STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

srijeda, 18.01.2006.

come and take me away..

da..po dobrom starom obicaju...malo lyricsa....malo sam u komi...i odmah da kazem nije ljubavne prirode...iako ovi lyricsi koji mi se sad motaju po glavi jesu....pa kaze:

I cannot find a way to describe it
It's there inside; all I do is hide
I wish that it would just go away
What would you do, you do, if you knew
What would you do.......


I can't handle this confusion
I'm unable; come and take me away


e da i tako...a neznam...sve je nekako sivo..trulo..smrdi...valjda ovo vrijeme ubije sve u ljudima..pa cak i u meni koju je tesko ubit zaista..
e i neam pojma...i danas bila od 8 ujutro do 23 h...izvan kuce...ne racunajuci pol sata sto sam dosla u medjuvremenu...i onako sva sam slomljena i brijem da cu se raspast..ubrzo...i onda cete me morat skupljat...i ljute me tu neki ljudi...i mmmda
al ima ipozitive uvijek ima...da ..ima jedan post od dragog mi hollowa...koji je oooo da!!!!!najs...al sam se napal'la bas sam se napal'la....ne ovaj...fora je opisano....e i da..i jos sam se skompala ful s jednom osobom...i bas mi je drago....onako on je svijetla tocka u jednoj " muskoj jazbini"...koja je u principu zla....ma prepoznat ce se..
e i totalno mi sucka ovaj post..al bas me briga....malo se istresam....zato to i je MOJ blog...so sue me...i da tako...i opcenito u ovakvim sjebanim danima dobro je imat nekog s kim ti je lijepo....a meni je lijepo s Dieselom pa ono...sve u svemu i nisam u tolikoj komi koliko mi se cinilo na pocetku pisanja posta.....e pa ono....pozdrav....e i da moram samo dodat da je osveta slatka....jedna osoba koja me ljutila je dobila svoje...ne direktno od mene..al ono palo je javno sramocenje..hehh

- 00:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us