< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

o nama

o nama:
naša imena su:
Kika
Nina
Tina
ovako se mi otprilike oblačimo...:::
Bok ja sam Kika

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace

MySpace


myspace code

myspace code




Bok ja sam Nina

Image Hosted by ImageShack.us
image hosting site

image hosting site


free myspace layout

free myspace layout


Image Hosted by ImageShack.us

Bok ja sam Tina
layout for myspace

layout for myspace


video hosting

video hosting


image hosting

image hosting


free myspace backgrounds

free myspace backgrounds



Tina i Kika
MySpace

MySpace




A zajedno smo:
Customize your blog

Customize your blog

s

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


niš ljudi to je sve za sada...Ćao

kolko je vas jebenih ljudi posjetilo ovo sranje od bloga:
free web counter

free web counter


sve o nama:::
Tina:
volim:dečke,svoju simpu,frendice(kao frendice),zajebajebavat se,kad nema škole,zezat se s nekim dečkima iz razreda...
NE volim:neke osobe iz škole,glupe,umišljene,dosadne ljude...
trenutno slušam:rihannu,50cent-a,akona,eminema,beyonce,black eyes peace...uglavnom sve...ali narodnjke baš i ne...
stanujem u:Zagrebu
Rođena:11.01.1994.
po horoskopu:
myspace
Avatars
vodenjak


KIka:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama,gledati zalazak sunca...)
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,rihannu...sve osim narodnjaka...
Stanujem u:Zagrebu
Rođena:23.07.1993

po horoskopu:
myspace
Avatars


myspace
Avatars
lav

Nina:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,coloniju,rihannu,...sve osim narodnjaka
stanujem u:Zagrebu
Rođena:08.03.1994

po horoskopu:
myspace
Avatars
riiiba




Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi koje najčešče posječujemo:
tENA
NATAŠA
KiKa BLOG
i još puuno drugih i nemoje te se ljutiti ako nisam napisala vašu adresu bloga...več budem...
e da i još vas molim da glasujete jer vam se sviđa naš blog ili ne...

kako vam se sviđa naš blog?

zakon je
fora
moglo bi i bolje
katastrofa
nikad nisam vidio/vidjela gori blog

View Results
Create your own poll






I love skater boys!









Music Lyrics

petak, 20.04.2007.

post od "jučer"

ej ljudovi!!!evo mene opet!!danas je isto bila ludnica!!!!"otuširala"-kak je kika rekla(skurila) ovog jednog debila iz našeg razreda tak da osto bez riječi,crkavala cijeli dan,vidjela simpucerek i opet umirala od smjeha...
e al da počnem od početka...
-ujutro prva 2 sata smo imali zemljopis i trebali smo uči u razred i ja krenula uč i skoro ušla(bila sam na vratima) i ovaj jedan iz razreda mene zacima sa vratima tak da sam skoro nabila u vrata sa jednom polovicom face(ni sama neznam kak) i ostala bez riječi-nisam htjela psovati jer je tam bila profa i ja se zderem:ti mamu!!!burninmadburninmad a profa me onak gleda a ja smo prođemdeaddeadbang(a od iza se čulo kak drugi dečko iz razreda reko :nisi rekla šta?!šta mamu..)
e i onda je pitala jesmo učili i ja normalno nisam jer dok sam bila u zagrebu trebala sam se vidjeti sa curkama a kad me nije bilo nije mi palo na pamet učiti!!!i ja rekla da me nije bilo i ovaj nazovimo ga debil(on je još više od toga!!!!) počne mene ispitivati da di sam bila,ko da si nisam mogla uzeti knjige sa sobom itd. jer on je najpametniji i ja njemu odgovorim pred cijelim razredom:kaj tebe briga di sam ja bila????jer se družiš samnom???NEEEEEEEEEEE!!e pa onda kaj te briga!!!!!!!!!!!!!
a on me zbunjeno gleda jer mu se inače nitko nema petlje usprostaviti i kaže:kaj si to rekla???mad a ja njemu ponovim:kaj tebe briga di sam ja bila????jer se družiš samnom???NEEEEEEEEEEE!!e pa onda kaj te briga!!!!!!!!!!!!!i on onak bljedo gleda,osto bez riječi i okrene se naprijed i onda me opet pogleda i nije znao kaj da mi kaže i onaj kaj me zacimo kaže::KAKO TE SKURILA!!!!!!!!!!!!!
a ja se počnem trgat od smjeha!!!winkwinksmijehpartypartybangsmokinthumbup
i onda bio odmor i svi otišli van jedino nas tri i dva dečka ostali u razredu i nas tri sjedimo i gledamo kaj oni izvode a oni se lovili po cijelom razredu i gađali se gumicom a ja cijelo vrijeme smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh i više se i nemogu smijati kolko sam se smijala!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijeh
i onda zvonilo i profa pita:kako se dobije koeficjent razvedenosti?
učenik:tako da se razvedu litosferne ploče!!
i počeli se mi svi njemu smijati!!!!!!!!!!!i onda tak prošlo to i čueš usred sata tišina i jedan izvali:koji je najviši kinez?rofl
a ja se počela valjati od smjeha!¨!!!!!!!!!!!!winkyesyesyes
i dobro prošlo i to i imali tžk i nas tri same u svlačionici(otišle smo u drugu jer nam je bolje kad smo sameyesyesyes) i nina bila sva u bedu!!stalno su joj curile suze i skoro se rasplakala i tak da nije vježbala a kika i ja i još neke cure smo vježbale i ostale sure igrale odbojku a kika i ja se utrkivala pa gađale koš pa igrale nogome,pa odbojku pa izvađale fieroglife pa se poslje igrale sa zamišljenim kartamaludludludludbang i ja 2 puta bila crni petar!!nono
i onda smo imali matišu i mene uhvatila bedara jer je i nina bila u bedu a ja onda nemrem biti cijelo vrijme happy tak da sam bila u bedu skupa s njom i onda smo se počele nas dvije nasmijavati i onda tak nastavile i ostatak dana..nasmijavajuči se!!smijehsmijehdeadyes
e onda nam završila škola ja došla doma,najela se,spremila i čaos u grados sa lili!!!
i bile nas 2. u gradu i vratile se i ja otišla kod jelene i bila kod nje i onda otišla na igralište nač se sa kikom i ninom i onda smo opet rikavale od smjeha!!!!!!!!!!!!!!!!!i dala nini da mi čuva mob i ja morala na folklornono i otišla i poslje se sjetila da mi mob osto kod nine a ona več otišla tak da sam bez mobayesno...onda sam opet išla kod jelene išla(bilo 22 i nešto) doma i taman došla doma kad stara zove jelenine da jesam ja kod njih? a ja ono bok mama i sve objesnila i sve supač...i evo...
to je sve šta se tiče jučer i nas tri...a još neke detalje koji imaju veze samnom možete nači na mom blogaču....joj ovo je sad zvučalo ko neki oglas!!!!nono
al nea veze...svratite i do mene i komentirajte....
kizzz@



| Comments (8) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.