Bad, black girl

nedjelja, 30.04.2006.

Intervju-Tokio Hotel
STA ZA VAS ZNACI LJUBAV KAO RIJEC???
Bill: Za mene to znaci jedan prelijepi nacin da osobi iskazes koliko ti je stalo do nje ili njega.U mom zivotu ljubav igra jednu veliku ulogu i u privatnom zivotu i u muzici.
Tako mislim da je ljubav od velike vaznosti u zivotu jednog normalnog covjeka.
Tom:Bill je sve ovo jako lijepo rekao (smijeh) ali ja se ne slazem sa tim...
Rijec "ljubav" je po mom misljenju sinonim za privlacnost,strast i slicno.
Ja mislim da prava ljubav ne postoji.Sve te duge veze su ustvari navike,jedne osobe na drugu.Znate,ja nikada nisam osjetio pravu ljubav...
Bill: Jesi,ali neces da priznas!!! (svi se smiju,osim Toma)
Tom: Dopusti da zavrsim...Ja nikada,ali bas nikada nisam rekao djevojci
da je volim,jer to nisam ni osjecao.Pa,nije ni ona meni,al´ na mene to jednostavno ne utice.Ja sam imao djevojke koje zele samo provod,kao i ja,tako da
tu nije bilo nesuglasica.
A,ANN-KATHRIN???
Tom:Ajoj,ne zelim ponavljati sve to!!!!O njoj nemam nista lijepo reci,jer
je zeljela da me unisti,kao i moju grupu.To joj ocigledno nije uspjelo,samo je pokazala sebe kao zadnju ......... ma nije ni vazno!!!
Bill:Mozete li preci na sljedece pitanje???
KADA STE DOZIVJELI SVOJ "PRVI PUT"???
Tom:Ja sam svoje prvo sexualno iskustvo imao sa
13 godina (svi se smiju) ,ali zato ne bih zelio da ulazim u
detalje...dosta sam rekao...
Georg: I ja sam svoj prvi put dozivio,ali ne tako rano kao
Tom...(smijeh)Imao sam 17 godina i sve je bilo nespretno i smijesno...

A TI BILL?
Bill:Sta ja? (smijeh)

TVOJE SEXUANO ISKUSTVO,DA LI SI GA DOZIVIO???
Bill:Pa mozda jesam,a mozda nisam...(smijeh)

