< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Siječanj 2010 (1)
Ožujak 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (19)
Veljača 2007 (37)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

o nama

o nama:
naša imena su:
Kika
Nina
Tina
ovako se mi otprilike oblačimo...:::
Bok ja sam Kika

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace

MySpace


myspace code

myspace code




Bok ja sam Nina

Image Hosted by ImageShack.us
image hosting site

image hosting site


free myspace layout

free myspace layout


Image Hosted by ImageShack.us

Bok ja sam Tina
layout for myspace

layout for myspace


video hosting

video hosting


image hosting

image hosting


free myspace backgrounds

free myspace backgrounds



Tina i Kika
MySpace

MySpace




A zajedno smo:
Customize your blog

Customize your blog

s

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


niš ljudi to je sve za sada...Ćao

kolko je vas jebenih ljudi posjetilo ovo sranje od bloga:
free web counter

free web counter


sve o nama:::
Tina:
volim:dečke,svoju simpu,frendice(kao frendice),zajebajebavat se,kad nema škole,zezat se s nekim dečkima iz razreda...
NE volim:neke osobe iz škole,glupe,umišljene,dosadne ljude...
trenutno slušam:rihannu,50cent-a,akona,eminema,beyonce,black eyes peace...uglavnom sve...ali narodnjke baš i ne...
stanujem u:Zagrebu
Rođena:11.01.1994.
po horoskopu:
myspace
Avatars
vodenjak


KIka:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama,gledati zalazak sunca...)
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,rihannu...sve osim narodnjaka...
Stanujem u:Zagrebu
Rođena:23.07.1993

po horoskopu:
myspace
Avatars


myspace
Avatars
lav

Nina:
volim:sve što vole mladi(zajebavat se,tulume,izlaziti sa rendicama
NE volim:dosadne i umišljene ljude,narodnjake
slušam:lanu,coloniju,rihannu,...sve osim narodnjaka
stanujem u:Zagrebu
Rođena:08.03.1994

po horoskopu:
myspace
Avatars
riiiba




Cursors


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
blogovi koje najčešče posječujemo:
tENA
NATAŠA
KiKa BLOG
i još puuno drugih i nemoje te se ljutiti ako nisam napisala vašu adresu bloga...več budem...
e da i još vas molim da glasujete jer vam se sviđa naš blog ili ne...

kako vam se sviđa naš blog?

zakon je
fora
moglo bi i bolje
katastrofa
nikad nisam vidio/vidjela gori blog

View Results
Create your own poll






I love skater boys!









Music Lyrics

nedjelja, 01.04.2007.

frendičin ročkas...

bok ljudi evo mene opet dok je tatek na poslu-kako je angry girl napisala...evo ja sam jučer bila na ročkasu i bilo je super...bili su ti mali klinci jer je od frendice sestra slavila 9. rođendan pa je pozvala ivanu,veroniku,jelenu,anu i mene da joj nebude dosadno...i tak smo bile tamo i gluposti izvodile...i ivana i ja smo bile gore na balkonu a ostale cure su lovile jednu malu curu i plazile joj jezikludludludludludludlud
ko mala djeca u vrtičulud.i onda smo miona(njena sestra je slavila rođendan),ana i ja bacale smokiče sa balkona ja jednog klinca(a mali je smotan do bolanutnutnut) i on to skupljo i mislim da je to jeoludludludnuteekeekeek...i onda su se svi ti klinci skupili da vide kolko smokića ima i onda smo miona,ana i ja trčale dolje to skupitinutnutnut a ivana ostala gore i skoro mi bacila flašu na glavunutnutnutnutbang i šta je još bilo?!....e da i došli su od te mione i ele(ta ela je slavila rođendan) kumovi sa sinom i onda mene cure cijelo vrijeme zajebavale kao da ja budem s njim da meni treba dečko i ja popizudila i počela im psovati sve po spiskuludburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangmadmad...
da samo znate kak me živciraju stalno tebi treba dečko moramo ti nači dečka itd a ja vikala kaj vi non stop da meni treba dečko stalno nešto da čete mi nači dečka...idete mi na živce!!!!!!!!!!!!madmadmadmadmadmadmadburninmadburninmadburninmadheadbangpa nađite sebi dečka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i onda su me prestale zajebavati i onda su počele zajebavati ovu anu jer ni ona nema dečka itd.
e da i onda su cure naganjale tog dečka po cijeloj kući i po dvorištu i non-stop išle za njim a ja vičem jadan dečko,kaj ga gnjavite!!!!i onda su se tukle koja če ga pitati da dođe kod nas u sobu a njega bilo sram jer mi sve same babe a on jedini dečko!rolleyesrolleyesrolleyesal dobro...onda je kao došao i slikali smo se i snimali smo i slušali muziku i išli van,nutra,van,nutra i igrali vani nogomet(dodavali smo se sa loptom) i luka(tak se zove) meni napucavao i ja htjela napucati loptu ivani i krivo puknula i luka se taman okrenuo i lopta ga nabila u jaja!roflroflroflroflroflroflroflrofl
ja ostala bez tekstazalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven,
a on pao na podroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflroflrofl
a ja čim sam uspjela nešto reći počela mu se ispričavati i onda više nisam htjela igrati da nebi bilo još stradalih..... i tak....onda se ivana plakala jer je njezin dečko(ide samnom u razred i ja sam ih spojila al sad mi je žao zbog toga!!!) rekao da prekida s njom jer nezna kaj da pričaju i onda se ivana plakala i grlila nas i onda je i nama došlo da se rasplačemo i jelena se i rasplakala i tako dalje...i onda je ovaj jedan mali debil poslao veri poruku da je glupa krava i tak nešto i onda smo se svađale s njima al sve u svemu bilo je super...e da i onda smo oko 22h išle do ambulante da se ivana nađe s dečkom i bio je mrtavi pijan i gluposti govorio i onda sam prošo kraj nas i mi smo ga sljedile do doma da mu se nešto ne dogodi i onda smo "pričale" s njim-cijelo vrijeme smo šutile jer ivane mu se nije mogla ni obratiti(rasplakala se),a ja sam bila toliko ljuta na njega da mu nisam znala ništa reč nego sam mu htjela sve živo opsovati i opaliti mu šamar ali mi ivana nije dalaburninmadburninmadburninmadmadmadmad
i onda smo nagovarale ivanu da idemo i nije htjela otiči i onda smo napokon otišle jer je bilo 23 i 10h i onda se ivana opet plakala....i onda se smirila i ovi su je otišli otpratiti a ja sam isto išla doma i nisam dobila kaznu!!!!!!!!!!!!!smijehsmijehsmijehjeeeeeeeeeeeeeeenaughtynaughtysmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh
e da i onda me navečer oko 1 ili 2 zvala ivana i rekla je da su oni još opet išli kod mione i da su se tek tad vratili(oko 1 ili 2) i rekla je kao da su pitale luku tko mu je najzgodniji od cura i on je rekao da sam mu ja najzgodnija i tražio ih je mij broj a kad ih je tražio moj broj ana je postala tako tužnanamcornamcorno(rekla mi je ivana da se vidjelo iz aviona da je tužna) i zato ču ja probati spojiti anu i luku(poslat ču sad luki poruku)možda nešto bude od njihsmijehsmijehsmijeh
ajde ljudovi moji to je sve za sad...e da i danas se idemo nači sa ivaninim dečkom tak da vam javim kaj je bilo...
pozzzwavemahwavemahwavemahwavemah



| Comments (12) | Print this post | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.