bokic!!!mahmah opet janaughty oh ne pocela je skola!!!mad ipak je dobro
pocela za mene.yes jeste sretni? bas i ne ha?smijeh evo vas flix pozz.wink
hvala svima na komentarima!!!!!!!!
sad cu vam reci sta je flix do sad naucio!
naucio je:dati sapu, sjesti, leci dati loptu,a sad ga ucim da kaze seka!
jedna zena je svog psa naucila da kaze mama!!!!!!!yesyes
moram ga nauciti da ne grize!!!! koji drugi dan cu metnuti slikice.thumbup
sada idem. bokic do slijedeceg posta!!!!mahmahmahwave
OSTAVITE PUNO KOMENTARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mahwavemah

(objavljeno: petak, 18.01.2008. u 18:06) komentiraj (100)

moj 9. rođendan

bokwave evo mene opet. pričat ću vam kako mi je prošao 9. rođendan.party
od 24 učenika, pozvala sam ih 20.wink
neki su igrali kompjutor, neki s barbikama, neki s bebama,a ja i još
neki skrivača. nakon kratke igre išli smo jesti tortu.njami
torta je bila od čokolade.na njoj je bio medo pooh.
onda smo se dalje do 8 igrali dozivanja duhova!thumbup
za pravi rođendan dobila sam psa mopsa!!!!!!!!!!!cerek
zove se flix!!!!!lud
pozz do slijedećeg posta!mahmahmah

(objavljeno: nedjelja, 06.01.2008. u 09:57) komentiraj (56)

Bok!mahEvo otvorila sam i ja blog.Zovem se Paula.

Imam kucnog ljubimca malog psica mopsa.Jako je sladak i

razigran.Voli puno jesti i spavati!Ako ce biti prilike staviti cu jednom

njegovu sliku.Dobila sam ga za svoj rođendan,docekao me doma

kad sam dosla iz skole.Bila sam presretna.Nadam se da cete me svi

htjeti posjecivati i ostavljati puno komentara!Vesela sam,volim se saliti

i puno druziti sa prijateljima.Skupljam fora slicice.

Pozz svima i ocekujem puno komentara!!!kiss

(objavljeno: petak, 04.01.2008. u 15:04) komentiraj (36)

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.