ponedjeljak, 19.12.2005.

in case you think you had a bad day...

Image hosted by TinyPic.com

| 17:12 | Komentari (9) | Isprintaj | #

a dobro, ipak mi se piše...

ok, eto, sjela sam i odlučila ipak napisat koje slovo prije one tree hilla...
iako ni sad ne znam sta bi pametno mogla napisat...
hmmm... ovaj vikend je bio super, nisam taknula ni jednu knjigu, bilježnicu ili slučajno olovku koja je imala veze sa školom, čovječe uživam u ovo doba...
jučer sam gledala zalazak sunca s dragim, ke romantika, baš je bilo nice...
a da, navečer sam kao došla doma i trebala izvuć sve stvari tako da okitimo bor, jer inače ispadne jadno kad radimo sve na brzinu u zadnji čas, što je nekako često u našoj family...
pa uglavnom, ja sam naravno izvukla sve ukrase, kuglice, blabla i raširili smo bor, i na kraju dok smo se svi skupili i okupili, odjednom je netko bio toliko pametan da pogleda na sat i zaključi da 'oh, već je 9 i po!'
tako da sad moj dragi umjetni borić stoji tu pored mene onako lijepo raščerupan i zelen... ah, kako samo odiše istinskim duhom Božića...
uglavnom, da se okanim gluposti, eto ima i par zanimljivih stvarčica, tipa, prijavila sam se za stipendiju na forum za slobodu odgoja, odn. da ne kompliciram s tim službenim sranjima: da iduću školsku godinu provedem in the USA... pa bumo vidli, moža me i uzmu... a bilo bi fora, ali rađe ću bit pesimističa pa se iznenadit, nego optimistična pa se razočarat...
anyway, people... to je zasad to... a pisat ću opet neki drugi put... možda...kiss

| 17:01 | Komentari (0) | Isprintaj | #

četvrtak, 08.12.2005.

ne stignem...

znate šta, došla sam na net i našla sam (čudom) nekoliko minuta čisto da objavim da ja mislim da ću prestat pisat blog jer više jednostavno nemam inspiracije, a i kad bi imala onda ne bi imala vremena... tako da, ako me je netko čitao, hvala, ako ne, ionako ne propušta mnogo...
tako da, kad prođu ove strke oko škole i ocjena, oko plesa i nastupa, oko mojeg prijavljivanja na natječaj za iduću školsku godinu(ko zna dal će to uspjet) možda se i javim na nešto napišem, čisto da možda poželim svima sretan Božić ili nešto slično, ali do tada, sigurna sam da ćete se snać bez mene, he, he...
tako da...adios

| 22:12 | Komentari (6) | Isprintaj | #

petak, 02.12.2005.

samo nakratko...

eto, bila sam dosta zauzeta ovih dana, bilo plesom, ili učenjem ili pravljenjem šalabahtera za povijest(koji je na kraju imao 6 stranica, ali onih mini stranica, i poslužio je svrsi, neopaženo, hvala Bogu...), tako da se nisam baš pretjerano javljala... a i nije da se baš dogodilo nešto posebno zanimljivo ovih dana...
a uglavnom, sad sam se upravo spakirala i namjeravam u krpe, tako da se naspavam i budem sutra odmorna za put... putujem u Sisak s plesnom skupinom Art dance, idemo tamo na neku smotru plesa, pa ćemo bit sutra i uživat, a onda se u nedjelju popodne vraćamo svojim dragim domovime... he, he, važno da je sutra ladies night...
uglavnom, eto samo da vam poželim laku noć, pa odoh ja, i pisat ću idući tjedan... (nadam se nešto puno zanimljivije od ovoga, he, he)
kiss svima

| 23:50 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>