STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

srijeda, 25.01.2006.

hm...imam naslov..al se ne mogu odlucit...mozda ZBRKA!!! + edit

eto...svasta se dogodilo..ajde pocet cu od pocetka mojeg jucerasnjeg.tj.sada vec prekjucerasnjeg (radnog) dana: dakle digla se ja u 5,nisam se nis naspavala,sva sam bila u nekoj panici da cu prespavat pa sam se svako malo budila..i krenula oko 5:40 na bus...po mracini..po hladnoci....al zabundala se ja..obukla moj dugi crni skaf..od milja zvan SHTEPDEKA i kapica, sal, rukavice..sve u paru..i dosla ja na vrijeme tamo pred radio..i zvonim ja na parlafon....i zvonim...i nista..i zovem na telefon...kao mozda se od muzike ne cuje parlafon...i nista..ii tako skuzim da je kolega koji je trebao bit samnom..i ima kljuc jer dolazi prije mene,(brinut se oko tehnike) zaspao!!!!i ono luuuda...smrzavala se pol sata tamo ispred..kad ono iz vedra neba se shef pojavio..poludio kad me vidio vani...u sest ipo na hladnoci...a i trebala sam odavno bit u studiju!!heh..ludnica..al ok..onda kad smo se smirili sve lijepo krenulo..i ja nisam do 13 h do kraja smjene imala ni 5 min za cigaru...stalno neke vijesti...nesto...pojma neam....i jos ta emisija koja je krenula taj dan..i ja bas prva ono morala vodit..ou aj voz sou skerd..al najavnu shpicu mi je snimio Diesel...pa je bilo malo ohrabrujuce cut njegov glas...al ono..isto sam se stisla..na kraju je sve to dobro zavrsilo..sef bio i vise nego zadovojan...a stvarno...i bila sam dobra...nikakvu greskicu nisam imala..sve kul...e i da...da se ne hvalim vise...ajmo na drugu temu...vidila bivseg danas...sreli se u busu..kao sve super vo-no shajaznam..ono pricali sve super kao da smo i dalje skupa...ono nikakvo ustrucavanje,neugodnjak nista...i osjetila sam veliku kolicinu dragosti...ali samo to...jer totalno nisam vise zaljubljena u njega...i jako sam ....da ovaj..mhm... pro Diesel
e i da..al sad mi je slao poruke da se nadjemo na kavi...a neznam..ono bi ja..jer mi je on bitan i uvijek ce bit..jer osim decka mi je bio i jako dobar prijiatelj,zaista...al ono glupo mi je...ne zelim da mi bude zbrka u glavi..i ne zelim si zasrat ovo sad..i ne zelim njemu davat lazne nade...a opet nije da mu sad bas mogu ic pricat o Dieselu...to bi bilo politicki nekorektno u najmanju ruku...e i Dieselich mi je nesto potisten..i lose to...al bigaje....svejedno je najkul....al ono nebim da je takav....jer mi je to na neki nacin deja vu..takav je bio luka posljednjih par mjeseci..i izmedju ostalog je i zbog takve pasivnosti propala veza....al ono neznam...nece tako valjda i dieselich...a ne bi me to ni mucilo da mi nije stalo..ali je pa eto...i tako..kaze moj dragi boo bit ce sutra sve bolje....i nadam se....i vjerujem mu..i u skladu s tim evo vam jedna slikica...ja ukrala s nekog bloga..al nije mi bed..ja bim tamo....rekao diesel da ce me mejbi odvest ... :))) tenk ju....Free Image Hosting at www.ImageShack.us ae uzivajte..laku noc!

edit: PMS dere....pa ono... :

Share my life, take me for what I am
Cause I'll never change all my colours for you
Take my love, I'll never ask for too much
Just all that you are and everything that you do

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide
(Your love I'll remember forever)

Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me...
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you, you, you.

You see through, right to the heart of me
You break down my walls with the strength of you love
I never knew love like I've known it with you
Will a memory survive, one I can hold on to

- 00:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us