su totalka.......i tako su rekli i za mene......a meni se sviđa taj plavi.....sve sam uspjela izvući o njemu.....tak je sladak......ja sam sa prijama cijelu večer bila s njima.......najbolje je bilo kad su me starci ostavili oni fino otišli a ja ostala do pola 4 ujutro.................i tak zvali oni mene i prije na piće i u park.....ali moja ana je morala kući pa je morala ostati blizu sale...tak da je nismo htjele ostaviti....i tak da sam se više potrudila mogla je biti brija ali sve je ostalo na prijateljskoj razini.......i tak sam puno saznala o njima........i onda pred kraj......dolazi njihov frend......ima 18 ali nema veze...trenerov sin.....tak oni se počeli zezati s njim....a on je komad i pol.......kao moj antonio.....prezgodan......savršen.....i tak oni mene upoznali s njim....i njih dvojica počeli mene zezati za njega kao da bi bili dobar par i takve stvari kao nas htjeli spojiti...ja i on smo se samo gledali i smijali.......i tak malo samo ja i on pričali.....on me ispitivao.....neke sitnice.....dečko je supeeeer...i nakraju ja ostala sama s njima i on mi htjeo dati br. ali ja nisam kod sebe nisam imala mob......a moj me nije pito...pa onda niš......stvarno sam se zabavila kao nikad u životu i to sa našim muškim svinjama....ja nisam znala da su ceranci tak zabavni i zgodni.......jedino mi je bilo žao što nisam pokupila brojeve.......a moje prije one samo slušale mene i njih ......nisu ni riječ rekle...a ja sam se totalno opustila.......eto to je samo dio.....pola toga sam je preskočila.....kao prkića i neke stvari....eto ja sam se totalno raspisala......neznam oće li se to ikad više ponoviti........ma hoće...eto sad vam šaljem jedani veliki kiss.................kisskisskiss

- 19:54 - Igra bez granica SaMo(15) - Trganje stranica - #

subota, 25.08.2007.

napokon malo zabave...................danas konačno idem u te dugo iščekivane svatove.......malo zabave......društva......i svega onoga što donosi dobru vibru.....napokon se mogu malo uljepšati8...jer ne izlazim baš...pa tak............već tjedan dana planiram što ću obući.....i napokon sam si kupila nešto što se meni sviđa.......jedino je bed što moram sa starcima ali.....naravno kad dođem odvajam se od njih i neću s njima tamo provesti ni minutu................biti će mojih frendica ma ću se imati s kim družiti.................današnji dan moram iskoristiti najbolje moguće.............a najvažnije isplesati se....i to dobro.....i naravno naći nekog tipa za briju ili naći novo prijateljstvo.......eto tako malo sam vam se morala pohvaliti....a šta ću kad me to tak raduje.....to su samo neke sitnice.....sutra ću napisati detaljan izvještaj......nadam se da će sve ispasti kak treba......eto iskoristite dan kak želite....izlazak,kino.....samo nemojte subotu provesti kod kuće pred tv-om!!!!!!ajd sad pussa!!!!!!!!!!!wavewavewavezujozujozujokisskisskisspartypartypartypartypjevapjevapjevapjevapjeva

- 15:12 - Igra bez granica SaMo(2) - Trganje stranica - #

ponedjeljak, 20.08.2007.