STA TO ZNACI ?
Bill:Pa mozda jesam,mozda nisam,shvatate???
NEMA VEZE...A NAJVECA NEPRIJATNOST U VASEM ZIVOTU,
VEZANO ZA SEX,LJUBAV,DJEVOJKE I SLICNO???
Tom:Ja sam ih mnogo dozivio,ali evo nekoliko:dok sam
isao u skolu,znaci prije nase popularnosti,imao sam curu
sa kojom sam se super slagao.Medjutim,od nekoga su krenuli
tracevi da sam ja pricao kako je ona dobra cura,kako je glavna u
krevetu itd...Ali ja to stvarno nisam rekao!!!(pazi ga,jadnicak,
kako se pravda...dobar je on)...i jednom sam stajao na igralistu
sa drustvom,a tu je bila i cijela skola...Kada odjednom vidite moju
djevojku kako ljutito ide prema meni(smijeh) i niti mi je prisla kako
treba,niti sam se ja pripremio za ono sto slijedi,kada odjenom samar.
Bill:I to ne samar nego samarcina(e Bille bas si kreten...pa burazer
ti se vec dovoljno izblamirao,zar moras i ti jos da ga blamiras?!)
Tom:Da,i Bill je bio tu...i to nije samo samar vec je zahvatilo i
pola face (J.....,koliku ruku ima ta devojka,ako mu pola face zavalila?!)..to
je stvarno boljelo...
Bill:Tada je cijela skola pala od smijeha,pa i ja...
Tom:Da,da...nisi se mogao suzdrzati,nego si se smijao
rodjenom bratu.I to jos
blizancu!!!(smijeh)
Bill:Trebali ste to vidjeti.Djevojka je bila skroz crvena od
bijesa...Grozno!!!
Tom:Ali meni je bilo najneprijatnije!Slusajte sada ovo...
Bill:Prije nego sto pocnes,da kazem da se ne iznenadjujete
za Tomove blamove,ima ih i previse...
Tom:Tada sam imao 15 godina,tek napunio.Imao sam djevojku...(koje cudo...a tako je sramezljiv...hahaha)
Bill:Djevojku?Mislis "djevojku zeljnu sexa"
Tom:Hahaha...Nije smesno(smijeh)...da nastavim:da
imao sam djevojku sa kojom sam se cesto nalazio,znaci
cesto smo izlazili,isli jedno kod drugog i slicno...Kada smo
bili kod mene,bili smo sigurni da nam niko nece smetati i
ulaziti,pa smo mogli da radimo sta hocemo...shvatate???I jednom
prilikom kada smo bili kod nje,oboje smo zeljeli ... Mislim,normalno
smo pricali,kada je ona mene pocela ljubiti i slicno...Ja sam joj govorio
jer ako mene "uhvati to" , gotovo je (smijeh)! i ona nije prestajala sto je
uzrokovalo ono sto je uzrokovalo...tj,zavrsili smo u krevetu!(smijeh publike) i
nakon sto se atmosfera usijala (smijeh) na vratima njene sobe (smijeh) su
(smijeh) pojavili (smijeh) ...
Bill:Prekini se smijati i nastavi... :D
Gustav: Sto se toliko smijete???(smijeh)
Tom:Kada su se na vratima njene sobe pojavili ni
manje ni vise nego njeni roditelji(smijeh) Ne znam kako
sam to prezivio!!!! Uglavnom,kada su nas ugledali,njena
majka je tiho rekla :"Izvinite" i izasli su iz sobe...
Oboma nam se promenila boja lica...brzo sam se obukao,pozdravio
sa djevojkom i otisao kuci...
Bill:Ali to nije sve!!!Nedjelju dana poslije toga,Tom i ja smo otisli u
market da kupimo neke sitnice za put.Trebali smo da idemo u posjetu
nasem tati.I na kasi,bilo je nekoliko ljudi ispred nas,a mi smo stajali i
gledali kondome.Zapravo cudili smo se kako neko moze birati kondome
po mirisu i boji...Tada je Tom uzeo jedno pakovanje i rekao :"Uzecu
ove",aliI se naravno salio...(smijeh blizanaca)...Kada je jedan covjek,tacnije
otac te djevojke sa kojom ga je zatekao u krevetu,rekao da
njegova kcerka najvise voli sa mirisom jagode,pa da uzme
crvene,pa mu pruzio drugo pakovanje kondoma...(smijeh)
Ja sam tada , kako da kazem umro od smijeha!!!A Tom se samo
okrenuo i rekao :"Bill cekam te vani"...Ali nije se tu zavrsilo...
Taj covjek je meni rekao da ce platiti kondome i pitao koju Tom
boju i miris najvise voli...Ja sam se smijao i dao mu pakovanje
sa mirisom lubenice (smijeh)...I onda sam platio sto sam imao
i izasao ... Tom i ja smo onda 5 minuta stajali i smijali se tome
sto se desilo...I tamam smo krenuli kuci kad je taj isti covjek prisao Tomu i rekao:
"Sine,ja sam jos uvijek mlad da bih bio djed.Evo ovo je
od mene(tada mu je pruzio kondome),za tebe i moju kcerku,da se pripazite..."
Tom je nepomicno stajao neko vrijeme,a zatim rekao:
"Znate gospodine,ja ako sam mlad,ne znaci da sam glup i
neiskusan.Kuci imam milion pakovanja kondoma i mislim
da posljednje sto mi treba jesu vasa paakovanja kondoma i
rijeci podrske.Osim toga,ako Vas bas zanima,ja i vasa kcerka
nismo vise zajedno,tako da nemate nizasta brinuti,
Osim ako joj neko drugi ne napravi dijete.Ali,Vama
ipak hvala.Siguran sam da ce se meni i mojoj sadasnjoj
djevojci ovi kondomi sigurno svidjeti" (smijeh u studiju)
Tada se okrenuo i otisao...A ja sam se gospodinu izvinuo
i trceci otisao sa Tomom...
Tom:Kada sam spomenuo tu drugu djevojku,zapravo
nisam je imao,samo sam morao da se otarasim tog
gospodina.Ali je istina da sam raskinuo sa njegovom kcerkom...

Bill:To jeste,lijepo si je ostavio.Prvo si je sutnuo,a onda je
ona mene zaustavljala na ulici,plakala mi,zvala na telefon,
prepricavala mi vas sex...hvala Tom,bas ti hvala...Bas hladnokrvno ...
Tom:Pa,takav sam i ostao...
Georg:Da vi samo znate kako je nama zivjeti sa santom leda...
Tom:Pa nisam valjda takav???
Gustav:Georg,nisi ti nista bolji od njega(smijeh)
HVALA NA GOSTOVANJU I TOM ZELIMO TI MNOGO VISE SRECE U LJUBAVI!!!
Tom:Hvala i Vama,a sto se ljubavi tice...to nece ici bas lako...
Bill:Hvala Vama na pozivu
Gustav:Nema na cemu
Georg:Nema na cemu i drugi put.Hvala.
Bill:Cao!(mase publici)
Image and video hosting by TinyPic


TEKST SKINUT S ovog bloga





evo par stvarćica koje twinsi vole...

Bill voli
Gledati seriju «Freunde das leben geht weiter»
(prikazivala se na VIVI)
Glumce Angelinu Jolie i Brada Pitta
Olsenice
Pjevačicu Nenu(šta on vidi u toj ženi???)
Bendove Green Day i The Rasmus
Životinje
Pizzu,Red Bull
Optimiste
Crvenu boju
Cure sa dugom smeđom kosom i smeđim ili zelenim očima
Marku Nike
Image and video hosting by TinyPic

Tom voli
Gledati seriju Kralj Queensa
Glumicu Evu Longoriu
Olsenice
Slušati hip-hop
Guano Apese
Životinje
Pizzu,rižu u mlijeku,Red Bull i Colu
Optimiste
Cure sa dugom smeđom kosom i smeđim ili zelenim očima
Marke Ethnies, DC´s, Osiris i Nike
Image and video hosting by TinyPic


OVO JE MALO SMIJEŠNO.....


