www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

bad blue girlsica

nedjelja, 06.11.2005.

dosada, gluposti, gluposti i opet gluposti...

evo, samo da se javim,
POZDRAV VEDRANU...
hehehe...

danas cijeli dan umirem od dosade...
bila sam ujutro na misi, tj. nisam bila na misi, zapravo sam sjedila ispred crkve i imala trač party... hehehe...
učila sam povijest, pol knjige sam naučila napamet!
Jučer sam se našla s Janom, bilo je ssssuuupppeeerrr...
Išli smo do kina, pa na sladoled i onda uuuu duuuuguuu šetnju!
Još me bole noge, izležavam se cijeli dan, kao i jučer... dan je isti ko jučer, samo sam razbila 2 čaše i 1 tanjur, mobitel mi je pao, malo se zgrebao, al' kaj ćeš, takav je dan...
opet mi je zlo, vjerojatno od ona dva kapučina i čaše fante koje sam popila u kafiću...
Karmen se ne javlja iz Italije, nadam se da joj je super, danas Roberto ima krizmu...
ja bih htjela opet u Italiju! (bila sam prije negdje mjesec dana u Veroni i Gardalandu)

idem učit povijest... i moram ić do Magme sa starcima, idem si kupit pancerice i odjelo za skijanje...

ajde bok:) pusa svima:-*

- 15:02 - napiši nekaj... budi srce... (3) - ...samo trag na papiru... - #