...................on..................uh...........nije vrijedan mojih riječi..............mislim trebalo mi je dosta vremena da shvatim kakav je on kreten..........i zahvaljujem bogu što sam to skužila na vrijeme......naša veza......kao da nije ni bila.........šta da kažem više.....ja sam tu farsu,zasvagda okončala.......kad on već nije mogo.....oni su svi takvi........samo nešto muljaju......kao te voli.....piše romantične sms-ove.....de meni neće prodati te štoseve.....kad sad napokon znam kakav je.........mi cure....mi smo stvarno naivne.....sve im vjerujemo....a na kraju nas ostave...s lažnim obećanjima...i lažnom nadom.....a šta ćemo kad smo takve......eto bili smo nešto više od tjedan dana......ja sam se jednostavno gušila u toj navodnoj vezi.......jednostavno mi je bilo jadno ostati s njim takvim jadnim.....običan kreten......misli da me može osvojiti....tim jadnim porukicama......i kad sam prekinilas njim on tu istu noć...pita moju nabolju frendicu da bude s njim.....možete misliti kretena...ona naravno nije pristala.....i onda opet navaljivo na mene....pa opet na nju......i ja njega onda pitam......ovaj jesi ti mene volio.....on kaže:kao da.....i da mu je žao što smo prekinili....a ja njemu odbrusila....rekla sam mu da ga nikad nisam volila i da mi nije ni malo žao što smo prekinuli.........de glup je.....hvala bogu.....napokon sam ga se riješila...bar se nadam.....jer mi je neki dan poslo poruku....čao,ljubavi,šta radiš?.......neznam koji mu je.....ali ja samo znam da neću imat s njim nikakve veze....ni prijateljske......etoooooo......morala nešto napisati......a ja uvjek izaberem temu....o tim muškim stvorovima........a šta ću kad ih volim....sprdati.....joj,idem se našpricati ne kim sprejom....da se od mene klone ti kreteni......znam, da ne pali ali vrijedi probati.........ajd čuvajte mi se....ostavite punoooo comentara........pussa!!!!!wavemahmahwavemahwavemahkisskisskiss

- 17:37 - Igra bez granica SaMo(16) - Trganje stranica - #

četvrtak, 16.08.2007.

Danas me možeš mrziti
Ime mi kleti, psovati...
Danas me možeš prokleti,
Neću ni okom trepnuti...
Danas drugu možeš našom ulicom prošetati,
Vjeruj, neće mi smetati
I možeš mi se u lice smijati
Eto, baš će mi prijati...
Jer od danas svaki dan mi je ponedjeljak
Svaki dan počinje nova sedmica,
I svaki dan nova je prilika
Da zaboravim konture tvog lika...
Da, svaki dan je ponedjeljak
Skoro, pa te se i ne sjećam...
I svaki dan od danas
Biće bez sjećanja na nas!!!


Image Hosted by ImageShack.us

- 13:34 - Igra bez granica SaMo(25) - Trganje stranica - #

četvrtak, 09.08.2007.









ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com



ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





Visual Poetry - ImageChef.com


Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com

- 20:08 - Igra bez granica SaMo(85) - Trganje stranica - #

nedjelja, 05.08.2007.

OVAK....TKO IMA MSN I VOLJAN GA JE OSTAVIT....NEKA MI OSTAVI...DA SE MOŽEMO TAKO ČUTI....SAMO JEDNA MALA OBAVJEST...TAK DA ZNATE...EEETO SAD JA ODE...PUSA!!!kisskisskiss

- 18:42 - Igra bez granica SaMo(11) - Trganje stranica - #

...evo nekoliko spomića...


...voljela bih da sam droga
...da me voliš poput Boga
...da me ubrizgaš u vene
...i umreš zbog meneee!!!



...voli onog tko je dobar
...a ne onog tko je lijep
...jer dobrota sreću stvara
...a ljepota razočara!!!

- 10:23 - Igra bez granica SaMo(6) - Trganje stranica - #

subota, 04.08.2007.