Bill:Woaaahhh...kako super...*čudi se i uokolo gleda*
Tom, G & G: *iznervirano se vuku iza njega*
Bill:...haj,haj,pogledajte ovo...*zacvili on...sve mora vidjeti*
Tom,G&G:*iznervirano se bacaju u prvi dohvatljiv
naslonjač i masiraju sljepoočnice*
Nena:*kuca na vrata* Dobro jutro svima!
Tom,G&G:*uznemireno si začepljuju uši*
Bill:*cvili*
Nena....*iznenada joj Bill visi za vratom*...hm...*kašlje*..
nemam više zraka maleni...
Bill: oh sorry...hihihi...*kao uzbuđena djevojčica...trlja ruke..*...
hihihi,nazvala me malenim,hihihi...
Nena:*popravlja odjeću*ha?Gdje je završila moja desna naušnica?*traži*
Bill:*nešto malo svjetlucavo neupadljivo pušta da nestane u torbi*hihihi...
suvenir broj 1 je u vreći!...
Nakon što se Bill mogao mirno postaviti,nakon što je
Nena mogla pozdraviti ostalu trojicu,sjeli su svi za velik,okrugli
stol za rasprave.
Nenin producent:Dakle dečki,što ste si zamislili kao zajednički
rad,odnosno kakvu pjesmu?
Bill:*privlači stolac bliže Neni i naginje se jaaako blizu*možda
jedan romantičan ljubavni duet?*namiguje *
Ostatak TH-a:*zabiju glavu u okruglu ploču stola*
Nena:hm,s time moramo pričekati dok ne navršiš 18.*Bill
se oprezno pomiče unatrag*
Bill:hej,ali ja imam već skoro 18!
Nena:*pogleda prema ostalim dečkima*
Ostala tri:*tresu glavom*
Nena:No dobro ipak,ne želimo tvoje drage fanove učiniti
ljubomornima,nije li tako,maleni?*Billa uštipne za obraz*
Bill:*srčeka mu svjetlucaju u očima*ona me dotaknula!*sav
zanesen*
Nena:dakle počnimo* kopa po papirima* hm,Tom,dušo,
možeš li mi dodati mapu za spise?
Bill:MOLIM?
Nena:*prestrašeno*što je sad?
Svi ostali:*zakolutaju očima*
Bill:*dimi se kao vulkan kratko prije
erupcije*kako to da njega zoveš ''dušicom''?
Nena:ah,svim ljudima oko mene dajem nadimke*
osjeća se nekako neugodno*
Bill:aha,a zašto je ON ''dušica'',a JA samo maleni???
Ja sam puno više ''dušica''od njega i k tome još veća!
Nena:no onda si ti dušica a on maleni
Bill:*smijeh* ok *opet je ljubazan*
Nena:dakle,hm,ah gdje je to smeće...*traži*Gustav,
mileni,možeš li...
Gustav i ostali *zakolutaju očima*
Bill:ŠTOOOO???'zaljepio se za strop'
Nena:oprosti dušo,mileni,medeni...ah...
Tom:'šapuće' medeno srčeko...
Nena:medeno srčeko?
Bill:'osmijeh' OK.....
Nena:bojažljivo gleda prema drugima
TH:pokazuju palac gore
Nena:dakle,hm,može li mi netko napokon dati plavu
mapu za spise?Ti, hm, Georg...
Bill:*prijeteće uvlači zrak* *Georg zakoluta očima *
Nena:ah...Georg šeprtljo?
Bill:*ceri se*
Ostali:*odahnuli su...*
Nakon rasprave,TH i Nena se još nisu dogovorili oko
zajedničke pjesme.Bill je ustraja na ljubavnoj,a ostali su bili
za rock.A i Nena se teško prilagođavala.
Nena:Nikad više neću radit s djecom!
Tom:Hey!Ni MI ne želimo radit s nekom starom!
Nena:Starom?Daj, izgledaš kao da imaš zmije po glavi!
Tom:*bijesna faca*
Georg i Gustav:Uuuuu…
Bill:Ha!
Svi:Ahm, moooolim???
Bill:JA IMAM ideju za razliku od ostalih!
Gustav:Ajme,ne.OPET neka ljubavna???
Bill:NE!
Nena:Pa ipak si ti Bill!*ciničan glas i izraz lica*
Tom,Georg i Gustav:*bijesne face, napeti*
Nena:Koja je bila svrha ovog dana???Što smo napravili???
Ništa!Zato što ste vi neozbiljna dječurlija!
Bill: Grrr…


- 23:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.