05.03.2007. / ponedjeljak

???

ja sam u kurcu....ne mogu vise ni post napisat a da mi cvaki ne prisere....


zasto je svijet tako okrutan???
ja uopce ne kuzim zasto su neki ljudi tako u kurcu.....ja mislim da je svijet jako okrutan....


sve je tako lazno...ljudi su izgubili smisao za ono sto je stvarno bitno...a ne ova komercijalizirana sranja radena po jednoj sabloni koja se nije promijenila vec stoljecima, ako ne i tisucljecima...


stvari vise ne funkcioniraju kako bi trebale...zasto??? tko bi to znao...
ja samo znam da je sve otislo u rodni kraj i izgubilo se na putu...
valjda cesta nije bila dovoljno osvjetljena....rolleyes


zasto se svi zamaraju necime sto je vec davno izgubilo svu svoju vrijednost i sve ostalo sto s time gubi...
zasto ljudi ne shvacaju da je njihovo vrije odavno proslo i vise se nece vratiti...
zasto nitko ne vidi pravi smisao onoga sto je ili barem onoga sto bi trebalo biti...
zasto nekog zanima jedna sitnica koja nekom ne znaci bas nista...
zasto se zemlja vrti oko svoje osi i onda oko sunca, a mjesec ju prati cijelo vrijeme...
zasto svi kazu da se sve odvija onako kako bi trebalo iako to ne odgovara onome sto bi oni htjeli da bude...
zasto moja mama ima smedu kosu, a mama od moje mame crvenu...
zasto je sve tako glupo???


Image Hosted by ImageShack.us


P.S. stafete su u kurcupuknucu

<< Arhiva >>