ovaj post posvećujem jednom slatkom malom.....
pošto nemam pametnije teme....izabrala sam ovo...da ovaj post posvetim jednom malom....naravno ime neću otkrivati....a otkrit ću vam da mi se jako sviđa....zaljubila se nisam još ali imam želju jaku...mislim ne bih to govorila da nisam sigurna da i on nešto osjeća....sto posto sam u to uvjerena...ti pogledi.....smješkanja...poneka nabacivanja...i još mnoge stvari....mislim zaključila sam da i on nešto osjeća isto kao i ja....samo se nadam da se ne varam...i mislim da je jedan od onih donekle normalnih....ali neznam vrijeme će pokazati...danas sam vesela zbog njega da nemogu biti veselija.....a i dan mi je super krenio...jedva čekam da ga opet vidim....kak je čovjek vrijedan...pametan...sladak...zgodan...i zapravo moj tip....ali ima i jednu manu ali je neću otkriti...ništa specijalno...ali neželim kvariti ovaj post ružnim stvarima....malo je veći od mene....i tak...ja mislim da je taman za mene...a to misle i neki moji frendovi....kad ga vidim ili pogledam trnci mi prođu kroz cijelo tijelo i preplavi me neki čudan osjećaj....neki će reći to je ljubav...ali ja nemislim tako....to je nešto jače od prijateljstva...mnogo jače...nešto što nemogu opisati...samo mogu reći da je predivno...kad prođem kraj njega vidim...osjetim da i on nešto osjeća...neznam što...možda nije kao moje...ali barem upola osjeća što i ja...joj,nadam se jer se neželim opet razočarati...imala sam toliko razočarenja da neželim još jedno...to nesmijem dopustiti...potrudit ću se a i on se mora....moram vam reći da nema noći da nerazmišljam o njemu....nema dana da ne pomislim na njega...u glavi mi odzvanja njegov glas...možete reći da sam luda...ali tako je....zapravo tko zna možda sam se i zaljubila...._____nadam se da osjećaš isto...eto to je sve od mene....mislim da sam se dosta napiskarala o njemu....a o kom ću a ko ne o njemu....nema nekih zanimljivih tema...ajd pročitajte pa procjenite....i ostavite koji komentar...pusaaa!!!!
...ivchy...

ŽEEELIIIM PUUUNOOO KOOMENTAAARAAA!!!

- 09:23 - Igra bez granica SaMo(36) - Trganje stranica - #

petak, 03.08.2007.

MOJA ABECEDA....
A-Ana...moja prija...auto...jedva čekam da ga mogu voziti...
B-Burazi...obožavam ih...breskve...najslađe voće...blog...the best
C-cvijeće...uživam u njima...
Č-čokolada...nemogu bez nje...
D-društvo...moj oslonac...
E-Engleska...zemlja koju bih voljela posjetit...
F-Francek...dobar frendić...
G-glazba...opuštajući osjećaj...
H-Hrvatska...moja zemlja...Helena...moja sestrična
I-Ivana...moja malenkost...izlasci...nekad volim izaći...
J-Josip...davna,davna simpa...
K-kum...njega stvarno jako volim...kiša...sad nam je potrebna...
L-lipanj...mjesec mog rođenja...
LJ-ljubav...najljepši osjećaj...ljeto...najljepše i najtoplije godišnje doba...
M-majka...najdivnije stvorenje na svijetu...Matej...sadašnja simpa...Mislav...super prijatelj...mob...
N-Nikola...zabavan tip...nogomet...luda sam za njim....nada...ljudski je nadati se...
O-osmijeh...krasi čovjeka...očna...toj ženi dugujem mnogo...oprost...ljudski je opraštati...
P-Papac...moje cjenjeno prezime...prijateljstvo...svakome potrebno...
R-ruža...najljepši cvijet...ime moje mame...
S-sreća...potrebna...seka...šta bi ja bez nje...spavati...eee to jako volim...
Š-šetnja...meni potrebna...šminka...a ko je nevoli...škola...mrzim je..
T-tata...flegma i pol...torta...
U-Umag...tamo ljetujem...
V-Vlatka...najbolja sestrična na svijetu...volim...jednog malog...
Z-zakon braće...omiljena serija...Zagreb...tamo volim otići...
Ž-život...nesmijemo ga prokockat...životinje...obožavam ih....

- 18:07 - Igra bez granica SaMo(10) - Trganje stranica - #

Image Hosted by ImageShack.us




evo nekoliko videa...
Lana Jurčević-Okovi na srcu...

Black Eyed Peas-My Humps

Nash-I Love Mi Vida

Pussycat Dolls-Beep

Nina Badrić-Imati pa Nemati

Hari Mata Hari-Baš ti lijepo stoje suze

SMS-Dobro došla tugo

Djogani-Čekaj me pred kolima

Marko Preković-Moj dida i ja

- 14:31 - Igra bez granica SaMo(3) - Trganje stranica - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.