eeeeeeeeeeejjjjjjj ljudi dosla p@c@!!!mah
prvo hvala svima koji su mi komali!...greedy
kak ste? sta ima? jeste svi dobro?
ako jeste onda sam ja jos bolje!yes
jeste culi kak je bill iz tokio hotela bolestan?
strasnooooooo!!!crycrycrycry
no nadamo se da ce biti sve ok.winkwink
no htjela sam vas pitati jel mi netko od vas moze
u komentaru napisati kako staviti muziku na blog?
ako netko moze i zna ne ka mi se javi dobro?thumbup
ha ha ha ha ha bas sam dosadna!!!smijehsmijeh
hi hi hi hi hi hi !!!!!!!!!!!!!!!!!!zubozubo
meni je jako dobra AVRIL bas je u zadnje vrijeme
jako puno slusam. ljudi, jel vi volite vasu P@CU?!
ja vas dragi moji blogeri i blogerice jako puno
vojim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sada idem i opet cu naravno doci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puno mi komajte i to ce vam biti UZVRACENO!!!yes
jako vas vojim!!!!!!!!!!
bokic do drugog posta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mahwave

velika:
pkiss
ukiss
skiss
skiss
akiss

booooookmah!!!

(objavljeno: petak, 28.03.2008. u 17:52) komentiraj (37)

VICEVI

eeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjj ljudi!mahwave
vratila se P@C@!!!!!!!!!!thumbup
hvala svima na komovima!sretan
evo malo viceva:

ivica je trebao nauciti oduzimati.
tata ga je pitao :
ako imas 5 marelica i pojedes ih sve, što ti je ostalo?
ivica odgovori: ostale su mi kostice.njami

zasto plavusa plese pred semaforom?
misli da je u discu!!!!!!!cerek

mujo i haso isli su u kafic. Mujo je trebao ici na wc.
usao je u jednu prostoriju gdje nije bilo struje.
iz daljine se cuo glas: ogulit cu te pojest cu te,
ogulit cu te, pojest cu te!!eek
mujo se prestrasio i izletio je iz te prostorije.
taj glas je pripadao majmunu koji je gulio bananu.headbang

to je sve za danas od mene!!!!!

PUSSA I PUNO MI KOMAJTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kisskissmahmah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

(objavljeno: ponedjeljak, 17.03.2008. u 17:43) komentiraj (30)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.